Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polo Boğaz Kelebeği  (Okunma sayısı 362002 defa)

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #28 : 03 Ocak 2007, 06:50:30 »
wd-40 kullaniyorum...bende...:D

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #29 : 03 Ocak 2007, 11:44:16 »
babamla konuştumda yine dün akşam
diyor ki boğaz kelebeği şu an da bizim arabada otomatik olarak çalışmıyor
bunun elektronik bir kısmı olduğunu söylüyor
adaptasyon yapılmış ama normal manuel olarak çalışıyor şu anda
yani kelebeği temizlesekte fayda yok diyor
kelebek temizlenmiş şoklanmış ama fayda yok
marşa basıyor çalışıyor orda otomatik rolanti devreye girmesi gerekir hayır girmiyor stop ediyor
ama marşa basarken gaz verince problem olmuyor çalışıyor araba
babam çareyi yenisini almakta buldu kesin bu parçanın arızalandığına karar verdi
her türlü yorumunuza açığım ;)
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #30 : 03 Ocak 2007, 19:55:15 »
jigle ile ilgili bir sorun olabilir mi? motor ısındıktan sonrada stop ediyor mu?

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #31 : 09 Ocak 2007, 00:12:49 »
eğer söküp temizleceksen.
crc 5 ,henkel variant,berner , würth. balata temizleyici. gaz benzin hepsini kullanabilirsin..
kullanımda ölçü yok çünki temizleyiciyi sıktıkta pislik in kaybolduğunu göreceksin. temiz olana kadar devam. bu arada kelebeği oynatıp pis yer kalmamasına dikkat.

sökmeden ben bir kere passatın kini temizledim.
carb cleaner yazıyordu kutunun üstünde.bir problem olmadı ama katalizör varsa araçta biraz erken tıkanmasına sebebiyet verebilir.
birde arkadaşların dediği gibi benzinli bir bezle temizleyebilirsin
çok saol bilgi için ::)denicem bakalım ancak sökmeden yapmayı düşünüorum o zaman sıkıcam oynatıcam würthle ii olur galiba

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #32 : 09 Ocak 2007, 00:15:26 »
beyler o zaman hepberaber vw marka arac bogaz kelebegi temizleme günü aktivitesi düzenleyelim :)muhahahahaa :)
hahahahaha metin abi ya alemsin elimizde benzinli bezle 30 kişi hahahhaa ;D ;D

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #33 : 09 Ocak 2007, 21:54:07 »
ben bugün ustama boğaz kelebeğimi temizlettim arkadaslar
valla söktü benzini bastı çatır çutur temizledi falan araba biras tutuk gibi şu an ama rolanntideki problem ortadan kalktı

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #34 : 15 Ocak 2007, 22:21:05 »
işte arkadaşlar başımızın belası olan parça inşallah yarın değişecek umarım bir sorun çıkmaz
babam gitmiş bugün almış parçayı Siemens marka demiştim öncedende
işte resimleri

« Son Düzenleme: 15 Ocak 2007, 22:24:03 Gönderen: TuningLINE »
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #35 : 15 Ocak 2007, 23:22:09 »
tunc abicim hayirli ugurlu olsun  :)

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #36 : 15 Ocak 2007, 23:44:48 »
işte arkadaşlar başımızın belası olan parça inşallah yarın değişecek umarım bir sorun çıkmaz
babam gitmiş bugün almış parçayı Siemens marka demiştim öncedende
işte resimleri

 Abi kelebek neden değişiyor?Çatlama,zedelenme veya tıkanmadan dolayı mı?Ben şimdilik bazen sadece temizliyorum.Bi 5-6 ay önce özel ustama götürdüm.Kelebeğin iyice soğumasını bekledik.Sonra würth'tü galiba sprey bastı dışına içine falan.Sonra motoru çalıştırıp bi daha iyice sıktı.Bembeyaz oldu valla.Bi adaptasyon işlemi tamam.Sonra sanki yakıt biraz düştü.Çekiş arttı.Bilmiyorum belkide psikolojik olarak bana öyle geldi....
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2007, 01:05:25 Gönderen: G60 »
03.06.2005

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #37 : 16 Ocak 2007, 08:02:19 »
elktronik bir arıza varsa değişmesi gerekiyor.
benim bir arkadaşta vrdı classıc 2 sene kadar evvel. alt devirlerde rölantide düzensizlik vardı.
sarsılarak çalışıyordu araç.
hep bahsettiğim bir mustafa abim var bu işlerin uzmanı. o boğazın solundaki plastik yeri açıp hallettiydi.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #38 : 16 Ocak 2007, 09:11:13 »
Abi kelebek neden değişiyor?Çatlama,zedelenme veya tıkanmadan dolayı mı?Ben şimdilik bazen sadece temizliyorum.Bi 5-6 ay önce özel ustama götürdüm.Kelebeğin iyice soğumasını bekledik.Sonra würth'tü galiba sprey bastı dışına içine falan.Sonra motoru çalıştırıp bi daha iyice sıktı.Bembeyaz oldu valla.Bi adaptasyon işlemi tamam.Sonra sanki yakıt biraz düştü.Çekiş arttı.Bilmiyorum belkide psikolojik olarak bana öyle geldi....
bu dediklerinin hepsi yapıldı ama sonuç yok o yüzden değiştirmeye karar verdik
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #39 : 16 Ocak 2007, 09:14:05 »
elktronik bir arıza varsa değişmesi gerekiyor.
benim bir arkadaşta vrdı classıc 2 sene kadar evvel. alt devirlerde rölantide düzensizlik vardı.
sarsılarak çalışıyordu araç.
hep bahsettiğim bir mustafa abim var bu işlerin uzmanı. o boğazın solundaki plastik yeri açıp hallettiydi.
Atıf abi babam araştırdı yapanlar var diyodu ama şimdi ona vereceği paraya yakın olacak diye yenisini alırız daha iyi dedi bir daha sorun yaşamakta istemiyor kökten çözüm olarak gördü. Bakalım inşallah bu parçada ileri ki vakitlerde bir sıkıntı olmaz.
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #40 : 16 Ocak 2007, 09:15:08 »
tunc abicim hayirli ugurlu olsun  :)
inşallah Arda' cım bakalım ne olacak
birazdan babamı arayacam
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« Yanıtla #41 : 16 Ocak 2007, 10:00:36 »
wolksvagenin gözünü seveyim, zamanında bir 205 1.9 gti.ya bindim, onda da devirlerde sorun vardı, kücük bir kutucuk vardı ama bizim bogaz kelebegi gibi bir parca degildi, o kutunun ici acılıp tamir olmuyordu, araba 2-3 milyarken o parca 1 milyara yakındı, sırf o yüzden arabamı satmıstım :) wosvagende actır temizlet 20 ytl :) sorada bas gitsin, parca degisecek bile olsa 300 ytl, aman diom dikkat beyler, fransıza güen olmuooo :)
GTI olsun istedik ama Allah DTI uygun gordu ......