Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polo 6N Satın Alma Rehberi!  (Okunma sayısı 54180 defa)

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #28 : 26 Kasım 2008, 22:22:12 »
Ayağınızı gazdan çektiğiniz zaman uğultu yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir.Eğer uğultu varsa bilyalar değişmelidir.
ark lar böle yazılmıs konunun basında.bu uğultu hangi bilyalardan gelir acaba  :-\

Çevrimdışı canted

  • efsaneler ölmez yanlızca şekil degiştirir
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #29 : 23 Ocak 2009, 02:17:49 »
bende geçenlerde direksiyon pompasını degiştirdim aarabanın motorundan bayagı ssler gelmeye başlamıştı ve en sonundada direksiyon hidroligi iptal oldu sert bi dreksiyon yani

parçayı 125 ytl ye aldım orjinal diil tabi taktırdım şimdi kuş gibi ama otobanda sabitlemede sorun oluyo bugünde arkadaşım bana çıkmacıdan 2 adet direksiyon pompası getirmiş orjinal. ilerde birini denicem acil ihtiyacı olan olursa yardımcı olurum bilginize istanbul pendik
açılmamış kanatların büyüklüğü bilinemez

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #30 : 13 Şubat 2010, 01:37:58 »
teşekkürler faydalı oldu ;)

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #31 : 29 Kasım 2010, 09:33:59 »
Arkadaşlar peki polonun enjeksiyonlu olanları kaç modelleri yada hangi modelleri 6N de bilgisi olan var mı bu konuda?

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #32 : 29 Kasım 2010, 12:00:57 »
94-99 6n i kapsar
ADK

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #33 : 29 Kasım 2010, 21:25:12 »
O zaman bütün pololar mı enjeksiyonlu? Bide enjeksiyonlu derken tek nokta enjeksiyonlu olanları demiyorum sıralı sistem lpg takılan poloları diyorum. Karbüratörlü araç almak istemediğim için soruyorum bunları merakımı mazur görün :)

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #34 : 29 Kasım 2010, 23:58:59 »
95 yılından sonrakilerin hepsine takılır sıralı sistem.

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #35 : 30 Kasım 2010, 01:57:06 »
takılmaz olaydı  >:( kım urettıyse bu lpg yı .. neyse :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #36 : 30 Kasım 2010, 10:03:22 »
 ;D
ADK

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #37 : 30 Kasım 2010, 11:15:03 »
 ;D
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #38 : 30 Kasım 2010, 11:43:34 »
alacaksın dizel bakacaksız gırgırına :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #39 : 30 Kasım 2010, 12:17:59 »
En guzelide o abi  alirsam zaten 1.6  turbo dizel  manuel tam benlik
ADK

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #40 : 03 Aralık 2010, 17:45:32 »
1.2 tdi çıkmış 6r poloda :)

Buda 6n 1.3 göstergesi
« Son Düzenleme: 03 Aralık 2010, 17:48:42 Gönderen: Ouzoo »
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: Polo 6N Satın Alma Rehberi!
« Yanıtla #41 : 07 Ağustos 2012, 16:45:29 »
Umarım 6N kasa Polo alacaklara faydalı olur.

Paslı olabilecek yerler:

*-Kapı içi kilit delikleri ve etrafı,
*-Tavan lastiklerinin bitiminde lastiklerin bagaj kapağı ile birleştiği yer,
*-Yan aynaların plastiklerinin altı. Normalde gözükmeyen yerlerdir.
*-Kapı altları, tampon altları ve çamurluk altları, lastiklerin arkasında kalan çamurluk bölümleri kesinlikle kontrol edilmelidir.

Kontrol edilmesi gereken yerler:

*-Elektrikli camların hepsinin çalışıp çalışmadığı kontrol edilmelidir. Camların yavaş kapanıp açılması, tıkırtı çıkarması sorunlu olduğunu ifade eder. Bunların olması halinde büyük ihtimal camı tutan plastik parçalar kırılmıştır.
*-Aracın geçmiş servis kontrol belgelerine bakılmalı, yağ değişim zamanları kontrol edilmelidir.
*-Triger kayışının 65.000 ile 100.000 kilometre arasında yada 4 yıl içerisinde değişip değişmediği mutlaka kontrol edilmelidir.
*-Elektrikli ayna rezistanslarının çalışıp çalışmadığı kontrol edilmedilir.
*-İç kısımda bagaj paspasın altındaki fabrika ismi, donanım kodları ve motor kodunun olduğu tabaka hasarlı yada kayıp ise aracın arkadan kazalı olma olasılığı çok fazladır.
*-Hidrolik direksiyon pompası kontrol edilmelidir.
*-Radyatör ve uzantılarının sızdırıp sızdırmadığı kontrol edilmelidir.
*-Hararet müşürü kontrol edilmelidir.
*-Stopların altındaki birleşimde hatalı boya olup olmadığı.
*-Şanzumanın yağ kaçırıp kaçırmadığı, yağ seviyesi kontrol edilmelidir.
*-Şanzuman kodunun stepnedeki kod ile tutup tutmadığı kontrol edlmelidir. Aksi bir durumda şanzuman değişmi yaşanmıştır.
*-Her vites ve devirdeki hızın kontrol edilmesi (Şanzuman toplandı ise doğru dişliler ile toplanıp toplanmadığı hakkında bilgi edinmek için)
*-Ayağınızı gazdan çektiğiniz zaman uğultu yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir.Eğer uğultu varsa bilyalar değişmelidir.
*-Vites geçişlerinin her viteste sorunsuzca geçmesi, geçerken ses yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir.
*-Fren disklerinin eğri olup olmadığı kontrol edilmelidir.
*-Arka kampanaların gıcırdayıp gıcırdamadığı kontrol edilmelidir.
*-Kapılara giden kablo demeti, kapı açılıp kapanırken kırılabilir. Kontrol edilmelidir.
*-Krank hava borusunu kontrol edilmelidir.

Eklemek istediğiniz yerleri eklerseniz herkes için faydalı olur. :)
keşke almadan önce bu yazıyı okusaydım o zaman en az 3000 tl kardaydım:)