Gönderen Konu: nano charger dyno çıktıları hp artışı...  (Okunma sayısı 17244 defa)

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #14 : 19 Eylül 2009, 20:19:03 »
Vw polo ile 80i 84.5Hp yapmışlar. Dyno yuda eklemişler. 30deneme beğenmezsen iade varmış.
Yakıttansa güçte daha idaalı diyorlar.

Motor ellenmiyormuş. Turbonun tersi gibi birşey. Temiz hava kanalındaki atıkları temizleyerek içeri giren temiz havayı artırıyormuş. Böylece yakıt düşüp çekiiş artıyormuş. Özellikle rolantide etkili olduğundan kalkışlar daha seri oluyormuş. İnternette 135tlye kadar var. Yeni birşey bende merak ettim. Motoru açma filan yok motorla hiç alakası yok.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #15 : 19 Eylül 2009, 20:20:31 »
""alıntı"""

(Piyasada %x güç veririm, %x yakıt tasarrufu sağlarım gibi vaatlerde bulunan onlarca ürün mevcut. Geçmiş yorumlarımda da görebileceğiniz gibi bu tarz ürünlerin tamamına karşı önyargılıyım.. Önyargıdan öte düşmanım...
Nanocharger piyasaya çıktığında aynı önyargım bu ürün içinde geçerli idi. Birçok yerde ürüne karşı cephe almış durumda idim ve bu cepheyi destekleyen yorumlarda bulundum.
Ürünü deneme amaçlı olarak geçtiğimiz c.tesi aracıma uygulattım. İlk izlenimim hafif bi farklılığın varolduğu yönünde idi. Bu farklılığı tamamen "psikolojik" olarak niteledim ve gerçek sonucun dyno testinde çıkacağına inandığımdan ısrarla dyno testi istedim.

Bugün Nanocharger ana dağıtım noktasına aracımı dynoya çıkarmak için gittim. Önyargım ilk günki gibi sürmekte idi.

Dyno cihazına hava basıncı,nem, sıcaklık gibi anlık değerleri girdikten sonra dyno testine başladık. Nanochargerlı ve Nanochargersız olmak üzere iki ayrı testi 10 dakika ara ile yaptık. 10 dakikalık arada dyno programı üzerinde hiçbir değişiklik yapılmadan(keza hava sıcaklığı,nem ve hava basıncında da bir değişiklik olmadığından ), farklı veri girmeden, aracı kıpırdatmdan Nanochargerı aracımıza uyguladık ve 2. testi yaptık..

Sonuç ise beklediğimin çok üstünde..

Bulunduğumuz yükseklikte ve Nanochargersız olarak 115 hp ( daha önceki mesaklarımda aracımın 122 hp olduğunu belirtmiştim, ancak SAFC II' yi aracımdan çıkardığım ve başka bir arkadaşıma verdiğim için bu fark doğmuştur) ölçülen güç çıkaran aracım Nanocharger ile 119.6 değerine ulaştı. Deniz seviyesindeki hesaplanan gücümüz ise 117.5 Hp'den 122.1 hp'ye yükseldi.
)
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #17 : 19 Eylül 2009, 20:32:59 »
BÖYLE BİR AÇIKLAMA VAR"nano charger da extradan bi kompressör mekanızması bulunmamaktadır yani motorun kendi vakum basıncı neyse o gelelim karışımın fakirleşmesine nanocharger uygulanmamış motor gaz kelebeğinin kapandığı anlarda hava yı hava filtresinden değil katel boşluğundan emiyor bu hava sıcak, yağlı ve pis bir hava nanocharger ise bu havayı soğutup filtre ederek kendi emdiği soğuk havayla çarpıştırıp hazırlıyor motor ise kendisi havayı vakumluyor oksijen oranı yüksek tabi 14/1 oranının stabil kalması sağlanıyor araç kalkışlarda ve vites aralarında performans sağlarken gazı çakip basma aralarında boşa atılan yakıt da yok olduğundan tüketimde azalıyor"


1.6 75Hpye uygulatmışlar bizim forumdan. 5Hpye yakın güç 7Nmtork almış

ÖNCE


SONRA


"""BAŞKA FORUMLARDA KULLANANLARIN HEPSİ ÖZELLİKLE ALT DEVİRLERDE GÜÇ ARTIŞI BELİRGİN ARA HIZLANMALAR İYİ DİYOR. KULLAMAYANLARIN ÇOĞU PARA TUZAĞIDIR DİYOR. YAKIT EKONOMİSİ OLARAK ETKİSİ İÇİN KİMSE DOĞRU DÜZGÜN BRŞEY DEMEMİŞ
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2009, 20:45:59 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı ozmo

  • İleti: 1197
  • 96 Polo 1.6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #18 : 20 Eylül 2009, 22:18:27 »
ney o nereye takılıyo nasıl çalışıyo ?????????????
sende bilmiyorsan vay halimize  :'(

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #19 : 21 Eylül 2009, 00:30:48 »
hiç bir zaman bu tür şeylere aldırış etmediğimden ne dinlerim nede inanırım fakat nette hiç bir olumsuz yoruma rastlamadım dyno testlerinde genelde 4 hp veriyor 4 hp için 230 verilirmi düşünmek lazım..yakat tasarrufu sağlıyor derseniz benim öyle bir sıkıntım yok :) l


 
sende bilmiyorsan vay halimize  :'(
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #20 : 21 Eylül 2009, 18:21:03 »
4 hp için 230 verilmez ama 130-135 düşünülebilir bence. Onur 135 TL olduğunu yazmış. Düşünüyorum da 135 TL ye ne yaparsan 4 hp net kazancın olur? 135 TL'ye alınan hava filtresi çoğu araçta 4 hp vermez (EVO, İmpreza, Viper vs hariç). O paraya da başka bişey olmaz. Çalışma prensibi de bana mantıklı geldi. Sonuçta ne kadar temiz hava, o kadar bol oksijen; ne kadar bol oksijen, o kadar iyi yanma  ;) Antalya bayisiyle bi görüşcem tekrar, eğer benim arabada %10 yakıt tasarrufu ve aynı zamanda %2-3 güç artışı sağlayabilirse alırım.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #21 : 22 Eylül 2009, 00:27:18 »
4 hp için 230 verilmez ama 130-135 düşünülebilir bence. Onur 135 TL olduğunu yazmış. Düşünüyorum da 135 TL ye ne yaparsan 4 hp net kazancın olur? 135 TL'ye alınan hava filtresi çoğu araçta 4 hp vermez (EVO, İmpreza, Viper vs hariç). O paraya da başka bişey olmaz. Çalışma prensibi de bana mantıklı geldi. Sonuçta ne kadar temiz hava, o kadar bol oksijen; ne kadar bol oksijen, o kadar iyi yanma  ;) Antalya bayisiyle bi görüşcem tekrar, eğer benim arabada %10 yakıt tasarrufu ve aynı zamanda %2-3 güç artışı sağlayabilirse alırım.

aynı düşünüyorum. Bendede yakıt problemi yok. Şehirler arası 10kuruş 9a düşsede itirazım olmaz. Derdim ara hızlanma bide 80hp yapabilme. bizden kullanan biri tavsiye etse...
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #22 : 22 Eylül 2009, 11:28:13 »
çalışma sistemi nette araştırdığımdan  anladığım kadarıyla bizim araçlara uygun değil ....2002 öncesi araçlarda rölanti yükselmesi 2002 sonrası araçlarda ise araıza lambasını yakabilir...takmak isteyen arkadaş var ise daha detaylı araştırmasını yapsın sistemin montajını yapan firma ile görüşüp sistemi tam anlamak gerekiyor..
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #23 : 22 Eylül 2009, 11:48:58 »
nano charger denilen ürün kopyadan ibaretmiş yani yan sanayi   ;D
« Son Düzenleme: 22 Eylül 2009, 12:02:58 Gönderen: nakres »
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #24 : 23 Eylül 2009, 22:30:14 »
çalışma sistemi nette araştırdığımdan  anladığım kadarıyla bizim araçlara uygun değil ....2002 öncesi araçlarda rölanti yükselmesi 2002 sonrası araçlarda ise araıza lambasını yakabilir...takmak isteyen arkadaş var ise daha detaylı araştırmasını yapsın sistemin montajını yapan firma ile görüşüp sistemi tam anlamak gerekiyor..

aynı şüphelerim var o yüzden bizden kullanan varmı diye soruyorum. Bazı ürünlerin türk ürünü yansanayileri orjinalden iyi oluyor
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di