Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: nano charger dyno çıktıları hp artışı...  (Okunma sayısı 17240 defa)

nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« : 13 Ağustos 2007, 19:13:10 »
araç polo 6n hb 1.6 8v 75hp, araçta dereceli egzantrik mili, onno chip, kışın simota kit, yazın green kutu içi filitre var, kat iptali, sebring son susturucu, bosch 4 tırnaklı buji var. araç onno usta tarafından 93hp ölçülmüştü, araçta kışın o zaman green yerine simota kit vardı.

bugün nano charger'ın ümraniyedeki yerine gittim, aracımda sıralı sistem lpg var, lpg için olanını aldım, lpg için olan daha fazla hava gönderiyormuş, ürün öncesi ve sonrasında dyno ölçümü yapıldı, satıcı abimiz dyno'nun 0 olduğunu, kendi ithalatları hatta distribütörleri olduğunu, son model bir cihaz olduğunu söyledi, önünde fan yoktu, fanın turbolu araçlar için gerekli olduğunu söyledi, dyno açık bir mekandaydı, hassasiyeti konusunda epey iddialıydı, 4. viteste ölçüm almakta ısrar etti, bu işin kuralı 4. vitestir dedi, halbuki ben 2 farklı yerde önceden ölçüm yaptırmıştım onlar hep 5. viteste ölçmüşlerdi, 5.viteste ölçülürse daha fazla çıkabilir dedi, 4. vites 7000 devirde 210 km/h civarlarında ölçümleri yaptı, bu arada öncesinde 7000 d/d da aracın tıkandığını cihaz sonrası 7200 d/d da olayın gerçekleştiğini belirtti, hava basıncı, nem, sıcaklık değerlerini de bir ölçüm cihazını aracın içine koyarak oradan okuyarak laptoptaki programa girdi.

öncesinde 80,5 hp 133,5 nm tork ölçüldü, aracın orjinali 75 hp 135 nm, ilk paragrafla burası çelişiyor ayıklayın pirincin taşını arabada bir sürü mod var, acaba öncekiler gibi 5.vitesde ölçüm alınmadığı için mi? debriyaj baskı balata yeni değişti, 93 hp düşünüldüğünde simota kitin etkisi değil heralde araçta green kutu içi vardı...


sonrasında 85,2 hp 142,1 nm tork ölçüldü, aradaki farktan 4,7 hp artış olduğu görülüyor, operatör lastikler biraz daha ısınmış olabilir, bu sebepten min 3-4 hp almışsındır dedi. bu arada öncesi ve sonrası grafiklerine bakıldığında 4250 d/d dan sonra eğrinin karakterinde önemli bir düzelme de sözkonusu...

tecrübe için araçla yola çıkıldığında vitesler arası geçişte biraz daha iyileşme fark ettim, aracı 5.viteste 800 d/d civarlarında sürdüğümde araç stop etmedi, avans da vurmadı, hatta hafif eğimli bir yol vardı, oradan da pek de güzel çıktı, bu da enteresan geldi bana...

son olarak aktarma organlarında meydana gelen kayıp öncesi ve sonrasında da doğal olarak aynı, 13,4 hp göründü, , bu 13.4 hp için başka yapılacak bir şeyler varsa öğrenmek isterim, şanzımanda birşeyler olabilir mi diye düşünüyorum.. operatör abimiz bu rakamın yüksek olduğunu söyledi, baskı balatayı sordu, yeni dedim, lamda sensörü de yeniydi, lastiklerde biraz balansızlık sezdi, titreşim var dedi, bu da etkilermiş, bir de kavurucu bir sıcaklık da olay yapıldığı için o da etkiler dedi, semtin deniz seviyesinden yüksekliği de etkiler heralde

yakıt ekonomisine gelirsem henüz çok erken, bugün taktırdım, satıcı abi kendi aracında %10 ekonomi sağladığını söyledi...

 

 

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #1 : 13 Ağustos 2007, 19:17:27 »
Benim aracıda 4. viteste ölçmüşlerdi. Bir bildikleri var herhalde. ???
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #2 : 13 Ağustos 2007, 19:37:23 »
benim öncesinde ölçülen değerler neden öyle az? gerçi bende saydım bir sürü etken yukarıda ama o kadar oynar mı?

aktarma organlarındaki kayıpların giderilmesinden de bahsedilirse iyi olur

Çevrimdışı POLO

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #3 : 01 Eylül 2007, 11:29:38 »
senin araç nasıl 7000 yapıyor,onno usta kesiciyi mi iptal etti,bendeki superchipste kesici aynen duruyor,7000 çok tehlikeli,birde ibre zaten son 6500de bitiyor...

Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #4 : 01 Eylül 2007, 13:17:40 »
evet devir kesiciyi iptal etti:)  ama ben 5000-5500 devirden fazlasını yapmıyorum...
ölçüm sırasında operatör öyle denedi...
bu alet performansı artırıyor ama yakıt ekonomisi olmadı, ya da ben arada sırada basmaya başladım:)
bu arada raceland marka header getirttim, ss kopyası ama boruların birleşim yerlerinden kalitenin 2. sınıf olduğu anlaşılıyor, yani sadece görsel olarak, krom ama ss yanında sanat eseri gibi kalıyordu:)
arabayı satıyormusun anıl ?
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2007, 13:21:07 Gönderen: polo34 »

Çevrimdışı POLO

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #5 : 02 Eylül 2007, 17:19:26 »
satılık ilanı verdim ama satılırsa satılır zorunluluk yok, bu arada header çok birşey farkettirmiyor senin SS bende işte,niye sattın ki başka alacaktın

Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #6 : 02 Eylül 2007, 18:41:57 »
duygusal sebeplerden olduğunu söylemiştim:)

Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #7 : 25 Eylül 2007, 01:21:00 »
dyno konusunda ben fan olmayan yerde aracı ölçtürmem o sıcakta yazık yeterli hava da alamaz zaten, 4.vites oranı 1 değerine en yakın olduğu için bu viteste ölçmek daha doğru sonuç veriyor, kesiciyi iptal etmişin 8v motor için baya yüksek devirler yazdıkların 4500 devir de maks gücü verirken aracı 7bin devirlere motor kesilene kadar basmak nasıl bir mantık...

nano içinde zamanında okuduklarımdan aklımda kalanlar aletin zaten dip gaz da bir yararın olmadığı idi , dyno da dip gaz ölçüm yapıldığında güç artışı nasıl çıkar, buna benzer gereksiz ürünlerle ilgili başka konularda açmıştın , egzantirik gibi uygulamalar yapmış biri olarak bence artık bu tip ürünlerden medet ummaktan vazgeç, header işinde baya ilginç..

Ynt: nano charger dyno çıktıları hp artışı...
« Yanıtla #8 : 25 Eylül 2007, 13:37:08 »
sistemde fan olmadığı için hp az çıkmış mı demek istiyorsun?

4.viteste aracı sadece orası ölçtü, daha önce iki farklı meşhur yerde hep 5. viteste ölçmüşlerdi, isim vermeyeyim polemik olmasın:)

operatör 7000 devri araca çevirtti kaşla göz arasında ...sonra adamda tırstı :)

öncesi ve sonrası olarak eğrileri incelersen güç artışının olması gereken devirlerde arttığı, yüksek devirlerde eğride düzelme yaşandığını görürsün, başka incik boncukla dediğin gibi uğraştım, farklı bir şeyler daha lazım:) aracı satmak istemiyorum ama bir yandan da yakıt tüketimini coşturmayacak bir güç artışı arıyorum, şu an iş icabı 6 aylığına Tayland'dayım, gitmeden önce Onno ustaya port polish blue print gibi şeyler yaptıracaktım, 1 hafta sürecekti, çok ince bir işti, araç 100 hp olur demişti, yakıt da artmayacaktı ama aracı denemek için zamanım kalmadığı için o işi erteledim, bu nano ve header olayına girdim, aslında ucuza supercharger ya da turbo düşünüyorum ama işte ucuza o işler nasıl olur, yakıt ne olur onu bilemiyorum, 3000 ytl yi gözden çıkarırım ama fazla araç 2000 model olduğu için fazla zarar olur gibime geliyor...

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #9 : 17 Eylül 2009, 17:16:08 »
Rasgele gezerken bu konulara rastladım. Dyno Koyanlar var.Nano Charger ile 80hpde 4.7hp almışlar. Aracın orjinali bzulmadan bence çok iyi. Deneyen var mı? % 20yakıt tasarrufu idaası var pek inanmadım ama dyno testine inanırım ne diyorsunuz?
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2009, 12:48:40 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Nano Charger ve V Charger
« Yanıtla #10 : 19 Eylül 2009, 12:44:12 »
Nano Charger diyorum %20yakıt tasarufu idaası. Kanıtlanmış %5-10güç artışı diyorum. """""135tl imiiş"""" Bilgisi olan yok mu?
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #11 : 19 Eylül 2009, 15:38:20 »
ney o nereye takılıyo nasıl çalışıyo ?????????????
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #12 : 19 Eylül 2009, 15:48:42 »
bence, 4-5 hp için nano taktırmaya değmez...motorun içini kurcalatmak hiç hoşuma gitmiyor... kat iptali yaptırıp, hks performans havafiltre değişimi yapsan aynı sonucu vermeyecek mi? sen ne dersin nakres?

zaten her arabanın kendine göre charger sistemi var, dodge charger vw charger bmw charger fln fln en iisi orginali  ;)
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2009, 15:52:20 Gönderen: cemdermen »
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: Nano Charger ve V Charger(kesmeden biçmeden yakıt tasarufu)
« Yanıtla #13 : 19 Eylül 2009, 19:56:34 »
bence, 4-5 hp için nano taktırmaya değmez...motorun içini kurcalatmak hiç hoşuma gitmiyor... kat iptali yaptırıp, hks performans havafiltre değişimi yapsan aynı sonucu vermeyecek mi? sen ne dersin nakres?

zaten her arabanın kendine göre charger sistemi var, dodge charger vw charger bmw charger fln fln en iisi orginali  ;)

nanocharger için motorun içini kurcalamıyorlar  ;) işe yaradığını söyleyen arkadaşlarım var. O paraya alıp denemediğine değmez açıkçası... Ben vos için düşünmüştüm ama o zaman yeni çıkmıştı, 250 dediler. Ben de 250'ye dereceli egzantrik alırım daha iyi demiştim dereceli taktım, weberle çok daha güzel sonuçlar verdi :)

Ayrıca söylediğiniz gibi kat iptali yapıp hks hava filtresi takmakla da her arabaya 4-5 hp gelmez :) en fazla geleceği % 3-5...
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2009, 19:58:49 Gönderen: mecamir »