Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Marş yaptığında saatin ve trip kilometresinin sıfırlanması sorunu?  (Okunma sayısı 5878 defa)

Arkadaşlar benim arabam 97 model polo hb ve sabahları araba soğukken marş yaptığımda arabada elektrik gelip gidiyor ayrıca böle araba sanki bişey emiyormuş gibi kendini kasıyor ve daha sonra öndeki devir göstergesinin olduğu panelden cirtttttt diye bir ses geliyor saat 00:00 oluyor trip kilometreside sıfırlanıyor nedenini bilen varmı acaba yada böyle bir sorunla karşılaşan varsa yardım edebilirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler iyi günler.

akün ömrünü tamamlamıs kanımca marsa bastığında calısırkende zorlanıyor dimi aracın?

Evet sabahları zorlanıyor ama çalıştırdıktan sonra yani bi kere çalıştıktan sonra bi kaç saat sonrada gitseniz ilk marşta alıyor yani sadece sabahları yapıyor. Sürekli yapmıyor.

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
yeni akü al geçer

Arkadaşlara katılıyorum, Aracının aküsü gitmiş,alarm falanda varsa akünün son canını alıyodur sabaha kadar...

Evet alarmda var:) oke arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize.Bilgileriniz içinde teşekkürler.iyi günler

Çevrimdışı komandoksk

  • bu polo delikli nane mi?
arkadaşlar sallamayın. akü falan değil bu sorun. bu vw pololarda kronik bi hastalık. hemen hepsinde var. benim arabamda tam 3 yıldır var bu problem ve yapabilecek bir usta çıkmadı henüz. döktüğüm paranın haddi hesabı yok. marş dinamosu, triger kayışı, 72 amperlik aküle, benzin hortumu....vs.vs. hepsi değişti. sorun hala devam ediyo. içinden çıkamayan bu urfada yapılmaz deyip parasını alıyo. haram olsun zaten bunlara. sorunun çözümünü bilen bana da söylesin. araba çıldırttı artık... :bekleriz:

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Sallıyoruz biz burda, niye sordun ki.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

arkadaşlar sallamayın. akü falan değil bu sorun. bu vw pololarda kronik bi hastalık. hemen hepsinde var. benim arabamda tam 3 yıldır var bu problem ve yapabilecek bir usta çıkmadı henüz. döktüğüm paranın haddi hesabı yok. marş dinamosu, triger kayışı, 72 amperlik aküle, benzin hortumu....vs.vs. hepsi değişti. sorun hala devam ediyo. içinden çıkamayan bu urfada yapılmaz deyip parasını alıyo. haram olsun zaten bunlara. sorunun çözümünü bilen bana da söylesin. araba çıldırttı artık... :bekleriz:
arkadaşım bu soruyu 100 polocuya sor 99 u akü cevabını verir kalan bir kişide sensin
lanet olsun içimdeki bu polo sevgisine

söylenenlere veya benim şimdi yazacaklarıma ister inanın ister inanmayın ama amaç burda bilgi paylaşımı değilmi zaten? arkadaşım aynı sorun bendede vardı. sorun tıpkısının aynısı yani. aküyü değiştirdim ve 1 kere daha o sorunu yaşamadım. zaten 4 yıllık aküydü. voltaj testine bi soktular 7 lere düşüyordu. şimdi hiç öyle bir problemim yok. komandoksk, belki aracının elektrik düzeneğinde bir sorun vardır. burda genelleme yaparak konuşuyoruz sonuçda. toplama işlemi değilki bu sonucu heryerde 100% dogru olsun.