Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Distribütör tamiri (Polo)  (Okunma sayısı 60301 defa)

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #28 : 27 Aralık 2008, 11:31:06 »
Motor titreyerek çalışıyorsa ve rolanti aşırı oynama yapıyorsa yakıt artışı varsa ihtiyaç duyuluyor. o halka tornacıda yaptırılıyor ama elimden geldiği için ben kendim yaptım perçinide matkabın ucuna takılan ufak taşla yedirdim ve çıkardım.


hangi usta ugrasacak ki bununla?sanayideki ustalar ugrsabilir ki onlarda VW den anlamazlar:(yani sen tamit et en iyisi benimkini

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #29 : 27 Aralık 2008, 13:29:17 »
Bi tornacıya götür halleder ben tamirci değilim sadece böyle işlerle uğraşmayı seviyorum ;)

Çevrimdışı jepak

  • 1997 polo hb
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #30 : 16 Ocak 2009, 22:34:13 »
arkadaşlar eğer yolda giderken birden durma ve 10-15 dk çalışmama sorunu varsa kesinlikle bu parçadan yapıyor. ben tamir ettirmedim yenisini aldim gerçi ama eğer tamir ediliyorsa ettirin. rolantideki oynamalar da geçer. sabahları tekleyerek çalışırdı ve kilometre saati resetlenirdi sabahları. o da geçti.
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2009, 22:36:07 Gönderen: jepak »

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #31 : 06 Mart 2009, 21:46:01 »
boğaz kelebeğini nihayet değiştirdim.ustam verimli çalışsın diye distribütörü de kontrol etti.bir iki parçasını tornacı da yaptırdı.burcumu ne gevsekmiş...

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #32 : 06 Mart 2009, 23:06:16 »
sorunların çözüldümü?

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #33 : 30 Nisan 2011, 17:37:16 »

Öncelikle İyigünler 2000 Model Polo Clasik 1,6 Otomatik Vites Arbam Mevcuttur. Kendim Afyonda Oturuyorum.
Arabam Lpg İdi. Lpg Varken Arabamda Stop Etme 2 Veya 3 Marşta Çalışıyordu. Arabımı Burada Serviste Götürdüm .Bana Lamda Sensörü Bozuk Gaz Kelebegi Bozuk Dendi. Afyonda Özel Bir Ustaya Götürdüm
Bilgisaya Baglayamadı. Arabanın Sol Tarafındaki Silecek Altındaki Beyin Veya Kontrol Ünitesi Neyse Onu Söktü Oranın Oksitlendigini Gördük Oraya Balata Spreyi İle Temizledi  Arabanın Sesi Falan Düzelti
Yalnız Ertesi Gün Araba Hiç Çalışmadı.
Bende Aracı Eskişehirdeki Özel Servise Götürdüm.Bilgisayarda Aynı Arızayı Verdi. Yeni Gaz Kelebegi Taktılar Ben Oradaa İken Fakat Adapdasyon Yapmadı.Bana Arabamı Bırakmamı Söylediler.ARABAMI BIRAKTIM
Arabanın Lamda Sensörü Sigorta Kutusu Harartet Müşürü Termostat Müşürü Degişti.Fakat Arabadaki Tüpün Ayarı Bozdugu Yeniden Tüp Tesisatı Kurulması Gerektigi Söylendi.
Arabaya 1 Ve 2 Ay Lpg Bindim  Titremeye Başladı 1 0002 Ayda Benzinde Bindim Yine Titreme Sabahaları Çalışmama Var  En Son Olorak Şuan Tüpü Söktürdüm Tamamen.
Arabanın Çalışması Güzel Stop Etmiyor benzinda Fakat P Ve N Aldıgımda Devir 3000 Kadar Kendi Kendine Bazen Çıkıyor Bazende Çıkmıyor. Bu arada Bujileri Degiştirdim .Eskiden Km De Benzin 3 650 000 İken 600 000 İle 650 000 Arsı yakıyordu Bujiden Sonra  Benzini 4 000 000 Alıyorum Km De 400 000 İle 450 000 Arası Yakıyor benzede binerken

 Şimdi Sorum Şu
Aracımın Kontrol Ünitesimi Arızalı Yoksa Gaz Kelebegimi
İkincisi Disbiritor Kapagında Çatlak Gördüm Bugun Oda Arıza Yaparmı
  İlginize Şimdiden Teşekkür Ederim



Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #34 : 01 Mayıs 2011, 12:51:46 »
slm;oncelıkle basınıza baya bır talıhsızlıkler gelmıs.gecmıs olsun.ve bır cok seyıde degıstırmıssınız.benımde 1.4 16v sportlıne aracım var uzerınde 1.5 senedır atıker sıralı var hıc sorun yasamadım.tup baglantısında ya bır yalnıslık vardı yada otomatık araclarda ıstenılen randımanı vermıyo olabılır!!!fakat bende aracımı ılk aldıgımda gec calısma oldu aldıgımın ıkıncı gunu hatta sonra bır gun hıc calısmadı.dıstrıbıtorun ıcındekı sadece komurun bıttıgı ortaya cıktı 30 lıraya hallettım servıste kazalı bır aracdan aldık problem yok.bu kapagın catlak olması sadece motor yıkatırken veya yagmurlu havalarda ciğ ve ıcıne nem alıyosa aracınız hem tıtrer hemde gec calısır!!!!!!derımkı sokulmusken ıcınıde bır kontrol ettrın kolay gelsın.
07 VW

Çevrimdışı BAY_54

  • SAKARYA
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #35 : 26 Haziran 2011, 03:44:58 »
99 POLO mda aynı sorun var.mil yuvası iyice bozulmuş ve lackalaşmış.rölantide devir düşüp cıkıyor.titreme ve stop etme sorunum var.servis orijinal parcayı 650 tl dedi.yan sanayiler 200 tl imiş.tavsiye etmedi.ancak marelli artık yerini bosch a bırakmış.cıkma bir boshc distribütör bulup dış kabının içine yan sanayi nin içini monte etmeyi tavsiye etti.bu konuyu burada arastırdıgımda çok güzel bir paylaşım yapan abdullah arkadasıma teşekkür etmek isterim. resimlerle gayet iyi sunum olmuş.anlayamadıgım yer ise:percinleri söktüğümüzde değiştirilen yada tornacıda yaptırılan parca hangisi?halka denilen parça milin sabit çapta dönmesini saglıyor sanırım.eger bu halka değiştiriliyorsa orada bulunan elips seklindeki saca arkadan kaynaklamı sabitleniyor?yoksa arkada kendi yuvasımı var?yada 2 adet percini,ortada ise milin gectiği delik olan elips seklindeki sacmı değişiyor??bir cevap verirseniz sevinirim.paylaşım için çok teşekkürler..
« Son Düzenleme: 26 Haziran 2011, 03:49:55 Gönderen: BAY_54 »
SAKARYA

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #36 : 26 Haziran 2011, 22:40:17 »
bir gün işimize yarayacaktır,eline saglık arkadaşım...

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #37 : 26 Eylül 2011, 20:59:19 »
sa arkadaşlar dstrbtr kömürünün bittiğini nasıl anlarız kapaktamı oluyo kömürle

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #38 : 29 Eylül 2011, 23:40:29 »
99 POLO mda aynı sorun var.mil yuvası iyice bozulmuş ve lackalaşmış.rölantide devir düşüp cıkıyor.titreme ve stop etme sorunum var.servis orijinal parcayı 650 tl dedi.yan sanayiler 200 tl imiş.tavsiye etmedi.ancak marelli artık yerini bosch a bırakmış.cıkma bir boshc distribütör bulup dış kabının içine yan sanayi nin içini monte etmeyi tavsiye etti.bu konuyu burada arastırdıgımda çok güzel bir paylaşım yapan abdullah arkadasıma teşekkür etmek isterim. resimlerle gayet iyi sunum olmuş.anlayamadıgım yer ise:percinleri söktüğümüzde değiştirilen yada tornacıda yaptırılan parca hangisi?halka denilen parça milin sabit çapta dönmesini saglıyor sanırım.eger bu halka değiştiriliyorsa orada bulunan elips seklindeki saca arkadan kaynaklamı sabitleniyor?yoksa arkada kendi yuvasımı var?yada 2 adet percini,ortada ise milin gectiği delik olan elips seklindeki sacmı değişiyor??bir cevap verirseniz sevinirim.paylaşım için çok teşekkürler..
Sadece halkayı değiştiriyorsunuz söktüğünüzde göreceksiniz halka zamanla aşınıyor ve bolluk yapıyor.

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #39 : 29 Eylül 2011, 23:42:18 »
sa arkadaşlar dstrbtr kömürünün bittiğini nasıl anlarız kapaktamı oluyo kömürle

Tevzi makarası deniliyor kapağı açtığınızda içinde dönen T şeklindeki parça kapağın içinede bakın oda yıprandıysa onuda değiştirin.

Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #40 : 05 Ekim 2011, 21:03:30 »
emegıne saglık
By Hans is PoLo

Çevrimdışı speedystop

    Otomobil
    Polo 6N Sportline
    Şehir
    Kocaeli
  • 6N Uzmanı
Ynt: Distribütör tamiri (Polo)
« Yanıtla #41 : 29 Kasım 2011, 17:22:47 »


Tevzi makarası deniliyor kapağı açtığınızda içinde dönen T şeklindeki parça kapağın içinede bakın oda yıprandıysa onuda değiştirin.

Sorti hocam bana özelden yazdığım mesaja karşılık yardım edebiliecekmisiniz sürekli sizden cevap gelmişmi diye girip çıkıyorum? Lütfen yardım edin
Mesele ölmek değil, mesele yaşayamamak.