Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Bugun arabanın boğaz kelebeği değişti carbon yapıldı.............  (Okunma sayısı 4614 defa)

Evet sonunda kelebeği değiştirdim sıfır taktık bugun bosch car servisde. Arabada rahatladı bende.
Önce carbon yaptılar : Arabanın arka koltuğu söküldü şamandıra ya giden kabloyu çektiler sonra motordan iki tane benzin giriş yerinden makinayı taktılar. Makineye karışım konuldu makine o karışımı iyice kardı benzinle bir likte. Sonra araba bir 20 dk kadar gaz verilerek çalıştırıldı. sonra 15 dk ara verildi ve sonra tekrar aynı işlem yapıldı 5 dk kadar. Ben işlemin 60 kadar sürdüğünü sanıyordum ama koltuğun sökülmesi ve montaj dahil olan süreymiş. fiyat 60 dı 50 ye yaptılar.
Sonra boğaz kelebeği : Söktüler eskisini taktılar yenisini içim rahatladı motor çok iyi çalışıyor şimdi devir sabit artık  340 ytl :)
(bu arada fiyatı artıcakmış 480 gibi olacakmış sanırsam şanslısınız dediler. Onların yalancısıyım)
Araba çok değişti carbondan mı bilmiyorum ama çalışması daha rahat rolantide çok sallanmıyor araba. Sesinde gidrken hissetim azalma var arabanın. Bağırmıyor yüksek devirlerde. Gaza basış biraz sertleşti sanıyorsam kelebeğin yayları yeni ondan yada eskiden boşluk varmış ki gaza ayağımın ucuyla baserken geç alıyordu gazı oda düzeldi. Carbon hemen etki etmiyormuş biraz kullanıp motor içindeki kurumları atana kadar motor birazda fazla yakar dediler. Bakalım ne yakacak ne yakmayacak ileride buraya yazarım. Şu anda 0,180 yk km de yakıyor. Birde hava filitresi aldım yeni taktım bayağı kararmıştı. Alakası yok ama bir şey öğrendim rolantide arabalar şarj etmiyormuş 1500 den sonra şarja başlıyormuş ilginç geldi !!!!!!! Çekişte biraz düşme var sanırsam ama daha yeni yada bana öyle geliyor ses olayı azalınca. Brc bayinede gittim birdaha program attıılar 1000 km kullan bir daha gel dediler tekrar bakıcaklarmış yaldızlara çok tşk ler çok ilgililer. Neyse biraz daha kullanıyım bakalım ne olacak  yazarım değişiklikleri.

Çevrimdışı escocem

  • street racer
güle güle kullan için kafan rahatlamıştır.araba rolantide şarz eder ama yüksek devirlere oranla düşük sarj eder.sağlıklı sarj sistemi rolantide 12 nin altına inmez 14 ünde üzerine çıkmaz.

Valla öyle dediler bir yere 300 tane şarj dinamasu satmış bunu konuşuken arada geçti. En iyi ürettği elk 6000 devirlerde imiş ama rolantide şarj etmiyormuş yada çok az ediyormuş. Ben bilmem denilen sadece adamda bayağı biligi gibiydi ama  :p Dinamolardan 110 ampermi ne alıyorlarmış.

Çevrimdışı escocem

  • street racer
çok araştırmamakla birlikte otomobilde orjinal olarak kullanılan 110 amper ilk defa duyuyorum.yeni nesil araçlarda elektronik sistemler arttığı için doğru olabilir tabi ama 110 amperde sağlam bi akım.bizim eski vwlerin yada diğer eski araçların orjinalleri 35-45 arasındadır.araca eklemeler yapıyorsak(müzik sistemi,ışıklandırma,klima vb)tamamen sorunsuz olmak için boschun 90 amper dinamosunu alıp takıyoruz kafamız rahat oluyor.

merhabalar. sizn arabanın neyi vardı da bogaz kelebeğini değiştirdiniz. benim stop etme sorunu var, arkadaslardan boğ.kelebeğini değiştirmm konusunda tavsiyeler aldım, o yüzden soruyorum. Haangi bosch servise gittiniz ankarada.

arabanın problemleri şu idi
1. araba ışıklarda sesizce stop ediyordu.
2. devir yerinde durmuyordu oynuyordu rolantide.
3 mü bilmiyorum ama araba çok yakıyordu.
Şimdi bomba ama.
Ankarada Uraz Motorlu Araçlar ostimde çok memnun kaldım saolsunlar. Piyasayla aynı nerdeyse fiyatları.