Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Bologna C50 nin sökülmesi  (Okunma sayısı 12269 defa)

Bologna C50 nin sökülmesi
« : 06 Haziran 2007, 00:10:13 »
Selam arkadaşlar...
Siteye yeni üye oldum ve 3 aylıkta 2001 polom var.
ama 6N oluyormu bilmiyorum daha doğrusu 6N nedir tam anlıyamadım.

Benim sormak istediğim C50 teyibin nasıl söküldüğü...
hiç sökeniniz oldumu arka bağlantılarını görmek istiyorumda.
Elimde bi cd changer var olurmu diye denemek istiyorum, gerçi cihaz biraz büyük ama daha iyi bi teyp alana kadar idare eder diye düşünüyorum.

Kontrol bağlantı kablosu c50 nin girişine uygunmudur bakmak istiyorum yada bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim..
MEVLANA SPORTiF HAVACILIK KULUBÜ DERNEĞİ

Ynt: Bologna C50 nin sökülmesi
« Yanıtla #1 : 06 Haziran 2007, 02:53:12 »
Hoşgeldin Ahmet öncelikle, Blaupunkt C50 kullanıyorsun bu cihazı sokmek için, teyibe baktığın zaman teyibin cercevesinde iki yanda ust uste acılmıs delikler görüceksin,arabanla beraber sana bu teybi sokebilmek için 2 adet parca vermeleri gerekiyordu (U) harfi şeklinde,bu parcaları o deliklere sokarak,elindeki anahtarları sağa ve sola doğru açtırıp,teyibi kendine dogru cekersen cihazın kokpitten kolayca ayrılır, eğer sokme aparatların yoksa küçük tornavida takımları veya uzun civi benzeri malzemeler kullanarak o deliklerin içindeki kilitleri acman gerekiyor. (Sökme işlemi bu kadar.)

Giriş ve çıkılar oldukça basittir C50 tiplerinde en alt kısım teyibin basleme kısmıdır(yani teyibe elektrik getiren kısımdır tek sokettir.) Bİr üstü ise kolonlar için ses çıkısıdır.4 adet kanallar 4 ayrı kolon besler üstler (+.) altlar (-) dir.

En üst kısım Kumanda ve Cd Changer bölümüdür. Blaupunkt Cd Changer soketini buraya yerleştiriyorsun kablolarını tekrar toparlayıp teyibini geri yerleştiriyosun,Menüden(Aux)girişlerini aktif hale getiriyosun. İşlem bitiyor.

Sekil biraz karısık ama sadece soket girişlerini görmeni istedim



Bu arada 1995 ile 2000 arasında üretilen polo kasalarına 6N deniyor,baslangıç 95 olması lazım di mi G60?
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2007, 03:40:50 Gönderen: volksport »

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Bologna C50 nin sökülmesi
« Yanıtla #2 : 06 Haziran 2007, 13:57:31 »
teyp ile ilgili bilgiyi arkadaşım çok iyi anlatmış.
onun dışında aracın 6n2 polo oluyor :)

bu 6n




bu senin aracından 6n2




bu 9n




buda son kasa 9n2

Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: Bologna C50 nin sökülmesi
« Yanıtla #3 : 07 Haziran 2007, 22:02:30 »
 :) :D
doğrusu bukadar ayrıntılı bi cevap beklemiyordum...

Her iki arkadaşımada teşekkür ederim.

- volksport teyp için o "U" şeklindeki parçayı hiç görmedim. Takım çantasındamı olur yoksa farklı bir yerdemi olur? Eski sahibiyle aynı yerde çalışıyoruz olmazsa ona da sorarım. Şema için de tekrar Teşekkür ederim...

- suggestion belgelerle anlatmışsın teşekkür ederim. peki bu "N" ne anlama geliyor.?
6-9 neyin sırasıdır.? sordukça soruyorum ama bindiğin arabayı tanımak gerekir değilmi...
MEVLANA SPORTiF HAVACILIK KULUBÜ DERNEĞİ

Ynt: Bologna C50 nin sökülmesi
« Yanıtla #4 : 08 Haziran 2007, 01:05:33 »
U şeklindeki parçayı (2 adet olucak) teyple birlikte buyuk ihtimal teyp kafa korumalıgının içinde veriyorlardı,Ben kendi polomu sıfır aldığımda banada vermediler ama bi akrabağama Sıfır Vw Bora satın aldık onun c50'si ile beraber sökme aparatlarınıda vermişler, Belki yanlışlıkla unuttular teyp kutusunda bilemiyorum çünkü çoğu kişinin elinde yok... Neyse bu sorun değil o kadar zaten dediğim gibi kenarda bulunan deliklerin içerisine saatçi tornavidası veya benzeri bi malzeme sokarak kenarlara çekmek sureti ile teybi ön panelden ayırabilirsin, kolay gelsin.....