Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Akü Tavsiyesi  (Okunma sayısı 60480 defa)

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #28 : 12 Mayıs 2009, 03:23:21 »
bence en mantıklısı. bauhaus veya onun gibi fiyatta fazla oynama yapmayacak yerlerden içinizi sonrasında acıtmayacak fiyata alıp herhangi bir elektrikçide taktırmak. şahsen ben risk almam böyle birşey için :)

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #29 : 12 Mayıs 2009, 21:00:06 »

Öncelikle kolay gelsin
Akü oto elektrikçilerde satılır ve kendileri zaten takar neden takacağım diye uğraşıyorsunuz,kendiniz alıp takınca daha ucuza geliyorsa o başka tabiiki.
şimdi olay şu arkadaşlar.yeğenim kiralık arabayla yolda kalınca akü bitik diye yeni akü almış.fakat araba bu yeni aküyüde bitirnce sorunun arabanın şarj dinamosunda oldugu anlasıldı.bu sefer alınan yeni akü boşa cıkmış oldu:) haliyle oda bana kaldı.benim aküde 4 yıllık akü oldugundan yavaş cevırıyo gibi sanki.ondan dolayı değiştirmek istiyorum.bizim buralara yakın vw servisi yok. oto elektrikci bişey olmaz takabilrsin diyor ama yinede risk var.ondan dolayı buraya yazdım konuyu.ucuza getırmek gibi maksadım yok yani..hem baksanıza o yardım alın dedıgınız elektrıkcı yeğenımdeki kiralık aracın şarj yapıp yapmadıgını ölcmeden yeni aküyü satmış bizimkine.kısaca vijdan bu olmuş kime güveneceksiniz...
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #30 : 13 Mayıs 2009, 19:57:17 »
bana kimse cevap yazmayacakmı yaa..!!! :'( :'( :'(
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #31 : 13 Mayıs 2009, 20:50:57 »
kendin artıya eksiye dikkat ederek değiştirebilirsin..derim ben sana   :tamamdir
20 valve 2.0 5 silindir 175 hp

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #32 : 13 Mayıs 2009, 22:57:36 »
kendin artıya eksiye dikkat ederek değiştirebilirsin..derim ben sana   :tamamdir
Aynen katılıyorum bende kendim değiştirmiştim.

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #33 : 03 Haziran 2009, 16:07:55 »
Akumu ölçtüler ve değişmesi lazım dediler bende gördüm ekranda değişmesi lazım diyordu. Ne alayım aku galiba 60 amper miş benim aku. Bir de çok fark ediyormu aku performans ta felan. Akunun iyisi nasıl oluyor neye göre iyi deniyor acaba. Bu konuda hiç bilgim yok ta. Tş ler. Ya adam yada makine değişicek dedi ama araba normal çalışıyor şimdilik değiştirmek gerekiyomu acaba.

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #34 : 03 Haziran 2009, 16:50:54 »
al bi tane mutlu veya bosch 60 lık oda 110 civarı falan akü performansla alakası yok tık diyene kadarda değiştirme kullan akünü...
Mk3 gti

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #35 : 03 Haziran 2009, 16:59:20 »
Akü etkiler tabi performansı..Ben 2 senedir zafer akü kullanıyorum 60amp gayet memnunum, bi ara şarj gerekli yazıyordu şimdi yine normale döndü problem yok..
Haricinde mutlu akü tavsiye ederim bilindik güzel bi marka..
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #36 : 03 Haziran 2009, 17:37:09 »
ya akünün performansla ne alakası var marş basdımı akünün görevi biter.
Mk3 gti

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #37 : 03 Haziran 2009, 18:23:29 »
Sonuçta araç üzerindeki elektrik aksamlar gücünü aküden alıyor, şarj dinamosu bazen araç için gerekli olan elektriğe yetmeyebilr, heleki müzik sistemi vb yüksek elektrik harcayabilecek ürünler varsa araç üzerinde doğal olarak yeterli ateşleneme sağlanamadığından performans düşecek.Bu durumda akünün tam dou ve araç üzerndeki ekstra donanımlara göre amperinin uygun olması gerekebilir.
klima olur, xenon varsa ilk çalıştırmada yüksek akım çeker, müzik sistemi vs
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #38 : 04 Haziran 2009, 08:53:20 »
akünün bitip bitmediğini nasıl anlıyoruz arkadaşlar. ben arabayı çalıştırırmadan önce kontağı yarım çevirdiğimde akü lambası yanıyor. bu akü bitiyor manasına mı geliyor? bir de geç marş alıyor. tık deyince çalışmıyor?
Araba binmek içindir..

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #39 : 04 Haziran 2009, 18:55:14 »
akünün bitip bitmediğini nasıl anlıyoruz arkadaşlar. ben arabayı çalıştırırmadan önce kontağı yarım çevirdiğimde akü lambası yanıyor. bu akü bitiyor manasına mı geliyor? bir de geç marş alıyor. tık deyince çalışmıyor?
dostum,kontak yarım acıkken zaten diğer lambalarla akü lambasıda yanar,bu gayet doğal yani.aracının gec almasıda akününbitik oldugunu göstermez. marş dinamosu yavaş ceviriyosa,yada bir kac basmada zayıflıyosa o zaman aküde sorun var demektir.
KURT SUSTU SUSALI,MEMLEKETİ ÇAKAL BASTI..!!

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #40 : 05 Haziran 2009, 11:19:38 »
+1 MuTLU  ;)
Almanya'ya Kısa Bir Ara.İtalya'ya Merhaba :)

Ynt: Akü Tavsiyesi
« Yanıtla #41 : 25 Haziran 2009, 08:32:59 »
merhaba arkadaşlar.2001 polo higline ile bugün ilk defa yaya kaldım.marş basmıyor. akü bitti diye düşünüyorum ama şarj dinamosu ile alakası varmıdır?? mesai bitimini iple çekiyorum sabah sabah ilgilenemedim. aklımda polo mda kaldı
Vatan 26 Mekan 27