Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)  (Okunma sayısı 26720 defa)

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« : 02 Şubat 2009, 23:07:40 »
Göstergeleri söküp ışıklarını değiştirmek,camını silmek vs.kurcalamak isteyipte cesaret edemeyenler için yardımcı olacağını düşünüyorum kolay gelsin...
1997 model polomuzun göstergesi.

Çerçevedeki 2 vidayı yıldız tornavidayla söküp çerçeveyi kendimize doğru çekip çıkartıyoruz.

Gösterge panelinin sağında ve solundaki 2 vidayıda söküyoruz,paneli üst tarafından öne doğru yatırıyoruz.


Kablo soketi'nin klipslerine basıp çıkarıyoruz.

Göstergemiz artık elimizde şimdide içini açalım burada biraz dikkatli olun tornavidayı fazla kastırmayın tırnaklar kırılabilir.






Çevrimdışı ozmo

  • 96 Polo 1.6
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #1 : 02 Şubat 2009, 23:16:36 »
eline sağlık güzel anlatım.

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #2 : 03 Şubat 2009, 00:10:38 »
Eline sağlık abi..Kolaymış aslında göstergenin içini sökerken değilde torpidodan ayırana kadar dikkat edilmesi geerken tırnaklı hassas bölgeler varmı?
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #3 : 03 Şubat 2009, 00:26:11 »
Teşekkürler.
Torpidodan ayırırkan hassa bi yer yok sadece ilk başta çerçeviyi çıkarırken çerçevenin altında metal sıkma klipsleri var biraz zor çıkıyor yukarı,sağa,aola oynatınca cıkarıyorsun.
Benimde kafama benzin ışığı mevzusu takılmıştı ışık takınca yanıyor falan diye konuşulmuştu ama 97 göstergede ışıkta yok yeride. :t

Çevrimdışı PoloGTI

  • Otomobil
    Vw Polo 6N2
  • Ersan
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #4 : 03 Şubat 2009, 10:25:31 »
Abi ibreleri söktükten sonra tekrar aynı yerine nasıl takılııyor. ??? Onun ayarı falan mi var ?
Vw Polo 6N

Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #5 : 03 Şubat 2009, 13:08:26 »
farklı aydınlatma için, tavan kısmındaki yesil seridi cıkarıp led calısması yapabilirsiniz, ben ısıgı beyaza cevirdim  hos oldu aksam foto eklerim

Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #6 : 03 Şubat 2009, 14:17:36 »
paylaşımın için tşkler, başka konu altında sorularımıza cevap bekliorduk. senin çalışmaların yeterince aydınlattı. sabırsızlıkla fotoyu bekliorum..

Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #7 : 03 Şubat 2009, 15:14:20 »
ewt ne zamandır benımde aklımda vardı ama tereddut edıyordum ısık degısımını uygulamak ıcın bızım ventonunkınıde bı sokeyım ben paylasımın ıcın tsk.. :tamamdir

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #8 : 03 Şubat 2009, 20:20:28 »
Abi ibreleri söktükten sonra tekrar aynı yerine nasıl takılııyor. ??? Onun ayarı falan mi var ?
İbreleri sökmek için çekersin çıkar heralde ama denemedim ayarı falan olabili.

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #9 : 03 Şubat 2009, 20:23:30 »
farklı aydınlatma için, tavan kısmındaki yesil seridi cıkarıp led calısması yapabilirsiniz, ben ısıgı beyaza cevirdim  hos oldu aksam foto eklerim
Evet Ali yeşil şeridi çıkarıp beyaz veya farklı renklerde led ampül takarak değişiklik yapılır ama aynı ampüllerde şeridi çıkarırsak sarı yanar ışıklar.Peki nerden aldın led ampülleri aksesuarcılarda falan satılırmı? çünki ampül dipleri biraz değişik.

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #10 : 03 Şubat 2009, 23:47:31 »
İbreler bildiğim kadarıyla ayarlı o kadar riske girmeyin :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #11 : 04 Şubat 2009, 00:06:18 »
İbrenin kalibrasyonunu kendi ilk elektriği aldığında yapıyor sanırım Oğuz. Bende söktüğümde, ilk takışta gırrr diye geriye bir şey sarıyordu sanki mekanik, ibreler dibe yapışıyodu. Tahmin tabi. :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı PoloGTI

  • Otomobil
    Vw Polo 6N2
  • Ersan
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #12 : 04 Şubat 2009, 08:52:38 »
Abdullah abi km dokundunmu Sökerken '0'da
Son resimlere doğru 5 Km gösteriyor ;D
Vw Polo 6N

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: 97 Polo gösterge sökmek (resimli anlatım)
« Yanıtla #13 : 04 Şubat 2009, 22:57:21 »
Abdullah abi km dokundunmu Sökerken '0'da
Son resimlere doğru 5 Km gösteriyor ;D
Yok dokunmadım ilk 3resimde km normal sonrasında kapalı çünkü fişi çekince kapanıyor takıncada km eski haline geliyor saat 00.00 gösteriyor.