Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Yağmuru Beklerken  (Okunma sayısı 17397 defa)

Çevrimdışı SkY

Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #28 : 16 Haziran 2007, 22:55:25 »
neyse sorunun çözülmüş kolay bir şekilde...
Life is easy;eat & sleep and FLY!!!

Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #29 : 17 Haziran 2007, 12:23:54 »
kadricim inan senin kadar cok sevindim, pek bir emegim olmadan bu kadar tesekkure gerek yok, ama yinede sende saol, herhangibi sikintinda artik nejdet abiye gidebilirsin, valla cok mutlu oldum islerini halletmene, bizim forumdan pek bi kimseyle tanismisligin yok ama inan diger butun arkadaslarda benim sana gosterdigim yakinligi gosterecek sekilde olan insanlar :) insallah en kisa zamanda bi aksam deniz kenari operasyonu uyapar tekrar biraraya gelir oturur 3=5 sohbet ederis :) Kadri kardesim her turlu sikintinda yardima her zaman hazirim elimden ne gelirsede yaparim, aklinda bulunsun :)

Ufkumu açarak en büyük yardımı yapmış oldun. ustaya götürmeye korkar olmuştum. deniz kıyısı operasyonu çok iyi olur :) . ayak üstü fazla sohbet edemedik. necdet abi artık tek ustam. zaten bana da yakın. sıkıntım olduğunda hiç beklemeden gönül rahatlığıyla götürebilirim ona. herkese de tavsiye ederim.
gaz ver...

Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #30 : 17 Haziran 2007, 13:52:30 »
evet bi sohbet cevirelim en kisa zamanda, ayrica senle dedigin gibi pek bi sohbet edemedik ama su tufek olayi hakkinda baya bi sohbet etmek isterim Kadricim senle :) Ama ateslilerden usak duruom ben, havali pesindeyim suanda sadece stress atmak icin :)


Ufkumu açarak en büyük yardımı yapmış oldun. ustaya götürmeye korkar olmuştum. deniz kıyısı operasyonu çok iyi olur :) . ayak üstü fazla sohbet edemedik. necdet abi artık tek ustam. zaten bana da yakın. sıkıntım olduğunda hiç beklemeden gönül rahatlığıyla götürebilirim ona. herkese de tavsiye ederim.
GTI olsun istedik ama Allah DTI uygun gordu ......

Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #31 : 17 Haziran 2007, 20:43:43 »
abi ateşli silahlar gerçekten de çok tehlikeli. bir de benim çocuk büyüyor ben de çekinir oldum. trabzon'lu olmanın da verdiği bazı dürtülerle tabanca ve tüfek kanımızı kaynatıyor. ben atmaktan ziyade temizlesem söküp taksam hazzımı alıyorum. gerçi trabzona gideyim nasipse bir kaç kutu harcayacağım. benim de eskiden havalı tüfeğim var dı ama bu zamankiler kadar etkili değildi. abi çok dikkatli ol sen yinede. havalı tüfeklerle çöp bidonlarını deliyorlar. içi su dolu tenekeleri delip geçiyor o saçmalar. inan adam bile öldürür eğer öldürücü bir yerine gelirse.100 mt hedefe atıyorlarmış.Tabi en güzel yanı poligona gerek olmaması ve mermi parası olmaması :). Neyse forum konuları dışına çıkıp arkadaşları kızdırmayalım  :-X
gaz ver...

Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #32 : 21 Haziran 2007, 14:26:46 »
vallahi Kadricim ben torun marka 5.5 mm havalı kullandım, etkili mesafesi 45 metre, oldukca basarılı fiyatıda 60-100 arası, degisik fiyatlarda buldum alcam ama kullancak yer olmadıgı icin suan almadan bekliyorum :) alınca haberlesiris gider atarıs biyerlerde :)
GTI olsun istedik ama Allah DTI uygun gordu ......

Çevrimdışı grano

  • selamun aleyküm
Ynt: Yağmuru Beklerken
« Yanıtla #33 : 21 Ekim 2007, 19:51:02 »
BUJİ BAKIMI VE TEMİZLİĞİ

Ateşleme enerjisini yanma odasına taşıyarak elektrotların arasında oluşan elektrik atlaması ile sıkışmış hava yakıt karışımını ateşleyen Bujilerin maksimum araçların 10 bin kilometre bakımında temizlenmesi, kullanım şartlarına göre 15 bin – 30 bin kilometre arası değiştirilmesi gerekmektedir.

Bujilerin ömrünü etkileyen unsurlar kötü yakıt ve motor sistemi ayarları olabilir. Genellikle araçların yaptığı teklemeler, artış gösteren yakıt sarfiyatı, geç hızlanma bujiden kaynaklanan sorunlar olabildiğinden bujilerin bakımı ve temiliği önemlidir.

Bujinizin bakıma veya temizliğe ihtiyacı olduğunu nasıl anlarsınız;

Bujilerde ki tırnak aralığı kontrol edilmeli, ayar bozuksa fabrika verilerine göre ayarlanmalıdır,
Bujiler söküldüğünde yağ birikintisi varsa yanma odasına fazla yakıt giriyor demektir,
Bujinin izolatör ucu, elektrotları ve gövdesinde kurum varsa karbüratör veya enjeksiyon ayarında bozukluk var demektir,
Buji elektrotları kaynamışsa ve üzerinde yabancı maddeler toplanmışsa, zamansız ateşleme sonucunda aşırı yükleme olmuş demektir,

Bujiler alınan darbe sonucu hasar görmüşse,

Buji değişimi veya temizliği sırasında dikkat edilecek hususlar;

• Buji söküldüğünde silindirlere yabancı madde, toz, pislik gitesini önlemek için biraz gevetilip etrafının temizlenmesi,
• Buji çok sıkı takılmış ise dişlilere gelecek şekilde yağlanması ve silindir kafasına zarar vermeden bujilerin sökülmesi,
• Bujileri takarken bujinin ve motorun birbirine temas eden yüzeylerinin temizliği,
• Gevşek takılan bujiler silindir kompresyon basınçlarını düşürdüklerinden motorun çekişini düşürür ve yakıt sarfiyatını arttırır,
• Bujilerin önce elle sonra yeni bujiler için 90 derece eski bujiler için 30 dereceyle anahtarla sıkılması gerekmektedir. Konik yüzeyli bujilerde anahtarla sıkma derecesi 15dir.
• Buji kablolarını temizlik esnasında kontrol ediniz, Buji kablolarında çatlak, yanma, sürtünmeden dolayı aşınma ve üzerinde yağ olmamasına özen gösteriniz,
• Buji kablolarınının birbirine temas etmemesine ve gereğinden uzun olmamasına dikkat ediniz,
• Aracınızın orjinal buji markasını kullanmaya devam etmeye özen gösteriniz.
GrAnO