Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....  (Okunma sayısı 14477 defa)

Arkadaşlar öncelikle herkese saygılar.. Benim 2001 model AKL motor lpg Lİ polo classic marka aracım var140000 km de aracım özellikle kalkışlarda patlama yapıyordu Lpg ustasına gittiğemde buji ve buji kablolarını değiştir dedi tamam dedim bende gittim ustaya değiştirdim. 1 hafta sonra araba düzensiz çalışmaya başladı resmen gitmiyordu kaputu kaldırdığımda bobinin kıvılcım attığını gördüm ve ustama gittim eski kabloları atmamıştık eskileri taktı kaçırmayı kesti fakat bir hafta sonra tekrar başladı bu sefer bobini yeniledik 200 TL orjinal bobin aldım herşey gayet iyiydi eve gittim sabah tekrar işe gidecem araba gitmiyor kasıyor kendini 5000 devirden sonra sanki arabayı birisi tutuyor gitmiyor araba yakıt yemiyor benzinde de gazda da ısınana kadar sık sık stop ediyor  bilgisayara  bağladılar kam mili sensörü yani hall sensörü eksantrik milinin devrini ayarlıyormuş sorun bundan dediler.145 TL BOSH marka değiştirdik yine aynı bu sefer beyin arızası diyorlar beyin tamiri yapan birisine gittim pazartesi gel dedi kronik sorun bu dedi yapabilirsek yaparız yapamazsak çıkmasını getirticez dedi valla bilmiyorum Edirne de fazla alternatifte yok servise gitsem beyim komple değişecek der kafayı yiyecem bilgisayara 2. bağladığımızda da aynı hatayı hall sensörü diyorlar sente ayarı trigerler söküldüğü için zaten yapıldı hararet müşürüne bakıldı gaz kelebeği temizlendi sıfır egsoz taktırdım.4 buji 4 buji kablosu tekrar sıfır takıldı usta da kafayı yedi bende kafayı yedim sizce beyin arızası olması mümkün mü lütfen yardım AFT motorlu 97 model polo classic arabam bundan daha iyiydi be :) hiç böyle sorunlar yaşamamıştım.......

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #1 : 02 Aralık 2012, 07:36:36 »
pek bi bilgim olmaz ama beyin ağrızası olacağını pek sanmıyorum iyibir servise götürmenizi tavsiye ederim Bosh Car servicesi varsa bulunduğunuz yerde ona filan baktırın derim inş hal olur
« Son Düzenleme: 02 Aralık 2012, 07:36:49 Gönderen: batı68 »
I ♥ German Style

Çevrimdışı chemisamet

    Otomobil
    2000 Bora 1.6 SR
    Şehir
    İstanbul
  • DAS AUTO
Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #2 : 02 Aralık 2012, 08:33:39 »
dostum sıkıntılı bı durum bence oralarda ugrasacagına ıstanbulda sana yardım edebılecek ıyı bır servıse gotur basın agrımasın ınsaallah en kısa zamanda (arabandan sogumadan ) sorunların çözulur :sevgi:

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #3 : 02 Aralık 2012, 08:57:46 »
kaputu kaldırdığında kıvılcım görünüyorsa beyinle olan alakasını çözemedim ben

diğer meseleleri varsa onları bilmiyorum ama kaputu açınca kıvılcım varsa bariz ateşleme hatası var, bobin kablo ve buji 3lemesinden biri

inşallah doğru malzeme kullanılmıştır

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #4 : 02 Aralık 2012, 15:09:04 »
İstanbula işinin ehli bir ustaya götürüp baktırmak daha mantıklı. Arabayı deneme tahtası yapmışlar resmen.

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #5 : 02 Aralık 2012, 17:57:38 »
yine kablolardan olabilir bobinden cıkış giriş buji kabloları  bide tekrar kabloları değiştirmek için gittiğinizde bujileride değiştirdinizmi acaba onun bujisimi değil belki kısadır  düzgün ateşleme yapmadığı için kesiklik yapıyo beyinden değildir.....

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #6 : 02 Aralık 2012, 19:52:57 »
 arkadaşlar araba 5000 den sonra devir kesiyor 5000 e kadar gayet iyi benzinde de gazda da 5000 den sonra gitmiyor araba uzamıyor siniyor sanki  4 buji buji kablosu tekrar yeniden değişti bilmiyorum artık kafayı sıyırcam bujiler bosch 3 tırnaklı buji kabloları doudoco marka başına böyle bir olay gelen varsa lütfen yardımçççççççç :-[

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #7 : 02 Aralık 2012, 20:25:59 »
bak yeni geldi aklıma bende pejo 106 varken aynısı olmuştu 5000 den sonra yada 3000 den sonra araba tıkanıyordu sirkeleniyordu garip garip hareketler yapıyordu benzin pompasından tut disbirötöre kadar değiştirdim gene olmadı meğerse motor kulağı kopmuş   sattığım adam kayseride yaptırmış  onun için iyi bi usta şart
I ♥ German Style

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #8 : 02 Aralık 2012, 22:47:39 »
çözemezsen istanbul paşa otomotivi ara  derim ben

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #9 : 02 Aralık 2012, 23:50:28 »
bak yeni geldi aklıma bende pejo 106 varken aynısı olmuştu 5000 den sonra yada 3000 den sonra araba tıkanıyordu sirkeleniyordu garip garip hareketler yapıyordu benzin pompasından tut disbirötöre kadar değiştirdim gene olmadı meğerse motor kulağı kopmuş   sattığım adam kayseride yaptırmış  onun için iyi bi usta şart

denk gelmiştir, devir çevirmekle motor kulağının hiç alakası yok

patlama, kıvılcım görünmesi bunlar hep ateşleme ile ilgili olan problemler

a6 aracımızda buji kablolarından birinde hata varken devir yemekte zorlanıyordu, belli bir deviri geçmemsi normal, 1 buji kablosunda hata olsa 1 silindir iptal olur demek, aldığınız parçaların orjinal olduğundan emin olun

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #10 : 03 Aralık 2012, 00:43:52 »
arkadaslar yan sanayi buji kabloları bunu yapabilirmi Edirne de parçacıdan almıstım... zaten 2 adet avrupa araba parçası satan dükkan var yarın beynine bakıcaklar kısmet bakalım arabadan soğuyorum dostlar o kadar hevesle aldım bu problemler canımı sıkıyor eski poloda bunlar hiç olmamıstı kısmet bakalım..........


Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #11 : 03 Aralık 2012, 01:14:02 »
arkadaslar yan sanayi buji kabloları bunu yapabilirmi Edirne de parçacıdan almıstım... zaten 2 adet avrupa araba parçası satan dükkan var yarın beynine bakıcaklar kısmet bakalım arabadan soğuyorum dostlar o kadar hevesle aldım bu problemler canımı sıkıyor eski poloda bunlar hiç olmamıstı kısmet bakalım.........
Yan sanayi kablo sorun olabilir. Beru marka buji kablosu alırsan sorun çözülür bence.

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #12 : 03 Aralık 2012, 06:18:38 »
Bu modellerde hep aynı hatalarrrrrrrrrr :)
Motorda ne kadar sensör varsa , Bujiler, kablolar, Boğaz kelebeği komple :) , Bobin , veeeeee en sonunda BEYİN değiştirdim ama yine sorun usta acaba dedi role lere baktı biraz naptıysa kurcaladı araba süper şimdi çok arkadaş denemediği sadece role kalıyor bence ilk role değiştirin. Pardon benzin pompasınıda değiştirdim. acaba benim arabam 2012 model olmuşmudur.

Ynt: Kafayı sıyırdım arkadaşlar ne olursunuz yardım edin.....
« Yanıtla #13 : 03 Aralık 2012, 07:36:20 »
 :D ;D
« Son Düzenleme: 03 Aralık 2012, 08:28:38 Gönderen: batı68 »
I ♥ German Style