Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil  (Okunma sayısı 22024 defa)

passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« : 04 Aralık 2008, 15:47:06 »
 :-\ arkadaslar ben ızmırde oturuyorum ve bayrama gırmeden tempramı 7bine satıp max 20bine passat 1.8 t highline almayı dusunuyorum...bende tempra 91 model bı arac var ama nerdeyse aracımı satıp passat almaktan vazgecmek uzereyım  :-\ ya baska forumları gezdım
yok pasatlar cok sorun cıkarıo-turbo-klıma sorunu cok verıyo
yok alt takım sorunu var- cok yakıo-yol tutusu ıyı degıl ozelııkle 1.8 T lerın önden kayma sorunu varmıs
150000km ye yaklasan passattan hayır gelmezmis vs vs vs

arkadaslar cok cok cok acıl ogrenmek ıstegım seyler var 1.8T hıglıne aracının (donanımı-yol tutusu-performansı-sıralı sıtemde yaktıgı sehir içi-dısı yakıt sarfıyatı-)

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #1 : 04 Aralık 2008, 15:52:32 »
+ ve - lerını acıl solersenız cok yardımcı olucaksınız sımdıden tesekkur edıyorum...
http://www.sahibinden.com/passat_highline_1_8_t_kusursuz_mukemmelWQQaXQQ11558346WQQpXQQdisplayitem

almayı dusundugum arac bu en yakın zamnda gıdıp bakıcaz...resımler de pek bellı olmuyor sızce  km-model-fıyat vs nasıl...alınırmı bu arac fıyat pahalı geldı bıraz o yuzden soruyorum ???

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #2 : 04 Aralık 2008, 16:01:27 »
kardesım kım neresınden uyduruyor...

passat 18T gibi arabamı var...Tk sıkıntısı yakıt gideri ve vergısı ..temoraya göre farklı olacaktır..

Kesınlıkle saglam arabadır...Ancak sonuç olarak temızını buluo almak gereklı ...

Birde alman arabaları için 150,000 km birşey degil..Temiz kullanılmış ve bakımları duzenlı yapılım motorde bir sıkıntı yasanmaz...

Çevrimdışı ahmetcan

  • Das Auto
Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #3 : 05 Aralık 2008, 08:19:12 »
Dayımda 2004 model Focus Hb vardı, yol tutuşu ondan kat kat daha iyi emin ol, 1.8T nin turbosuyla falan uğraşamam dersin, 2.0 olanının al  ;D
Dün gece rampada görmüşler seni,dağıtmışsın şanzımanı freni

Çevrimdışı ahmetcan

  • Das Auto
Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #4 : 05 Aralık 2008, 08:24:07 »
Söylemeden edemicem, 150.000 km ye yaklaşan passat tan hayır gelmezi kim diyor ?? O zaman şirket arabaları ne yapsın o kilometreyi 2 yılda yapıyor.. onlar napıyor 2006 model arabayı kaldırıp atmıyor ya? Üstelik Passat'tan bahsediyoruz... bu araba dışarda şirket arabası veya taksi olarak göremeyeceğin bi araba...
Önden kayma sorununa gelince...
Araçların çoğunda ESP var zaten kaymayı önler ben benim arabamın lastikleri 70 bin km de daha arabanın üstündeki ilk lastikler, kabakoğlukabak >:D ama daha kayma yaşamadım ( ıslak yol hariç  :bekleriz:)
Performans'a gelince.. Arkadaşımda 99 model 1.8 Otomatiği var ( Turbolu değil)
Otobanda araç Lpg deyken beraber 220 km/h yi gördük... (araç 170.bin km de)
« Son Düzenleme: 05 Aralık 2008, 08:27:51 Gönderen: ahmetcan »
Dün gece rampada görmüşler seni,dağıtmışsın şanzımanı freni

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #5 : 05 Aralık 2008, 13:46:04 »
Size kimse bir araç hakkında sorun çıkmaz diye garanti veremez.Elbetteki sorun çıkabilir.Bu her markadada olabilecek şeyler.Sorun çıkacak diye korkacaksanız o zaman araç almayacaksınız otobüse binecekseniz, mp3 çaları açıp keyfinize bakacaksınız :)
Passatlarda turbo arızası görülür.Fakat bazısında 250 binde olur bazısında 50 binde.Sonuçta turbo ömür boyu kullanılacak bir parça değil.Sorun çıkarsa özel servisten 800-1000 ytl civarında masrafınız olur.Yetkili serviste daha fazla...
Bunun dışında kolay kolay bozulacak parçası yok ama tabi sizden önceki sahibinin kullanım koşullarına göre bu değişiklik arz eder.
Passat yol tutuş konusunda sınıfında hatrı sayılır bir ünvanı vardır.Tüm vw ler gibi passatta yol tutuşta ön sıralardadır.Fakat bir mondeonun yol tutuşu kadar iyi olmaz.Sınırları çok zorlamazsanız gayet iyi yol tutar :) Fakat sınırları zorladığınız anda esp devreye girer(sanırım sizin kasa passatta esp yok) ve bir nebze yardımcı olur.Bu da yetmezse araç önden kayar.Motorun dik konumlandırılması önden kaymayı arttırıyor.
1.8t 150 hp lik bir araca bineceksiniz.Şehir içinde 10 litre gibi bir yakıt sözkonusu.Güncel benzin fiyatlarına göre 300 lira yakması doğal.lpg ile bu rakamlar 200 civarına düşebilir.2000 model bir araç alacaksınız yani 9 yaşında bir araca göre de donanımı gayet iyi sayılır.Vw nin 9 sene önce aracına koyduğu bazı donanımlar halen 2009 da satılan birçok araçta bulunmamaktadır.
Performans ve konfor adına passat size ideal gelecektir diye umuyorum.Fakat d segmenti bir araca bineceksiniz ve bakım giderleri de ona göre olacaktır.Bütçenizi yormayacaksa tercih edebileceğiniz güzel bir araçtır.

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #6 : 05 Aralık 2008, 17:37:16 »
arkadaslar cok tesekkur edıyorum yardımlarınız ıcın.ben turbo modelını ıstıyorum ama babamla bı anlasamadık.cok yakın bı arkadası 1.8 passat 2000 model satıo 18 mılyara ama son fıyat...aracta 17' cok şekil olmasada jant var ve sıralı sıstem var sehır ıcınde en fazla 20 kurus yakıo bızımkı 22 kurus yakıo :)  )...araba temız ve bakımlı babamın gözu kapalı alacagı bı arac cok ıyı tanıyo o aracı.arac 98bin km..

ne yaptıysam pederı ıkna edemedık.sanırım tempra satılırsa o passatı alcaz.bu aracın donanımının ne oldugunu nasıl anlarım ??? ve 125 bg lık passatın performansı nasıl??? sehır ıcınde hantal kalırmı ??? son olarak otoban performansı nasıldır(son hız felan) ???


Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #7 : 06 Aralık 2008, 00:22:57 »
sen hiç kafanı yorma kardeşim
bahsettiğimiz araba passat boru değil bu
biraz once dışardan geldim arkadaşlarla, hepsinde 106gti,206gti
honda si, honda typeR var emin ol kardeşim peşlerini bırakmadım
hatta roolingte arabam bir coğundan daha iyi gidiyor
2004 model tdi passat bnmkisi.
son hız aydın izmir otoyolu 2 kişi 240ın hemen altındaydım
hantal mantal kalmaz araban, tabi uzerinde 18 inc jant yoksa
olmadı bi çip tuning taktırırsın maddi durumıun iise
sora tadından yenmez araban
inşallah alırsın kardeşim hayırlısı olsun şimdiden

dediğim gibi VW PASSAT sağlam güvenilir araba

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #8 : 06 Aralık 2008, 14:53:03 »
sen hiç kafanı yorma kardeşim
bahsettiğimiz araba passat boru değil bu
biraz once dışardan geldim arkadaşlarla, hepsinde 106gti,206gti
honda si, honda typeR var emin ol kardeşim peşlerini bırakmadım
hatta roolingte arabam bir coğundan daha iyi gidiyor
2004 model tdi passat bnmkisi.
son hız aydın izmir otoyolu 2 kişi 240ın hemen altındaydım
hantal mantal kalmaz araban, tabi uzerinde 18 inc jant yoksa
olmadı bi çip tuning taktırırsın maddi durumıun iise
sora tadından yenmez araban
inşallah alırsın kardeşim hayırlısı olsun şimdiden

dediğim gibi VW PASSAT sağlam güvenilir araba

cok tesekkurler..zaten alayım 4 5 ay sonra chıp-hava fılıtresı taktırıcaz. bu arada dun ılan verdım bugun tempra satıldı sırf peder passatı kacırmmamk ıcın 6900 den 6 ya bıraktı yoksa satılmıyacak tempranın pıyasa yok...aracı bılıyorum ama ole ıncelemedım donanım felan bılmıyorum ...aracta 17'' jant zavolli  sıralı sıstem arac 113bin de ve 18 mılyar ve 125 bg oldugunu bılıyorum???bıde arkadslar 3 kez soruyorum hangı donanım(paket)da oldugunu nasıl anlarım kımse yazmıyo.aksam 6 da araca bakmaya gıtcez.
comfortlıne
trendlıne
hıghlıne

mesela her pakette esp asr abs  dıjıtal klıma elektrıklı dıkız aynası yagmur sensoru  koltuk ısıtması vs vs varmıdır???


Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #9 : 06 Aralık 2008, 17:09:38 »
her pakette esp asr abs  dıjıtal klıma elektrıklı dıkız aynası yagmur sensoru  koltuk ısıtması yok kardeşim
en dolusu highlinedir kardeşim
bnmki comfortline ve cok memnunum donanımından kendim bi xenon ve park sensörü taktırdım :)
satıcıya sorcaksın kardeşim ne bu die comfort mu trendline mi die?? ruhsatta yazar

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #10 : 07 Aralık 2008, 12:40:35 »
arkadaslar aracı aldım ama bı kac seyını bılmıyorum arac sanırsam en dusuk paketı...
4 hava yastıgı-radyo-kaset-elektırıklı dıs dıkız aynaları-clımatronıc klıma felan var

 C:\Documents and Settings\netcom\Desktop

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #11 : 07 Aralık 2008, 13:23:04 »
hayırlı olsun kardeşim
kazasız belasız inşallah
ruhsata bak orda yazması lazım hangi paket olduunu!

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #12 : 07 Aralık 2008, 13:49:03 »
ya abı resım koycam koyamıyorum nasıl yapcaz bı yardım etsene sana bıkac soru sorucam

Ynt: passat 1.8 t highline yardım lutfen cok acil
« Yanıtla #13 : 07 Aralık 2008, 15:37:13 »
abi yazmayo anasını satayım :) ama fotoyu eklıyemedım bı yaa...admın duzeltırse cok sevınırım lınkler acılmıyor.
1...ısaretledıgım tuslar ne ıse yarıyor???
2...okla gosterdıgım ve radyo-klımanın yanında 4 buyuk tus var oarlar nıe ıptal???normalde hangı ozellıkler oluyor o tuslarda???
3...kapıda elektıklı ayna dugmesı var ama ısaretle gosterdıgım yer bı ıse yaramıyor bozukmu???
4...gostergede yanan EPC ve yol bılgısayarında yazan seylerı cozemedım ne ıse yarar ve bılgısayardan arabayla ılgılı ayar yapabılıyormuyuz???
5.benım dıkız ayna otomatık karayormu dıkız aynasında bı cubuk cıkıyor...ama dıkız aynanın yarısı sıyah yarısı beyaz ama esıt sekılde deıl yani...acaba bozukmu ??? benı aydınlatırsanız cok sevınırım

[/img]http://img360.imageshack.us/my.php?image=img0727ie1.jpg[/img]
[/img]http://img399.imageshack.us/my.php?image=img0730ty3.jpg[/img]
[/img]http://img217.imageshack.us/my.php?image=img0731rd2.jpg[/img]
[/img]http://img217.imageshack.us/my.php?image=img0733ry5.jpg[/img]
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2008, 15:53:11 Gönderen: devran »