Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Passat b5.5 2001-2004  (Okunma sayısı 6722 defa)

Passat b5.5 2001-2004
« : 26 Kasım 2011, 16:25:20 »
Arkadaşlar 2004 model golf 1.6 aracımı sattım bazı sıkıntılarımdan dolayı.Özellikle selenoid beyninden kaynaklanan.
Şimdi ise kafamda b5.5 kasa 1.8t passat highline 2 ler var. Gene tiptronik istiyorum fakat bunlardaki şanzımanla golflerdeki 6 ileri tiptronik aynı şanzımanmı?
Kronik sorunları varmıdır kullanıcılarından yorum almak istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
[/color]

Çevrimdışı mutant_amca

  • VOS VOS...
Ynt: Passat b5.5 2001-2004
« Yanıtla #1 : 26 Kasım 2011, 23:41:31 »
vardır vardır sen :)   21 fites otomatik pisiklet al  :D :D :D :D :D :D :D :D
« Son Düzenleme: 26 Kasım 2011, 23:44:38 Gönderen: mutant_amca »

Ynt: Passat b5.5 2001-2004
« Yanıtla #2 : 26 Kasım 2011, 23:45:39 »
ben kronik bi sorunu olduğunu duymadım benimki bi önceki kasa olmasına rağmen şuan sorunsuz

Çevrimdışı Gurbetseli

  • Yanlizca VW
Ynt: Passat b5.5 2001-2004
« Yanıtla #3 : 01 Aralık 2011, 23:02:37 »
Merhaba ben almanyada yasiyorum ve benim 2003 otomatik passat 2.5 TDI V6 4Motion 180 HP (ps) var benim bilgidim TDI olarak 150 HP olan ve 180 HP olan yani 6 Silinindirlilerde bir kronik hastalik oldugunu biliyourm..
yanliz türkcesini bilmiyorum almancasi nockenwelle asagida resmini ve googledeki adresini vercem..
dedigim gibi bunlardaki hastalik nockenwelleymi bunu yiyormus ve degistigindede komple set olarak degismesi gerekmis sagligi icin
benim baska bir bilgim yok..

Nockenwelle Resmi ve Googledeki görsel adresi...

Görsel resimleri : Diger görsel resimleri

Buda Tek Resim

Birde bu Nockenwelle Türkcesi Nedir..
Googlede cevirdim Kam mili diyor ama ben hic duymadim..
Web Siten
[/font]

Ynt: Passat b5.5 2001-2004
« Yanıtla #4 : 11 Aralık 2011, 01:48:41 »
nockenwelle dediğiniz eksantirk mili. vw nin genelde yüksek beygir gücüne sahip araçlarında bozulur. ama arkadaşın dediği başka. vw nin kullandığı 09G - TR-60 SN aisin warner 6 ileri otomatik şanzıman. bunlarda kronik sorun  80.000 kmden sonra vites geçişlerinde vuruntu problemidir. bu genelde şanzıman ısındıktan sonra oluşur. tamirciye gittimiydi 3000 tl den ağzını açar. çünkü hidrolik ünite değişecek der. aslında bozulan hidrolik ünite içersindeki selenoid valflerdir. bu valfler yedek parça olarak satılmadığından tamirci ustada mecbur hidrolik ünite değişecek der. aracında böyle bir sorunu olan varsa bana özelden mesaj atsın. ben bu selenoid valflerin revizyonunu yapıyorum yani tamir ediyorum. ucuza bu sorunu çözüyorum.