Gönderen Konu: 99 Passat 1.8  (Okunma sayısı 40360 defa)

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #28 : 15 Ağustos 2011, 10:40:12 »
O araçtan Türkiye'de bulamazsın.

Logged

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #29 : 15 Ağustos 2011, 19:08:08 »
Arkadaslar bende 1.8T ya bakiyorum artik.
1.8T bastiginda ucuyormus, o yüzden bende ucmak istiyorum.
Peki Arac Test merkezlerine araci götürdügümüzde Turbonun ne kadar eski oldugunu ve ne zaman degismesi gerektigini biliyorlar mi?
150.000 - 170.000 arasi gidiyormus Turbo dogru mu?

Çevrimdışı lancelot

  • İleti: 349
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #30 : 15 Ağustos 2011, 21:01:27 »
dostum benım arabam 209 binde. turbosuna 2 veya 3 bin km sonra bi bakım yaptıracağım ve iç parçalarını yenıleyecegım. toplam malıyeti 500 tl. o kadar pahalı bişi değil. Ayruıyetten k03 turbosu artık türkiyede yaygın bi şekilde bulunuyor sıkıntı yok anlıyacagın. Zaten 2.el bi araç aldığın zman 1000 tl harcamak normal bana göre. Sadece turbosunda problem olsun ama motor tertemiz olsun.benım aracımın kaportasında 500 tl civarı bi yapılması gerekn boya işlemleri var. varsın olsun 1000 lik bir bakım la canavar gibi olucak inş. zaten şu anda çok çevik ve atik düşün birde lpg de kullanıyorum. Buı arada doğru karar vermissin. 1000 2000 tl fazla ver ama temizini al. ucuz etin yahnisi misali :) inş istediğin arabayı alırsın.

Çevrimdışı lancelot

  • İleti: 349
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #31 : 15 Ağustos 2011, 21:02:20 »
O araçtan Türkiye'de bulamazsın.
Merak etme türkiyede yeteri kadar var o araçlardan ;) Bırakta herkes binmeyi versin 2.8 passata ;)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #32 : 15 Ağustos 2011, 21:05:44 »
test merkezlerinde bakmazlar ama turbo basıncını ölçtürebileceğin yerler bulursun sanayide  :tamamdir

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #33 : 16 Ağustos 2011, 00:29:40 »
test merkezlerinde bakmazlar ama turbo basıncını ölçtürebileceğin yerler bulursun sanayide  :tamamdir

Özel VW servislerinde bakabilirler mi TURBO basincina? Turbo basinca yeterli bir ölcüt mü TURBOsunun saglam olduguna?
Bir TURBO kac bin km de degisiyor?

Çevrimdışı lancelot

  • İleti: 349
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #34 : 16 Ağustos 2011, 04:19:04 »
Turbo basıncı iyi çıkar ama yolda giderken birden patlayı verır. bunda en iyi çözüm yukarıdada belirttiğim gibi aracı aldıktan sonra bi turbocuda 300 500 tl arası bir fiyatla içini güzelce yeniletirsiniz. Yenilettiğiniz zaman aklınız turboda kalmaz  :tamamdir

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #35 : 16 Ağustos 2011, 14:55:07 »
Yani ben şunu öğrenmek istiyorum:
Aldığım veya alacağım arabanın Turbosunun sağlam olup olmadığını ve hangi durumda olduğunu nasıl öğrenirim.

Yani Test Merkezinde bilemiyorlar,  Basıncını ölçtürsek yine kesin bir delil değil, peki ya ne?
Gözümü kapatıp mı alacam TURBOsunu. Yada aldıktan sonra her halükarda 500 TL Turbosuna ayıracam mı?


Çevrimdışı lancelot

  • İleti: 349
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #36 : 16 Ağustos 2011, 23:51:42 »
Ben yerinizde olsam sadece turbo için 500 tl ayırırım. Turbonun nerde veya nezamn ne olacağı belli olmaz.

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #37 : 17 Ağustos 2011, 00:04:24 »
Aynen öyle minareyi çalan kılıfını hazırlamalı :)

Çevrimdışı lancelot

  • İleti: 349
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #38 : 17 Ağustos 2011, 00:18:35 »
Bu gün arabam benı çok üzdü araç su (antifiriz) damlatıyor (akıyıtor) iftara misafirliğe gittiğimde oldu bu sorun. İftar yemeğide kursağımda kaldı.Sorun büyük ihtimalle tahliye vanası çünki sağ önden akıtıyor.  :(

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #39 : 17 Ağustos 2011, 09:07:40 »
@lancelot
Geçmiş olsun kardeşim, büyük sorun değil, ALLAH daha büyüğünden korusun.


Peki TURBOnun yenisinin 1500TL olduğunu duydum yada okudum. Peki 500 TL ye nasıl oluyorda TURBOYU sıfır gibi bir hale getiriyorlar?

İkincisi, Trigerini değiştirmek işçilik ve malzeme dahil kaça mal olur?
Üçüncüsü, Baskı Balata değiştirmek işçilik ve malzeme dahil kaça mal olur?

1998 Model 1.8T Highline 2 Modellerde ESP oluyor mu? ESP olduğunu "ESP OFF" düğmesinden anlayabilirmiyiz? Varmı böyle düğme?




Çevrimdışı aykuttuncer

  • İleti: 1016
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #40 : 17 Ağustos 2011, 14:56:51 »
kardesim benım arabada şakır şakır akıtıyordu bidondan çıkan hortum var golf için söyluyorum t seklınden bı dırsek var antıfırz ve suyu bırlestrıp radyatore gnderıyor o t dırsek kırılmıs cok akıtyıordu belkı catlamıs falandır senınkı bı bak sızdırıosa kaputu actıgında tam karsında sag alt trafa dogru dusuyor yeri calıstır arabyı bak kacak varmı bılgı olsun belkkı orasıdır.

Çevrimdışı informatiker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 99 Passat 1.8
« Yanıtla #41 : 18 Ağustos 2011, 11:39:59 »
Passatçı ve Turbocu arkadaşlar,

bi önceki mesajıma cevap verebilirseniz sevinirim.