Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 1.8T & 1.9TDI  (Okunma sayısı 45580 defa)

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #42 : 14 Kasım 2011, 19:10:00 »
yaa cidden $akamisin sen ? TOP MODEL dedigin 3.20 i bmw mi senin ? iyi oku once defalarca laf sokmaya kalkiyorsun v6 bile yazmadim v8 v10 v12 dedim extreme sport  diye ok.

3.20 dedigin araca araba diye binmem kapimin onune koymam kimsede koymuyor zaten zira yalan oldu onlar. onun ayarinda  diesel tonla. ben dedimki iyi oku extrem sport sende oyle dedin ve ornek 3.20 dedin birkac mesaj sonra :) ben oysa onceden yazdim ama ali$kanlik olmali dinlemiyor ve okumuyorsun v8 10 12 dedim  sen 320 diyorsun :) arabami afedersin o ?ondan alacagin hazzi dieseldende alabilirsin daha ucuza,hemde yine bmw olarakyada ba$ka markalarda farkyapmaz. ama hazzdan cok ekonomik olamsindan bahsediyorduk konuyu dagitinca boyle oldu iste.okumamaktan hep.ona verdigin para direk cope gitti sayiliyor avrupa ve amerikada!  ben laf olsuna demiyorum binmedigim arac yok benim kardes yanli$ anlama ama o safhaya getirdin yani demem lazim. kimse binmez onlara sen yada ayni fikirde olanlar etrafinda alternatifleri olmadigi surece $ekil olsuna binebilirsiniz belki ben orasinida tarti$miyorum...

[i ]$unu iyi kavramalisin ekonomik aractan bahsediyoruz[/i]. ben etrafimda hep pbuyuk makina goruyorum benzinli olan ama harici hep DIESEL diyorum. sen diyorsunki  vs vs vs vsvsvsv gereksiz tonla laf... nihayetindede verdigin 3.20 ornegi :) kaldiki birde oyle boyle degil bir x model arac benzinli , VW veyyahutta diger dieselerlden az yakiyor dedin   cidden $aka olmali bu..ah ahh ne dieseller biliyorum  $eklindede serzenite bulundun .ford focustu o mesajida silmi$sin sanirim yada kendi aracin yada ba$kasi farketmez orasini tarti$micam ama benzi dieselden cok yakar bunu bil ve benzinli 100 kmgitmez anlamam ben ur$tan vs... minimum dolu depoyla 750 dogru kullanimda 1000 1100 km gidiyorsa o ford golf vb arac tamam dicem ama yok oyle bi arac... arkada$im 1000 kmyi gec 800 km gidiyorsa o benzinli ford dieseli kullanmamakta haklisin ok.bu budur yani.

kaldiki ba$a donecegim, ben etrafimda hep diesel goruyorum benzinli gordugumdede sadece buyuk makinalar goruyorum extreme dedim.sen bana top model araclar vs dedin top olarak verdigin ornekte 3.20 bmw oldu :))))))))))))))))))))))))

neyse istedigini yaz. sagdan soldan duyma i$ler seninkisii benimkisi tecrube.birebir ya$ami$lik.

benzinli diyince aragaz gelir akla oda ford cargo'dada var. eger traktorse diesel benzinde kamyondur o mantikla...

buarada unutmadam demem lazim ucuz benzin kullanan amerika3000  5000 motor aracinda komik  $ekilde HP  ile kullaniyorlar.o bamba$ka bi konu.onu sakin acma yazmam.ve artik asla yazmam sana istedigini yaz

  sana karsi bi tepki dusunmedim en ba$indan bu yana ve ben kimseyi toplamadim sitedede inan bana kimseyi tanimiyorum henuz! ben birsey yazdim sen gerisini getirdin karga$aya soktun.
minimum 750 maksimum 1000 1000 km yapan benzinli varsa burdaki hekesin arabasi bozuktur ozaman.ama diesel bunu ba$ariyor. diyor ve kendi tarafimdan konuyu kapatiyorum.


ho$cakalin.



sen hakkaten komikmişsin ya öncelikle sen Türkçe yazılan hiçbirşeyi anlayamıyorsun anlama ve anlatım konusunda ciddi yardım alman gerekiyor sanırım Türkçe konuştuğun tek yer burası.3.20 i ye nerde top model demişim top modeller haricide bitmediğini anlatmak için zayıf benzinli modelleride yanında örnek verdim 1.6 kompressor yada 1.4 turbolarla beraber..senin amacınsa laf ebeliğine devam etmek insanları tahrik etmek yada üzülerek söylüyorum gerçek anlamda anlamak istiyorsun ama anlayamıyorsun  yazdıklarında tekerleme gibi içi bomboş sözler :) bana kargaşaya soktun dediğin konuya sen atladın 15 sene önce benzinli bitti dedin nasıl bitmişse sen yarın hybrid alırsın dizeller 15 sene önce bitti öldü dersin ben senin mantalitendeki insanları çok iyi bilirim ;) terbiyesizlik yaparak benide kendi yoluna teşvik ettin diğer arkadaşlardan özür diliyorum.
« Son Düzenleme: 14 Kasım 2011, 21:10:56 Gönderen: rene »

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #43 : 15 Kasım 2011, 01:48:21 »
Haala terbiyesizlik yapan sensin.iyi oku zira laf ebesi olanda sensin ben buyuk extrem derken sen girdin benim konuma ve turkce laf edecek son kisi sen olursun ancak.benim her lafima giren sen oldun kaldiki avrupdan amerikadan girdin ciktin alakasizca.avrupa ve amerikayida bana bahsedecek son ki$i sen olursun. Haala yanit yok bak bidaha sorayim. Terbyesiz kim anlayalim. Senin yada bildigin herhangi hangi benzinli arac 1000 km gidiyor. Dahada ahlaksizca konusma benle bana cevap diye verdigin ornek benim sorumla uzaktan alakasi  Yok, yazdiklarimlada.  ama oyle olsun. o raclarida DARISI demistim 2.dunya ulkesi vatandasi olarak  umarim atlarsin bay bos bilmis.milleti gaza getirip sacmalayanda sensin. uzatmada defalarca Sordugum soruya cevap ver , 60litre benzinle 1000 km giden golf veya herhangi bmw ford vs soyle. Laf ebesi oldugun belli cevap yok  anca cik cik cikte bik bik. eger oyle bi arac varsa terbiyes ben olucam diesel aracimiz var diye kabul edemiyormu$uz bu durumu lafa bak. cehalete bak.  benim butcem yeterli neyden rahatsiz olayimki ben .?giderim buyuk makina alirim istesem sen alabilirmisin ?? sanmiyorum! aldigin arabaylada kac km yol gidiyorsudurki zaten.  evde yatir dursun sonra arabam var diye caka sat..saygisiz. bunlari soylettiren sensin bana. o nedenle soyleyene degil soylettirene bak sen bu deyimide bilmezsin $imdi ? bence sen kabul  edemiyorsun baksana ki bunu dile getiriyorsun. azgecemiyorsun belki ozel sebeplerin vardir oda seni resmen eziyordur...ama banane! karnindan konusuyorsun bo$ bo$.
« Son Düzenleme: 15 Kasım 2011, 15:49:36 Gönderen: Serhat4Motion »

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #44 : 15 Kasım 2011, 18:09:58 »
Arkadaslar konuyu ben actim ancak nerden nereye gelmisiz.
Serhat ve rene arkadasim, lütfen aranizda ki tartismaya artik son verin. Bu sekilde bir yere varilmaz.
Konuyu ilgilendiren hususlarda aciklama yapiniz.

Günümüzde LPG li arac daha makul gibi görünüyor, bunun sebebi ise Mazotun cok pahali olmasi ve bi üst vergi dilimine girmesi. Örnek bir hesaplamayida ilk mesajimda yaptim.
Bu konu hakkinda fikirlerinizi alalim arkadaslar.

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #45 : 15 Kasım 2011, 19:15:01 »
Arkadaslar konuyu ben actim ancak nerden nereye gelmisiz.
Serhat ve rene arkadasim, lütfen aranizda ki tartismaya artik son verin. Bu sekilde bir yere varilmaz.
Konuyu ilgilendiren hususlarda aciklama yapiniz.

Günümüzde LPG li arac daha makul gibi görünüyor, bunun sebebi ise Mazotun cok pahali olmasi ve bi üst vergi dilimine girmesi. Örnek bir hesaplamayida ilk mesajimda yaptim.
Bu konu hakkinda fikirlerinizi alalim arkadaslar.
LPG sadece öyle görünüyor ama diesel her yönden daha uygun oluyor.Her ne kadar diesel zamlanıyorsa da benzin de Lpg de bundan geri kalmıyor.İlk sayfada yapmış olduğunuz hesapta yanlış zaten.Siz LPG'nin ortalama 1500 lira olduğunu,projeydi,sızdırmazlık,muayeneydi vs.vs. masrafları neden ilave etmiyorsunuz?Sıralı sistemin çalışma gereği bi süre benzinle çalıştığını neden ilave etmiyorsunuz?LPG nin kuru yakıt olduğu için motor ömrünü azalttığını normal yağ bakımından önce ilave ettiğiniz yağ masrafını neden hesaplamıyorsunuz?Belirli km aralıklarında LPG sistemininde bakım masrafı olduğunu ve depo gibi parçalarının değişim gerektirdiğine ne diceksiniz?Allah göstermesin kötü bi kaza sonucu neler olabileceğini neden düşünmüyorsunuz?Şimdi kararı siz verin LPG mi?Dizel mi?
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #46 : 15 Kasım 2011, 19:29:19 »
Artı olarak aklıma şimdi geldi,Diesel çabuk alev alan bi yakıt değil dolayısıyla daha güvenli benzin ve LPG çok çabuk alev alabilen tehlikeli yakıtlar.Ayrıca Benzinli yada LPG'li araç çalışırken ateşlemeden ötürü elektriğe ihtiyaç duyarlar şarj dinamosu arıza yaptığında akü bitene kadar çalışır,sonra çalıştıramazsınız..Diesel bi sefer çalıştığı zaman çalışma sistemi gereği elektriğe ihtiyaç duymaz,şarj dinamosu arıza yapsada araç yola devam eder.  :)Hesap konusuna gelincede sadece LPG montajı parasıyla diesel bi araba ortalama 8-10 depo yakıt alır,yani Kafadan 10000 km'yi dizelle bedavaya getirirsiniz.Buda LPG uygunculara kapak olsun.
« Son Düzenleme: 15 Kasım 2011, 19:41:08 Gönderen: mussel »
03.06.2005

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #47 : 15 Kasım 2011, 21:38:07 »
Artı olarak aklıma şimdi geldi,Diesel çabuk alev alan bi yakıt değil dolayısıyla daha güvenli benzin ve LPG çok çabuk alev alabilen tehlikeli yakıtlar.Ayrıca Benzinli yada LPG'li araç çalışırken ateşlemeden ötürü elektriğe ihtiyaç duyarlar şarj dinamosu arıza yaptığında akü bitene kadar çalışır,sonra çalıştıramazsınız..Diesel bi sefer çalıştığı zaman çalışma sistemi gereği elektriğe ihtiyaç duymaz,şarj dinamosu arıza yapsada araç yola devam eder.  :)Hesap konusuna gelincede sadece LPG montajı parasıyla diesel bi araba ortalama 8-10 depo yakıt alır,yani Kafadan 10000 km'yi dizelle bedavaya getirirsiniz.Buda LPG uygunculara kapak olsun.
aracın yakıtı aynı  olsa bile(ki dizel kesinlikle daha düşük)  fabrikadan çıktığı gibi kullanılması, lpg gibi parlayıcı bir madde kullanılmıyor olması, bagaj hacmi olduğu gibi duruyor olması (veya yedek lastiğin yerinde duruyor olması), avm veya kapalı otoparklara giildiğinde gönül rahatlığıyla park yari bulunup bırakılabiliyor olması yeterlidir bence. yakıt konusuna gelince ben kendi kullanımımı bilirim

 (kimisi 2000 motorlu aracına 20 Kr yakıyor diyor kimisi 1600 motorlu araca 17 Kr yakıyor diyor bunların boş laf olduğunu düşünüyorum)

 geçen sene kışın lpg'li aracıma aylık 60 TL benzin alıyordum lpg yi parça parça aldığımdan dolayı ortalama 250 TL civarı lpg alıyordum.. bu sene depoyu fullediğim zaman 25 gün rahatlıkla gidiyor. yani aylık 220 TL.

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #48 : 15 Kasım 2011, 21:39:26 »
tabi bir yıl içerisinde gelen zamları da koyarsak hesp daha net çıkacaktır...

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #49 : 15 Kasım 2011, 22:00:59 »
arkadaşlar konuyu farklı yere çekeyim ben siz olsanız dizelmi benzinlimi araç alırsınız ?

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #50 : 15 Kasım 2011, 22:13:21 »
arkadaşlar konuyu farklı yere çekeyim ben siz olsanız dizelmi benzinlimi araç alırsınız ?
Şu an kullandığım aracım dizel bundan önceki 5 aracım benzinliydi,benzinlilerinde son 2 sine tüp taktırdım,Allah sizi inandırsın lanet olsun dedim,kim diyosa inanmam LPG iş değil.Dizel harika bir şey,gözümü hep korkuttular yok pompası bozulur yok bilmem nesi bozulur,3 senedir kullanıyorum aracın motorla alakalı sorunu olmadı,ekonomi açısından da başka hiç bir benzinli yada Lpg araçla devamlı olarak(yani 1 depo) 1200 km yol yapmadım.55 Lt dizel=1200 km 1 litre yakıtla 21.8 km müthiş bir olay.DİZEL :tamamdir
03.06.2005

Çevrimdışı TEYOLOGY

    Otomobil
    (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
    Şehir
    Manisa
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #51 : 15 Kasım 2011, 22:17:21 »
Artı olarak aklıma şimdi geldi,Diesel çabuk alev alan bi yakıt değil dolayısıyla daha güvenli benzin ve LPG çok çabuk alev alabilen tehlikeli yakıtlar.Ayrıca Benzinli yada LPG'li araç çalışırken ateşlemeden ötürü elektriğe ihtiyaç duyarlar şarj dinamosu arıza yaptığında akü bitene kadar çalışır,sonra çalıştıramazsınız..Diesel bi sefer çalıştığı zaman çalışma sistemi gereği elektriğe ihtiyaç duymaz,şarj dinamosu arıza yapsada araç yola devam eder.  :)Hesap konusuna gelincede sadece LPG montajı parasıyla diesel bi araba ortalama 8-10 depo yakıt alır,yani Kafadan 10000 km'yi dizelle bedavaya getirirsiniz.Buda LPG uygunculara kapak olsun.

 :) :) aynı mantıkla dizel araçların fabrika çıkış fiyatlarının benzinlilerden daha yüksek olduğunu hatırlatırım.

kapak iade.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #52 : 15 Kasım 2011, 22:21:57 »
Normal sartarda 400bin km rahat yapar diesel motor bakimindan
Normal sartlarda 800km yol alir deposuyla duzgun kullanimda 1000km
Normalde benzinli 5 senede ariza. Verebilirken gozu kapali bindiesele yag su koy gerisi yalan
Ve ilk sayfadaki hesap gercekten yanlis hesap.
Acaba nasildir demeyiz senelerdir bineriz diesele yag su koy haala canavar gibidir
Kaldiki gaz araca perormans kaybi yasatir ama diesel canina okur hatta kimi zaman ust sinif aracin bile
Bu baglamda benzin gereksizdir benim ve sirf avrupadAymisim diye avrupalilarin.
Bunedenle demistim etrafimda benzinli gordugumde hepside cok buyuk makinalar diye gerisi hep diesel diye. Ki buyuk makina denilebilir aslinda v6yada yani 3.0. 3.5 motorlar dahi. Hep diesel bunu bilmeyen yoktur diye dusunuyorum bu sadece ekonomik acidan degil yani ayni performansi hatta fazasini buluyorsunuz e peki niye binilmesin diesele
.
Arkadasin dedigi diesel traktorse benzin kamyonddur cagimizda eger buyuk makinaniz yoksa zira aragazi ford cargo ve bmc dede var. Dedigim gibi sadece o zihniyetle dusunulurse bu boyledir.yoksa benboyle bir cumle kurmazdim
Yukarda arkadasin yazdiklarinada tamamen katiliyorum

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #53 : 15 Kasım 2011, 22:25:11 »
Hatta herdefasinda pahaliya depo dolduracaginiza yada. Surekli. 20 30 tllik alacagina senede hatta 10 senede arizada dahil onca para harcanacagina benzinli yada lpgliye birdefa fazla para odeyip al dieseli  gece rahat uyu uzun senelerce

Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #54 : 15 Kasım 2011, 22:35:25 »
LPG sadece öyle görünüyor ama diesel her yönden daha uygun oluyor.Her ne kadar diesel zamlanıyorsa da benzin de Lpg de bundan geri kalmıyor.İlk sayfada yapmış olduğunuz hesapta yanlış zaten.Siz LPG'nin ortalama 1500 lira olduğunu,projeydi,sızdırmazlık,muayeneydi vs.vs. masrafları neden ilave etmiyorsunuz?Sıralı sistemin çalışma gereği bi süre benzinle çalıştığını neden ilave etmiyorsunuz?LPG nin kuru yakıt olduğu için motor ömrünü azalttığını normal yağ bakımından önce ilave ettiğiniz yağ masrafını neden hesaplamıyorsunuz?Belirli km aralıklarında LPG sistemininde bakım masrafı olduğunu ve depo gibi parçalarının değişim gerektirdiğine ne diceksiniz?Allah göstermesin kötü bi kaza sonucu neler olabileceğini neden düşünmüyorsunuz?Şimdi kararı siz verin LPG mi?Dizel mi?

LPG li bir Passati ve Dizel bir Passati artik ayni fiyata alabiliyorsunuz. Bunu 2001 ile 2004 arasi Passatlar icin konusuyorum. Bu yüzden LPG kit masrafi olan 1500 TL yi hesaplamadim. Her iki senede bir sizdirmazlik raporunu hesapladim. Yillik vergi farkini hesapladim. 10 yilda bir tank degisiyor, sanirim onuda hesapladim.

Ancak sirali sistemin ilk baslarda benzinde calistigini hesaplamadim. Motor ömrünü yiyor. Performans kaybi az veya cok olabiliyor. Bagaj daraliyor. Ve güvenlik baslica bir konu zaten.


aracın yakıtı aynı  olsa bile(ki dizel kesinlikle daha düşük)  fabrikadan çıktığı gibi kullanılması, lpg gibi parlayıcı bir madde kullanılmıyor olması, bagaj hacmi olduğu gibi duruyor olması (veya yedek lastiğin yerinde duruyor olması), avm veya kapalı otoparklara giildiğinde gönül rahatlığıyla park yari bulunup bırakılabiliyor olması yeterlidir bence. yakıt konusuna gelince ben kendi kullanımımı bilirim

Bunlarda dogru.



Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1.8T & 1.9TDI
« Yanıtla #55 : 15 Kasım 2011, 23:27:08 »
:) :) aynı mantıkla dizel araçların fabrika çıkış fiyatlarının benzinlilerden daha yüksek olduğunu hatırlatırım.

kapak iade.
Bence kapağa fazla zorlama her türlü LPG'ye oluyor.Bu sadece verdiğim basit bi örnekti.Bir çoğunu ben,bir çocuğunuda arkadaşlar yazmış zaten.Aklın yolu bir,bu gayet açık.LPG ciler şunu deseler anlarım dizel gürültülü çalışıyor bu yüzden hoşuma gitmiyor gibi.Asla ekonomiden söz etmesinler.
03.06.2005