Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :) Güncel resimler sayfa 6'da..  (Okunma sayısı 20102 defa)

Arkadaşlar belki tanıyanlarınız olmuştur beni yeni yılda üye olmuştum bir çok konuya mesajım oldu.Daha önce aracımı tanışmıştım aslında fakat site bakımından sonra herşey silindi.Aracımı yeniden paylaşmak istedim.Umarım görmüş olanlar ve yeni görecek olanlar olumlu olumsuz yorumlarını esirgemez  :D

ilk aldığım halı :)








« Son Düzenleme: 21 Mart 2014, 17:12:56 Gönderen: kadir5590 »
JazzBlue Mk4 Golf

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #1 : 21 Şubat 2014, 22:34:47 »
maşallaj jant ve aracın yere yakınlığı olayı bitirmiş kazasız belasız bu jantların tam adı ve piyasadakı yeri nedir acaba?
abs siz olur bbs siz asla..

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #2 : 21 Şubat 2014, 22:47:17 »
maşallaj jant ve aracın yere yakınlığı olayı bitirmiş kazasız belasız bu jantların tam adı ve piyasadakı yeri nedir acaba?
Bunlar aslında 3 ay öncesinin fotosu aracı şuan kafadan biraz daha bastık daha güzel oldu görüntü olarak.Biraz fazla zıplıyoruz sadece.Jantlar orjinalinde Bmw nin motorsport jantı bijon aralığını zar zor tutturup buldum hemen aldım :)  :D
JazzBlue Mk4 Golf

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #3 : 21 Şubat 2014, 23:20:19 »
valla çıta atlatmışsın araca :) ilk halini koymamistin önceden.far muhabbetin geldi aklıma.mesela senin araca açık renk far daha iyi duruyor :)

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #4 : 21 Şubat 2014, 23:24:58 »
Aynen öyle koyu renk tonlara karartilmis far yakismiyo bizim farlara hele hic :) aynen arabanin ilk resminden sonra cağ atlattigimi bende dusunuyorum  ;D
JazzBlue Mk4 Golf

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #5 : 22 Şubat 2014, 18:31:51 »
Bak güzel kardeşim alınmaca darılmaca yok burası vw forumu ve burada herkes birbirine saygılıdır. Yani senin yaptığın olmuyor adamın canı çekiyor  ;D Rengi Maşallah, Rengi Maşallah,Rengi Maşallah  :tamamdir
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #6 : 22 Şubat 2014, 21:57:34 »
 :D :D :D :sevgi: :sevgi: :sevgi:

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #7 : 22 Şubat 2014, 22:03:30 »
Bak güzel kardeşim alınmaca darılmaca yok burası vw forumu ve burada herkes birbirine saygılıdır. Yani senin yaptığın olmuyor adamın canı çekiyor  ;D Rengi Maşallah, Rengi Maşallah,Rengi Maşallah  :tamamdir
,
Renk olayı cidden çoğu insan ilk aldığım zaman baya tepki gösterdi fakat ben ortaya bi şaheser çıkartmak için aldım.Sanırım bunuda başardım  :tamamdir Teşekkür ederim yorum için
JazzBlue Mk4 Golf

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #8 : 22 Şubat 2014, 22:10:34 »
maşallah gayet iyi görünüyor.bence CH mk4'e en çok yakışan jantlardan.

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #9 : 22 Şubat 2014, 22:16:25 »
maşallah gayet iyi görünüyor.bence CH mk4'e en çok yakışan jantlardan.
Kesinlikle öyle Enlerin başında  ;D
JazzBlue Mk4 Golf

Çevrimdışı TEYOLOGY

    Otomobil
    (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
    Şehir
    Manisa
Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #10 : 22 Şubat 2014, 22:27:59 »
Bu renk zaten oyle acayip bir renk ki... vw golfe en cok yakisan renkler sıralamasında herkes en onde gösteriyor.  Ama iş almaya gelince herkes cesaret edemiyor. Cesur bir renk.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #11 : 22 Şubat 2014, 22:31:12 »
Bu renk zaten oyle acayip bir renk ki... vw golfe en cok yakisan renkler sıralamasında herkes en onde gösteriyor.  Ama iş almaya gelince herkes cesaret edemiyor. Cesur bir renk.
İşte Tolga abi biraz gençlik birazda karadenizliliğin verdiği cesaretle hiç aldırış etmeden aldım.Gayette memnunum insanların sürekli durup durup bakması sonrasında gelip aracı sen mi bu renge boyattın demesi bazılarıda orjinal renk olduğunu bilip fakat araç çok parlak duruyo yenimi boyattın demeleri hoşuma gidiyor.Neyse ki her ay cilayı insanlara açık otoparklarda atınca merakları gidiyor  :D
JazzBlue Mk4 Golf

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #12 : 22 Şubat 2014, 23:09:11 »
Maşallah önceden de yazdım yine yazayım rengiyle duruşuyla diriliği ile nazar boncuğu gibi. :tamamdir
Rock hard, ride slow.

Ynt: Yeniden Jazzblue Mk4 Golf'üm :)
« Yanıtla #13 : 23 Şubat 2014, 22:21:57 »
Maşallah önceden de yazdım yine yazayım rengiyle duruşuyla diriliği ile nazar boncuğu gibi. :tamamdir
Eyvallah kardeşim sağolasın  :D
JazzBlue Mk4 Golf