Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))  (Okunma sayısı 9613 defa)

Çevrimdışı yassinn

  • RED DİABLO
SLM ARKADAŞLAR BİLİNDİĞİ ÜZERE HAMİT ABİMİN ÖNCEKİ ARABASI BU YENİ SAHİBİ BENİM  UFAK TEFEK BİRŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞTIM DAHA TAM İSTEDİĞİM GİBİ OLMADI MALÜM İŞ GÜÇ ZAMAN VE EKONOMİK NEDENLERDEN DOLAYI ŞİMDİLİK BU HALE GETİREBİLDİM ARKA TAMPON MARŞBİYEL FAR KAŞI FLN GİBİ EKSİKLERİ VAR AMA BENİM GÖREMEDİĞİM EKSİKLER DE VARDIR İLLA Kİ SİZİN DE YORUMLARINIZI VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER  :)

















Çevrimdışı MeTHea35

  • Volkswagen's
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #1 : 10 Haziran 2010, 02:07:38 »
öncelikle hayırlı olsun istediğin gibi olur inş.
araç zaten bakımlı ve güzeldi senin gibi vw hastası olan bir arkadaşın eline düştüğü içinde bayağı bir şanslı tekrar hayırlı olsun :tamamdir

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #2 : 10 Haziran 2010, 03:03:41 »
Çok güzel maaşallah   :tamamdir :sevgi:
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #3 : 10 Haziran 2010, 03:04:46 »
kullanırken içimi acıtan araba >:( direksiyonu çevirmeye korkar oldum bi an  :) ama şimdi çok iyi oldu maaşallah  :D

Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #4 : 10 Haziran 2010, 10:18:44 »
Maşalah, Hamit abinin gözü arkalarda kalmicak gibi.. ;) Allah kaza bela göstermez inşalah.. :saygılar :tamamdir
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #5 : 10 Haziran 2010, 10:56:56 »
Maşallah çok güzel ellere düşmüş gerkeçten Hamit abinin gözü gerçektende arkada kalmıyacağına eminim  :tamamdir
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #6 : 10 Haziran 2010, 11:47:15 »
Maşallah araç çok güzel ve bakımlı duruyor..Kazasız belasız binmek nasip olsun :tamamdir

Çevrimdışı yassinn

  • RED DİABLO
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #7 : 10 Haziran 2010, 12:14:35 »
teşekkür ederim  evt haklısınız gözünü arkada bırakmıycam hamit abimin :D

Çevrimdışı yassinn

  • RED DİABLO
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #8 : 10 Haziran 2010, 23:24:12 »
remziiiiii   :) :) şimi daha iyi dediğin gibi :tamamdir

Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #9 : 11 Haziran 2010, 15:10:28 »
araç guzel kardes allah kaza bela vermesın.. dun senı dıkmen cad. de gordum  yanına gelıcektım ama maglum trafık sımdı soruyum bnde. arka tekerlere kamper acısını senmı verdırdın yoksa aldıgındamı oyleydı....eger sen yaptıysan nekadara,nerde yaptırıyosun,araca zararı varmı.yaptırdıktan sonra beyenmedıysek gerı dounusu varmı bu olayın..saygılar:D
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • Volkswagen Motorsport
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #10 : 11 Haziran 2010, 15:27:29 »
Arkalar için kit var yurt dışıda. getirtmesi vs 80 lira + 1.5 - 1.5 derece verebiliyosun toe ve cambere
Volkswagen Motorsport

Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #11 : 11 Haziran 2010, 20:11:24 »
2 ye kadrr versek ıyı olurmus... 80 lıra takım mı?
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Çevrimdışı yassinn

  • RED DİABLO
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #12 : 11 Haziran 2010, 22:50:53 »
sağol kardeş yorumun için dikmen civarında isen görüşebiliriz ... arkadaşın dediği gibi yurt dışından kit olayı olursa evet daha iyi olur bence daha orjinal olur tabi ki.. ben pul olayına girdim kardeşim mecburen sanayide çok anlayan yok   ana sayfadan baktıysan eğer lastiğe kamber verme die bi konu var orada resmi var daha iyi anlarsın ona bakınca yapılması da çok zor bi olay değil herhangi bi tamirci yapabilir ben kendi tamircime yaptırdım sadece alt tarafa 1er adet kalın pul koydurdum pul fazla olmadığı sürece hiçbir zararı  yok tekrar sökme işine gelince de çok basit o pulları koydurduğun gibi tekrar aldırabilirsin eski haline gelir  :) :)

Çevrimdışı yassinn

  • RED DİABLO
Ynt: YENİ ARACIM ARKADAŞLAR ANCA ÇEKEBİLDİM FOTOLARI :-))
« Yanıtla #13 : 11 Haziran 2010, 22:53:03 »
fiyatı da sadece 2 adet pul ve 2 adet uzun somun 2 lira birde ustaya işçilik atarsın toplam masrafın 40 tl yi gecmez :D :D