Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: T(ü)RK MK4  (Okunma sayısı 9320 defa)

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #56 : 23 Mayıs 2016, 22:33:42 »
Vaay mükemmel olmuş, Maşallah. Türkiye'de böyle bir araç gerçekten tek, örnek bir modifiye oldu :)
Akıl yaşta değil baştadır.

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #57 : 23 Mayıs 2016, 22:48:13 »
Kazasız belasız güzel günlerde kullanın aracınız maşallah gerçekten çok güzel olmuş :) forum üyelerinden Gürkan ile arkadaşlığınız varmış uygun bir zamanda bir buluşup aracı yakından görmeyi çok isterim hemde tanışmış oluruz
-06YBV34 1997 Golf 3 1.6 Sportline- Seni unutmayacağım...

Çevrimdışı Frequency

  • Otomobil
    2008 Skoda Fabia 1,4 TDI
    Şehir
    Ankara
Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #58 : 24 Mayıs 2016, 08:54:57 »
40 000 tl lik araba olmuş...kazasız cezasız...
2008  Fabia TDI PD80

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #59 : 24 Mayıs 2016, 17:20:11 »
Maşaallah,
Çok güzel olmuş emeğine sağlık. :sevgi:
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı TEYOLOGY

    Otomobil
    (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
    Şehir
    Manisa
Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #60 : 07 Haziran 2016, 15:26:38 »
41 değil 40.000 kere Maaşallah.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #61 : 15 Haziran 2016, 15:08:01 »
Öncelikle herkese çok teşekkür ederim. Yaptığım her işten keyif aldım severek yaptım en ufak masraftan kaçmadım. Fakat dış aksesuara ne kadar masraf yapsanız da insan birazda hız istiyor maalesef oda 1.6 bir araç'dan beklenilecek bir durum değil bu sebeple kafamda model yükseltmek var. 
Alacağım araç da az çok  belli aslında bir tanıdığımdan 6R kasa Polo GTİ alacağım sanırım.

Şayet model yükseltmezsem bu araca motor yapmayı istemek ile ilgili deli sorular var fakat sonradan yapılan ile fabrika çıkışlı bir araç aynı olmuyor malumunuz. Artık hayırlısı..

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #62 : 29 Haziran 2016, 14:50:35 »
Şahine 1.8T gömdüler Golf e mi olmayacak :)

Çevrimdışı Frequency

  • Otomobil
    2008 Skoda Fabia 1,4 TDI
    Şehir
    Ankara
Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #63 : 01 Temmuz 2016, 08:38:29 »
+1
bu kadar emek ve para harcanmış araba bu kadar kolay gönderilmemli...
atisan la irtibat halinde kalıp, 1,8T,  1,9TDI, 2.0... gibi swaplar yapılabilir çok para harcanmadan...
« Son Düzenleme: 01 Temmuz 2016, 08:39:28 Gönderen: Frequency »
2008  Fabia TDI PD80

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #64 : 02 Temmuz 2016, 00:27:35 »
18" jant ile yürüyebilecek araçlar değil bunlar, sonuç bu şekilde oluyor hep. Fabrikasyonu 15" olan araçta 17" ile güzel denilebilecek kıvamda ancak yürüyebiliyor...
-06YBV34 1997 Golf 3 1.6 Sportline- Seni unutmayacağım...

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #65 : 12 Temmuz 2016, 09:54:31 »
Şahine 1.8T gömdüler Golf e mi olmayacak :)

Sorun motoru almak değil o kadar para harcadım. Son olarak motor kısmı kaldı ona da harcarım elbette.. 2012 model bir arabayı 50 bin tl'ye alırsın 1-2 yıl sonra 50-55 bin arasında rahatlıkla satabilirsin. 2000 model arabaya 25 bin de masraf yapsan, satsan bile en fazla 5-10 bin fazlasına satabilirsin.
Şuanda evlilik yok yaş gelip geçiyor, arkama dönüp baktığımda tek birikimim aracım dolayısıyla beni de en çok düşündüren maddi sebepler. Yoksa düşünmeden kalkışırdım bu işede..
 

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #66 : 12 Temmuz 2016, 09:56:38 »
+1
bu kadar emek ve para harcanmış araba bu kadar kolay gönderilmemli...
atisan la irtibat halinde kalıp, 1,8T,  1,9TDI, 2.0... gibi swaplar yapılabilir çok para harcanmadan...

Hocam düşünmedim değil ama 10-15 bin gibi rakamlar söz konusu en iyi ihtimalle oda beni düşündürüyor açıkçası.. Bu hali ile ederine satamam elbette boşaltıp satmayı düşünebilirim bakalım artık. 


Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #67 : 12 Temmuz 2016, 10:01:08 »
18" jant ile yürüyebilecek araçlar değil bunlar, sonuç bu şekilde oluyor hep. Fabrikasyonu 15" olan araçta 17" ile güzel denilebilecek kıvamda ancak yürüyebiliyor...

Haklısın söylediklerinde yalnız söyle bir durum var piyasada 17" replika jant ile 18" orijinal jant arasında ağırlık olarak fark olmadığı gibi emin ol orijinal daha hafiftir. Konforuna söylenebilecek elbette hiç bir söz yok 45 yanak gerçekten daha konforluydu 40 yanak zorluyor beni. Lakin görsellik konfordan daha ağır bastığı için 18" olmasını istedim.

Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #68 : 20 Aralık 2016, 14:44:10 »
"Konunun üstünden epey zaman geçmiş burada ki konu güncellenmemiş bari güncelleyeyim dedim. Bilenler, tanıyanlar biliyorlar gerçi ama bilmeyenler içinde arabamı satmadığım gibi yanına MK2'yi arkadaş edinerek taçlandırdım  8)"

Çok düşündüm aracımı satayım yoksa bunu yedeğe çıkartıp daha sık bineceğim bir ikame araçmı alayım diye.. En sonunda karar kıldım yeni bir araç alacağım diye, tabi buda GOLF'den başkası olamazdı.
Seriyi elbette tamamlayamam ama uğraşım iki kat artacak bu belli oluyor :) MK4'den sonra en sevdiğim kasa olan tek kapı otomatik MK2'ye de sahip oldum. Zamanla mk4 kadar olmasa da mk2'nin de eksiklerini tamamlarız.


Ynt: T(ü)RK MK4
« Yanıtla #69 : 20 Aralık 2016, 14:46:51 »
Şuan'da her iki arabamda duruyor bir aksilik olmazsa bir süre daha böyle olur diye umut ediyorum. Gerçekten araba sayısı artınca bütün masraflar 2 katına çıktı kazandığımı araba harcamaktan battım resmen ekonomi yapmaya çalışıyorum. Tabi bir yandan da yaza farklı olsunlar diye parçaları da toplamaya devam ediyorum.