Gönderen Konu: rene's mk4 17'' durban jantlarımız ( sayfa 8)  (Okunma sayısı 71003 defa)

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #56 : 20 Şubat 2014, 10:52:36 »
1 yıl gitti. yapılan ufak tefek işler anılar vs neyse de modifikasyon anlatım ve fotoları giden başlıklar çok kötü oldu.
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Logged

Çevrimdışı furkanyldrm

  • İleti: 459
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #57 : 20 Şubat 2014, 15:01:47 »
Düzenli olarak kullandığım tek forum sitesiydi, böyle birden uçup gidince üzüldüm hevesim kaçtı. :(

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt:
« Yanıtla #58 : 20 Şubat 2014, 15:43:06 »
Kesinlikle bende üzüldüm..




Tapatalk

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #59 : 21 Şubat 2014, 10:23:11 »
çok eskiye dönmüş..hiç ellemeseler daha iyiydi!

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #60 : 12 Mart 2014, 16:24:41 »
Arkadaşlar arabayı 48.000 km de almıştım ve hep Castrol Magnatec 10/40 kullandım önceki sahibide hep bu yağı kullanmış.

Bu kış çoğu Golf ve bora kullanıcısından duyduğum soğukta ilk çalıştırmada hafif titreşimler başladı boğaz kelebeğinden olduğunu düşündüm adaptasyon vs yine aynı çözülmedi.

Özellikle araba sabah soğukta 1-2 km yürüdükten sonra ışıklarda ''D'' konumda durduğumda ayağım frendeyken ileriye doğru hafiften kafa atar gibi pozisyona giriyordu ''N'' yani boşa alınca şiddeti azalıyordu fakat ısınana kadar geçmiyordu bu durum canım sıkılmaya başlamıştık yağı değiştirmeye karar verdim.

112.500 km Mobil 1 0-40 New Life Sentetikle  yağımı değiştirdim.

İnanması zor ama ağrı kesici iğne vurulmuş gibi tüm o rolanti dalgalanması gitti üstelik bu sabah yol bilg 2 derece gösteriyordu normalde olması gerektiği gibi D konumda ışıklarda ayağım frendeyken en ufak sarsıntı yoktu.(hararet göstergesi henüz sıfırdaydı bu arada)

Diğer + olarak bahsedebileceğim araba çok rahat çalışıyor yürümeside sanki daha rahat en azından daha sessiz.peformans olarak bişey söyleyemem çünki bikaç gündür sakin kullanıyorum varsada henüz farkedemedim.Düşünenlere tavsiye ederim.
« Son Düzenleme: 12 Mart 2014, 16:26:31 Gönderen: rene »

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt:
« Yanıtla #61 : 12 Mart 2014, 18:16:13 »
Ben de en son bakımda bu yagdan aldım.aynı şekilde önceden hep 10-40 kullanılmış, ilk bakımında da aynı şekildeydi ama bu sefer kendi araştırmalarıma da dayanarak 0-40 aldım.ilk çalıştırmadaki hafif sarsıntı falan kesildi.4000km civarı oldu bi problem yok şu an için.sizin problemin de yok olduğuna sevindim ;)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #62 : 30 Nisan 2014, 12:59:44 »
Ben de en son bakımda bu yagdan aldım.aynı şekilde önceden hep 10-40 kullanılmış, ilk bakımında da aynı şekildeydi ama bu sefer kendi araştırmalarıma da dayanarak 0-40 aldım.ilk çalıştırmadaki hafif sarsıntı falan kesildi.4000km civarı oldu bi problem yok şu an için.sizin problemin de yok olduğuna sevindim ;)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yağ değişim periyodunu nasıl uygulayacaksın yağın arkasında 30.000 km periyottan bahsediyordu ustada aynı şekilde söyledi bana çok geldi ama 15 binde değiştiririm artık öyle düşündüm 10-40 ı bile 10 bin km de değiştirdiğimde yağ çok iyi görünüyordu sonuçta tam sentetik bu.

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #63 : 30 Nisan 2014, 21:59:16 »
Yağ değişim periyodunu nasıl uygulayacaksın yağın arkasında 30.000 km periyottan bahsediyordu ustada aynı şekilde söyledi bana çok geldi ama 15 binde değiştiririm artık öyle düşündüm 10-40 ı bile 10 bin km de değiştirdiğimde yağ çok iyi görünüyordu sonuçta tam sentetik bu.
Hocam aynı şekilde dediğin gibi 15binde falan değiştiririm ben de.30bin çok geldi bana biraz :/
Diğer yağı bile 10bine yaklaştığında değiştirmiştim ne olur ne olmaz diye :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #64 : 01 Mayıs 2014, 00:02:14 »
Mobil 1 New Life'tan memnun kaldıysanız sonraki değişimde Mobil 1 ESP 0W-40'a geçmenizi tavsiye ederim. New Life'ın daha da geliştirilmiş versiyonudur. Bu yağların değişim aralığı 15bin kilometre veya 12 ay, hangisi önce dolarsa.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Ynt: Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #65 : 01 Mayıs 2014, 12:52:31 »
Mobil 1 New Life'tan memnun kaldıysanız sonraki değişimde Mobil 1 ESP 0W-40'a geçmenizi tavsiye ederim. New Life'ın daha da geliştirilmiş versiyonudur. Bu yağların değişim aralığı 15bin kilometre veya 12 ay, hangisi önce dolarsa.

Her ikiside 0-40 sonuçta ama surekli yag değiştirmek iyi değil diye bir kanı varya o yüzden artik bunla devam ederim diye düşünüyordum farketmez dersen onada geçebilirim 15bin dolunca ama bundanda çok memnun kaldım.




Tapatalk

Çevrimdışı rene

  • İleti: 1744
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Jetta Tdi
  • Şehir: Sakarya
Ynt: Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #66 : 01 Mayıs 2014, 13:53:44 »
Bu arada forum sifirlaninca konunun buyuk bölümü gittiginden guncel foto ekleyelim..

+ olarak ,

-Golf IV vr6 ön lip

-Fk mercekli farlar tadilatla mercek montaji yapip cikma valeo d2s mercekler takıldı ampullerde d2s 4300k ampullerle değişti.

-Ana unitemizde Pioneer avh1550 dvd double ile değiştirildi.

-4kollu comfortline direksoyonundan sıkılmıştım 3 kol 1.8 highline 3 kol direksiyonla değişti.







Tapatalk

Çevrimdışı edincol

  • İleti: 1807
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Polo 6N2 - AKK - Comfortline
  • Şehir: Kocaeli
Ynt: Pacific jantlı Comfortline :) mercek+doube din (syf 5)
« Yanıtla #67 : 01 Mayıs 2014, 19:48:49 »
Her ikiside 0-40 sonuçta ama surekli yag değiştirmek iyi değil diye bir kanı varya o yüzden artik bunla devam ederim diye düşünüyordum farketmez dersen onada geçebilirim 15bin dolunca ama bundanda çok memnun kaldım.




Tapatalk

İki yağın da viskoziteleri aynı ama formülasyonları farklı. New Life yerine ESP serisine geçmenizi tavsiye ettim çünkü yeni emisyon hadlerine bağlı olarak geliştirilen bu yağların yanma sonucu daha az kül bırakması ve DPF veya 3 way catalyt gibi egzoz gazı yakan sistemleri tıkamamasıdır. Yağın daha az kül oluşturmasını sağlamak için ise yüksek kaliteli baz yağlar kullanılmakta ve zayıf yönleri az olan baz yağlar kullanıldığı için de yağ daha az katığa ihtiyaç duyuyorlar. Bu yağlar low SAPS olarak adlandırılıyor, yani düşük sülfat kül, fosfor ve sülfür içerikli.

Sözün özü, low SAPS ürünler formulasyonları daha istikrarlı olduğu için motorun aşınmaya karşı korumasında (daha uzun süre kullanılsalar dahi) öne çıkarlar. Bu nedenle, DPF veya katalitik könvertör gibi donanımlar araçta olmasa dahi, Low SAPS formulasyona sahip motor yağlarının kullanımını tavsiye ederim.

Daha iyi bir yağa geçtiğiniz için yağ değiştirmenizde sorun yok.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Ynt: Pacific jantlı Comfortline :) mercek+doube din (syf 5)
« Yanıtla #68 : 01 Mayıs 2014, 20:43:33 »
İki yağın da viskoziteleri aynı ama formülasyonları farklı. New Life yerine ESP serisine geçmenizi tavsiye ettim çünkü yeni emisyon hadlerine bağlı olarak geliştirilen bu yağların yanma sonucu daha az kül bırakması ve DPF veya 3 way catalyt gibi egzoz gazı yakan sistemleri tıkamamasıdır. Yağın daha az kül oluşturmasını sağlamak için ise yüksek kaliteli baz yağlar kullanılmakta ve zayıf yönleri az olan baz yağlar kullanıldığı için de yağ daha az katığa ihtiyaç duyuyorlar. Bu yağlar low SAPS olarak adlandırılıyor, yani düşük sülfat kül, fosfor ve sülfür içerikli.

Sözün özü, low SAPS ürünler formulasyonları daha istikrarlı olduğu için motorun aşınmaya karşı korumasında (daha uzun süre kullanılsalar dahi) öne çıkarlar. Bu nedenle, DPF veya katalitik könvertör gibi donanımlar araçta olmasa dahi, Low SAPS formulasyona sahip motor yağlarının kullanımını tavsiye ederim.

Daha iyi bir yağa geçtiğiniz için yağ değiştirmenizde sorun yok.
Morukcum bu yağ işini öğrendiğimiz iyi oldu.vallaha 0-40a gectim rahat ettim :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çevrimdışı s1nanozk

  • İleti: 1238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ynt: Ynt: Ynt: Pacific jantlı Comfortline :)
« Yanıtla #69 : 01 Mayıs 2014, 20:44:38 »
Bu arada forum sifirlaninca konunun buyuk bölümü gittiginden guncel foto ekleyelim..

+ olarak ,

-Golf IV vr6 ön lip

-Fk mercekli farlar tadilatla mercek montaji yapip cikma valeo d2s mercekler takıldı ampullerde d2s 4300k ampullerle değişti.

-Ana unitemizde Pineer avh1550 dvd double ile değiştirildi.

-4kollu comfortline direksoyonundan sıkılmıştım 3 kol 1.8 highline 3 kol direksiyonla değişti.







Tapatalk
Hacım araç güzeldi daha güzel oldu be.bu lipi nerden aldın.kafaya taktım ben de bulursam alim diyorum :)

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi