Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Polo 6R GTI  (Okunma sayısı 22829 defa)

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #28 : 17 Mart 2011, 01:09:26 »
Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah....
merak ettiğim ve hoşuma giden araçlardan biri ....  güle güle kullanmanız dileğiyle

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #29 : 17 Mart 2011, 01:43:00 »
cok guzel arac  :sevgi:. masallah

Çevrimdışı white quattro

  • S-Line white quattro
Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #30 : 17 Mart 2011, 12:13:26 »
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu  :tamamdir  :tamamdir  :tamamdir

Maşallahı var iyi günlerde kullanın ;)
quattro

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #31 : 17 Mart 2011, 13:21:37 »
İiy dilekleriniz için teşekkür ederim..  :melek:

Çevrimdışı SNCKTR

  • Nekmiye Babo Jiv...
Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #32 : 17 Mart 2011, 18:59:45 »
way way masallah kazasız belasız  8)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı golfüçyüs

    Otomobil
    -
    Şehir
    İstanbul
Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #33 : 17 Mart 2011, 21:44:06 »
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inş. :) hem 1.4 hem gti  :D :D :D :D

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #34 : 18 Mart 2011, 00:05:21 »
Hepimiz inşallah.. Teşekkür ederim..  :)

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #35 : 19 Mart 2011, 01:00:25 »
Hayırlı uğurlu olsun. 5 kapı gti'a sahip olmak ayrı bir zevk olsa gerek. yeterince geniş. aileye uygun ama bir o kadarda genç ve asi ruhlu sürüş için tam isabet.

Acaba sürüş keyfiyatı hakkında biraz daha bilgi verebilir misiniz?
DSG şanzımanın komforu iyidir elbette ama tepkimesi nasıl anlık olarak ani bir gecikme söz konusu mu?
Otomatik şanzımanlı araçlarla fazla sürüş deneyimim yok ama ama en son 2008 model auris kullanmıştım F1 şanzıman vardı ve gazı köklediğim zaman 1 sn civarı gecikmeli olarak vites/devir ayarı gerçekleşiyordu.

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #36 : 19 Mart 2011, 02:11:20 »
maşallah :) çok güzel güle güle  binin

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #37 : 19 Mart 2011, 14:28:03 »
Sağolun, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..  :melek:

Merak ettiklerinizi elimden geldiğince yanıtlamaya çalışayım..

Keyif faktörü ilk çalıştırmayla başlıyor.. Dışarda pek ses duyulmasa da içerde epey keyifli bir ses duyulmaya başlıyor hatta çoğu zaman müzik açtırmıyor.. Süspansiyon sistemi abartılı bir sertliğe sahip değil.. Zaten GTI felsefesi günlük kullanıma uygun ufak spor otomobil olmasını gerektiyor.. Virajlarda yana yatma gibi bir sorun yaşamadım, hız yüksek de olsa gayet rahat girebiliyor, gerçi henüz limitlerine çıkmadım, ESP müdahalesiyle karşılamadım ama hızlı girdiğim virajların ne kadar keskin olduğunu yanımdaki iri cüsseli arkadaşım üstüme yıkılmaya başladığında anladım.. :) Motordan yek pare tonda bir ses çıkmıyor, ses iki basamaklı geliyor, gür gür gür diye ve sanki önde 6 yada 8 piston varmış gibi bir his veriyor insana.. Sürekli basmak gerekmiyor, potansiyelinin olduğunu bilmek yetiyor insana.. Trafikte öndekinin keyfine göre gitmek zorunda kalmıyorsun çoğu zaman çünkü bastığında saniyeler içinde önüne geçebiliyorsun.. Bunlar yüksek motor gücüne sahip her arabanın olduğu gibi polo gti nda ortak özelliği.. Trafikte göster amcanlara pipini tarzı bir yaklaşıma girenler olabiliyor yada kapışmak isteyenler.. :) Eğer denemeye değmezse önünden çekilip buyur diyorum.. Şanzıman konusunda VW DSG ile büyük bir atılım yaptı, bu teknolojiyi tüm araçlarına uyguladı.. Sistemi belki biliyorsunuz çift kavramaya sahip, bu sebeple auris teki -yanlış bilmiyorsam- otomatikleştirilmiş şanzımandan farklı.. Sürüş tarzınıza göre şanzıman mantıklı tercihler yapıyor.. Yavaşlama eğilimindeyseniz bir alt, hızlanıyorsanız bir üst vitesi hazırda bekletiyor.. Gecikme gibi bir sorun nerdeyse hiç yok, bastığınız anda gitmeye başlıyor ve devir sesiyle de vites değiştirdiğini belli ediyor.. Viteslere direksiyon altı kulakçıklarla da (f1 denilen) müdahale etmek mümkün oluyor, bunu yaparken kolu illa da tiptronik bölümüne almanız gerekmiyor.. Genellikle vites küçültmede işe yarayan bu kulakçıklarla müdahale edildikten bir süre sonra vites hangi konumdaysa (D-S) o konuma dönüp otomatik kullanıma devam ediyor.. Kısaca şanzıman insanı kararsızlıkla nerdeyse hiç karşı karşıya bırakmıyor.. Halen daha alışamadığım bir durum var; içerde duyulan ses önceki aracımdaki 4-5 bin devirdeki sese benzediği için yüksek devirde kullandığımı sanarak sık sık gözüm devir saatine takılıyor, bakıyorum meğer 1-1500 devir arasındaymış.. :)

Umarım yeterince açıklayabilmişimdir..

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #38 : 19 Mart 2011, 15:18:45 »
Çok teşekkür ederim sorduklarım ve sormayı unuttularım pek çok konuyu ayrıntılı olarak açıklamışsınız.
Darısı başımıza o zaman. :tamamdir

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #39 : 19 Mart 2011, 15:50:13 »
Çok teşekkür ederim sorduklarım ve sormayı unuttularım pek çok konuyu ayrıntılı olarak açıklamışsınız.
Darısı başımıza o zaman. :tamamdir
Rica ederim.. Darısı başınıza..  :)

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #40 : 20 Mart 2011, 13:15:34 »
Süpperrr.Allah kaza bela vermesin kardeşim maaşallah çok güzel görünüyor.Temmuz ayında izne geliyorum.Yakından görmek isterim canavarı.Bu arada Eskişehir'de nerde oturuyorsunuz?
VOLKSWAGEN'e tercih edilebilecek tek otomobil yine bir VOLKSWAGEN'dir.

Ynt: Polo 6R GTI
« Yanıtla #41 : 21 Mart 2011, 11:36:06 »
çok güzel makina gerçekten kazasız belasız çok tarz bir araç bu yeni polo lar :sevgi:
My Cars Audi & Vw Germany Style