Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: mk3 GTI için önerileriniz / resimler 3. ve 4. sayfada :)  (Okunma sayısı 15212 defa)

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #28 : 01 Mayıs 2009, 09:16:18 »
sıkma canını Cem,70'e kadar burnunun önde olması bile çok iyi,ben daha beter sonuç bekliyordum   :tamamdir arabanın maşallahı varmış,biraz daha bassanız sen giderdin emin ol. Arabanın şimdi bi yazılıma mı ihtiyacı var ne ;)
Gani abi aynennnnn  :D Ayrıca yazmayı unuttum dün akşam yarışlarda 306 gti'lada denedim komple egzos sistemi ve intake kiti olan bi 306'ydı 2 nin sonuna kadar kaputum önde oluyo ama lanet olası arabada ne varsa anlamadım 3 de acayip uzuyo 150 de arka tamponunda kaldım onunda...

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #29 : 01 Mayıs 2009, 13:32:49 »
Ben chipli,60lık düz borulu,açık havalı 306'yla denemiştim kalkış tam facia :D araba tavşan gibi fırladı,bunlara çok kafa takmamak lazım Cem. O araba  6 ileri kısa şanzumanlı. Yine'de 200'e gelince aradaki fark sabitleniyo 210'da yaklaşıyorsun 220'lerde yanından süzülerek uzuyorsun bilgin olsun ;) benim fikrimi sorarsan o kadar yüksek hızlarda deneme arabayı  >:D Arabanın üzerindeki bujiler ne? BOSCH F5DP0R tek tırnak platinium buji kullanıcaksın bizim arabalara. bilgin olsun.

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #30 : 04 Mayıs 2009, 13:26:14 »
Arkadaşlar arka tamponunda kaldığım kısa şanzıman + intake + eksozlu 106 GTI'ı kendi aracıma intake taktırdıktan sonra ayıra ayıra bi hal oldum  ;D 106cı arkadaş havayı aldı ve aracımın hava bakımından ne kadar yoksul olduğunu anladım.Sıra durumu biraz daha toparlayınca performans bujilerine geldi  :bekleriz:

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #31 : 04 Mayıs 2009, 13:32:21 »
ya tenekeyi kaile alman hata  ;D

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #32 : 05 Mayıs 2009, 11:43:34 »
ya tenekeyi kaile alman hata  ;D

teneke falan ayıp olmuyomu kardesim :bekleriz: :D

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #33 : 05 Mayıs 2009, 15:25:14 »
Arkadaşlar arka tamponunda kaldığım kısa şanzıman + intake + eksozlu 106 GTI'ı kendi aracıma intake taktırdıktan sonra ayıra ayıra bi hal oldum  ;D 106cı arkadaş havayı aldı ve aracımın hava bakımından ne kadar yoksul olduğunu anladım.Sıra durumu biraz daha toparlayınca performans bujilerine geldi  :bekleriz:
intake o kadar cok farkettimi markasını yazabilirmisin acaba?

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #34 : 05 Mayıs 2009, 15:33:00 »
teneke falan ayıp olmuyomu kardesim :bekleriz: :D

zaten aramızdaki en büyük tenekeci sensin :D ;D

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #35 : 05 Mayıs 2009, 16:06:54 »
Maşallah mk3 ün güzelmiş inşallah istediğin sonuca ulaşırsın.
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #36 : 08 Mayıs 2009, 13:27:20 »
intake o kadar cok farkettimi markasını yazabilirmisin acaba?
Önceki denemede bujilerde pek iyi durumda değildi temizleme yapıyolarmış diye duydum arkadaşım kendi işyerlerinde bi makineye soktu bişeyler yaptı sonra sol sis farının olduğu kısımdan boruyu çektik intake'in markası YED ama boruya düzen tutturamadık patladı çatladı şu anda sağ farın alt kısmında biraz yoksul bi hava alıyo ama yinede idare ediyor. İlerleyen zamanlarda onada bi ayar vericem inşallah. Pazar günü bebeğime komple pasta cila yapıcam resimleri sizlerle paylaşırım.  :tamamdir

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #37 : 08 Mayıs 2009, 23:44:28 »
Hoşgeldin mk3 gti cidden cok güzel araba hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler 106 konusunda en güzeli cihan abinin dedigi gibi mk1 ve mk2 gti :)

İmkan varsa 268 derece egzantrikler, 4-2-1 headers, egzos, düzgün bir filtre kiti ve ardından Unichiple 180hp lere dayanırsın sağlıklı motorla. Daha ilersi için kapak işleme, jetronice dönme falan daha teferruatlı işler. Cüzdana bakıyor yani.

Sağlıklı bir 106 yıda kısa mesafede geçmek hayal stock motorla.
peki osman abi bu dediklerin ortalama kaç milyara mal olur ?

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #38 : 11 Mayıs 2009, 16:26:57 »
Arkadaşlar short shift yapmam mümkün mü bu arabaya bu konuda bana yardımcı olabilecek olanınız var mı? Maliyeti ne civarda olur yardımcı olursanız sevinirim.  :)

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: mk3 GTI için önerileriniz
« Yanıtla #39 : 11 Mayıs 2009, 18:56:18 »
B&M'in VR6 için olan short shift kitini alabilirsin. Onun haricinde hazırda başka yok. Fiyatıda tuzlu baya.

Kendin uğraşmak istersen linke bakabilirsin İngilizcen varsa;
http://www.oichan.org/mods/in/shift/shorts_e.htm
Linkteki ağırlığı falan da sökmüş. Senin iptal gerek yok mantığını anla yeter.

Hoşgeldin mk3 gti cidden cok güzel araba hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler 106 konusunda en güzeli cihan abinin dedigi gibi mk1 ve mk2 gti :)
 peki osman abi bu dediklerin ortalama kaç milyara mal olur ?

3 ü rahat bulur, aldığın malzemelere de bağlı.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: mk3 GTI için önerileriniz / resimler 3. sayfada :)
« Yanıtla #40 : 19 Mayıs 2009, 11:21:10 »
Boya korumadan sonraki hallerimiz...  :) GTI forever  8)






Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: mk3 GTI için önerileriniz / resimler 3. sayfada :)
« Yanıtla #41 : 19 Mayıs 2009, 12:00:56 »
Maşallah çiçek gibi :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..