Gönderen Konu: MK3 GTİ  (Okunma sayısı 42709 defa)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #84 : 25 Ekim 2012, 22:35:06 »

Yine yanlış bilgi,yine yanlış bilgi...
 
Verdiğim egzantriklerin değeri belli,270 derece...
Standart kasnağın kaldırabileceği maximum egzantrik 272 derece
ABF ve KR'nin egzantrikleri birbirine uyar ama lif değerleri farklıdır,1.8 16V için üretilen dereceli 15hp üretebiliyorsa 2.0 16V motora takldığında 8-12hp arası güç üretir.
NGK BKR6-EQUP MK3 GTI 2.0 8V veya 2.8 12V motorlar  için uygundur 16V'ye gitmez. NGK BKR7 EIX ise 0.7mm GAP aralığındadır tam verim sağlanamaz,çünkü fabrikanın önerdiği F5DP0R ise 0.6mm GAP aralığındadır.



ohh gani abi geldii :)) abi 260 derece cadde tipi yazmış apo..  ben Schrick alıntı yaptımm :) 272 dereceye kdar kasnk istemye blir bilmiyorum:)
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #85 : 25 Ekim 2012, 22:54:35 »
yanlış hatırlıyorum demekki. Gani abi demişti 270 diye benim aklımda 260 kalmış kafa bi milyon bu aralar.

 Yav ne bujiymiş bi alamadım Bosch mu NGK mı ikilemde kaldım.Gani abi senin dedigine göre Bosch orjinal kullanılması gereken bujiler. Fatih ustanın dedikleri farklı. peki benim motorum için en uygunu nedir çünkü bujiler kömür oldu artık :D getirtelim hangisiyse. haftaya Pazara Ankara yolculugu var gibi.

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #86 : 25 Ekim 2012, 23:16:18 »
ben ngk takardım çünkü bosh.dan daha kaliteli oldugunu dşüüşünorum   :) iriduma bile gerek yok söledim sna taktım hiç fark olmadı:))

« Son Düzenleme: 25 Ekim 2012, 23:17:06 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #87 : 25 Ekim 2012, 23:28:05 »
Fatih usta senden 4 gözle haber bekliyorum zaten.  ;). K&N kapalı kutu tammdır bi bujiler kaldı.

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #88 : 26 Ekim 2012, 10:34:01 »
NGK genel anlamda BOSCH'dan daha iyi bir buji,çünkü adamların işi sadece buji. Ama BOSCH bazı yerlerde nadirende olsa NGK'dan daha iyi sonuçlar veriyor. Örneğin bizim Ankara'da yaptığımız Z20LET motorlarda 280hp üzerine çıkınca NGK'lar missfire'a neden oluyor. Sadece F5 buji ile sağlıklı ateşleme sağlayabiliyoruz. F5DP0R'ın sonunda ki o R racing'i temsil ettiğinden çift paltinli ve emsallerinden çok daha üstün bir bujidir. Benim kanaatim F5'den yana,ama 200hp altı atmosferik bir arabadan söz ettiğimizi düşünürsek NGK'da kullanılabilir tabiki

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #89 : 26 Ekim 2012, 15:12:18 »
Şuan için 170-190 beygir Arası  ;) ilerde ne gösterir Allah bilir NGK bulabilirsek onu alalım bulamassak Bosch a dönelim gani abi
« Son Düzenleme: 03 Kasım 2012, 22:19:20 Gönderen: zippoblu »

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #90 : 26 Ekim 2012, 17:04:05 »
Şuan için 200 beygir  ;) ilerde ne gösterir Allah bilir NGK bulabilirsek onu alalım bulamassak Bosch a dönelim gani abi
pts alır gönderirim doguştan:)
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #91 : 26 Ekim 2012, 18:23:52 »
Bide şimdi PTS çıktı oda ne :) yoksa devamlı mk3 lere takılan bujilermi ?

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #92 : 26 Ekim 2012, 18:51:27 »
pazartesi apoo :))
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #93 : 02 Kasım 2012, 17:25:01 »
Öncelikle bi Kare son fasla geçeyim  :)



K&N kapalı kutu hava filtrem geldi sonunda



NGK 6BKREIX-11 iridyum bujilerimizde geldi F. Bilal Danış kardeşime Teşekkürler  ;)



Sıra DYNO da pazar günü inş. çıkacam bakalım kaç çıkacak 9 ayın emegi belli olacak inş. degmiştir   :)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #94 : 02 Kasım 2012, 19:01:13 »
hadı hayırlsı :)
Exclusive Garage