Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: GRANDFATHER  (Okunma sayısı 36940 defa)

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #42 : 12 Temmuz 2007, 00:41:39 »
ATS Cup.lara bittim ben  :tamamdir

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #43 : 12 Temmuz 2007, 12:56:46 »
10 numara  :tamamdir

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #44 : 12 Temmuz 2007, 12:58:49 »
06 halini hatırlıyorum küçükköyde, bizim firma arabalarının bakımını yapan ustanın karşısındaydı o zaman.  özenle yapılmış bi araç. allah kaza bela vermesin

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #45 : 12 Temmuz 2007, 13:00:14 »
G2 panjuru üstündeki sanırım. Orjinali daha güzel. Plakada orjinal yerinde olsa daha alımlı olur. ;)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #46 : 12 Temmuz 2007, 13:12:03 »
Bi kristal far eksik :)

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #47 : 12 Temmuz 2007, 13:47:34 »
acilen dodik şişirme iştiyor :)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #48 : 12 Temmuz 2007, 15:41:42 »
..evet panjur 2 nin
kristal farların siparisini verdim. siyah + olan model..
camurluklarda onumuzdeki hafta şişecek..

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #49 : 13 Temmuz 2007, 01:55:41 »
Çamurluk şişirme değilde rieger tipi bi body kit cok daha şık olmazmi :D

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #50 : 13 Temmuz 2007, 01:59:18 »
lancia delta tarzında şişcek çamurluklar çok güzel olur bence...

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #51 : 13 Temmuz 2007, 02:06:05 »
G2 panjuru üstündeki sanırım. Orjinali daha güzel. Plakada orjinal yerinde olsa daha alımlı olur. ;)

aynen G60.

Çevrimdışı kursadgolf

  • nesiller boyu golf
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #52 : 09 Eylül 2007, 11:21:11 »
abi başta hoşgeldin diyorum sonra allah kaza bela vermesin dioyrm
arabanda çokk hoş millet onu yap bunu değiştir demesine bakma sen
GOLF
   LİFE

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #53 : 11 Eylül 2007, 01:13:23 »
bu arac draga katılmadı dıye duydum arkadaslar dogrumu draglara katılan arkadaslar gormedık dıyorlar
VW GOLF R 32

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #54 : 11 Eylül 2007, 01:16:23 »
standart subaruya geçildiğini sölemişti satılmış usta...

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #55 : 11 Eylül 2007, 01:22:09 »
bugun karaks otoda bu araba hakkında sohbet oldu yanımda arkadasım izmit draglarına katılan bursalı turbocu cem var siyah miofori 8 numara turkıye sampıyonu hakan abı ona sordu g60 kaltıldımı dıye hakanda hayır dedı hıc golf yoktu dedı hayırdır dedık sıze drag lastıgı vermıs hakan ve katılcagınızı soylemıssınızde onu ogrenmek ıcın sormus :) bende merak ettımde sordum yanı
VW GOLF R 32