Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: GRANDFATHER  (Okunma sayısı 43930 defa)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #56 : 11 Eylül 2007, 01:22:35 »
suanda bence o alet cok arabayı gecer :D

gule gule kullan avrupada boyle arabalar cok ama tr boyle arabalar gormek benı duygulanırdı ellerıne kollarına saglık allah kazadan beladan korusun
VW GOLF R 32

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #57 : 11 Eylül 2007, 01:25:33 »
araç bnm değil yanlış anlaşılmasın başka arkadasın cem felan geçince konularda karışıklık olmasın :)patiye girdiği için geçilmiş zaten subaruya...mirafioriyi biliyorum bi sıra 16 milyara satılıktı ;)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #58 : 11 Eylül 2007, 01:28:17 »
Bu araç kalkarken çok sarar, üzerindeki lastik ebatı ne olursa olsun  :)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #59 : 11 Eylül 2007, 01:33:44 »
senın bahsettıgın 16 bin ytl lik satıldı bursa mudanyaya tunıng 16 bızım ertanda ondan bahsetmıyorum turbocu cemde turbolu mıoforı motorun sogutma sıstemı nos la yapılan bır sıstem :)
VW GOLF R 32

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #60 : 11 Eylül 2007, 01:35:02 »
kırmızımı?

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #61 : 11 Eylül 2007, 01:40:13 »
sıyah mudanyada
yıne sıyah var oda bursada
kırmızıda mudanya da :)
VW GOLF R 32

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #62 : 11 Eylül 2007, 01:41:42 »
neyse arkadaşın konusunu böldük baya ;)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #63 : 11 Eylül 2007, 23:21:01 »
evet ozur dılerız :)
VW GOLF R 32

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #64 : 27 Eylül 2007, 01:19:37 »
arkadaslar dragda kalktı aracımız ama 3. vitesin sonuna kdr saran aracla drag yapmak bizim hatamız oldu ve gecildik..
ilk kalkıs cok kötüydü ikinci kalkısı 2. vitesle denedik lastiklerden cıkan dumanı görmüşsünüzdür.. bursadan sıfır lastik geldi onlarda yere tutunmadı..

avrupada G60 cok ama 8v olanı cok.. hollanda belcika almanya forumlarına yazıyorum 16v. G60 ı nasıl buldun diyorlar :)
onlar 60+ kasnaklarla yürütmeye calısıyorlar benim golfumde 45 lik kasnak kullanıyorus :) avrupalıların dediği tek sey "siz şaşırmışsınız" :D
suan Glader i söktük AR60 turbo bastık. 1 barda 160 kmh la giderken tapa gaz yaptıgınızda sarmaya baslıyor.. ayarda suan bi aksilik cıkmazsa bu sekilde daha keyifli olacak :)
tekrardan herkeze tesekkür ederim..
« Son Düzenleme: 27 Eylül 2007, 01:29:24 Gönderen: tuningTR »

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #65 : 27 Eylül 2007, 09:49:56 »
olduğu yerde sarmaktan ilerleyemiyor peki ne yapmayı düşünüyorsunuz sardırmadan bütün gücü yere aktarmak için
bu arada aracı yakınen görmek isterdim draglarada gidemediğim için bir türlü göremedim
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #66 : 27 Eylül 2007, 10:13:46 »
Nasıl bir makine yapmışsınız siz öyle  :o Bir ara uğrayacağım yanınıza, yan koltukta ufak bir teste çıkartırsınız insallah  :)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #67 : 27 Eylül 2007, 15:28:27 »
olduğu yerde sarmaktan ilerleyemiyor peki ne yapmayı düşünüyorsunuz sardırmadan bütün gücü yere aktarmak için
bu arada aracı yakınen görmek isterdim draglarada gidemediğim için bir türlü göremedim

drag bu arac için hayal.. 3 vites roll. den baska bisey yapılmaz..

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #68 : 27 Eylül 2007, 18:35:33 »
şöle 245-265 civarında bi yarış lastiği en iisi heralde...160 la iderken patiye giren aracı ilk defa duydum bu sırada  :)

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #69 : 27 Eylül 2007, 18:49:50 »
drag bu arac için hayal.. 3 vites roll. den baska bisey yapılmaz..

satonun emegine saygılar.ama orjınal sanzıman oranlarıyla drag hayal olur tabı.charger dan dolayı alt devırlerden ıtıbaren tork geldıgı ıcın onden cekıs o agırlıkta hangı arac olursa olsun marka onemlı degıl.patınaja kalır.hersey guc cıkarmak degıl ıyı aktarmakta onemlı.

1.cısı vw motorsport lsd (balatalı defransıyel kılıdı)veya Gleitstein grupA bılyalı kılıd %75
2.cısı vw motorsport getrıebe (dıslı kıtı)1.2,50 2.1.70 3.1.13 vss ıstedıgın oranda dıslılerı mevcuttur.veya ap tunıng den dıslı kıtı alabılırsın.veya quafe dogbox veya gemını sequentıl kıt..

oyle sadece guc cıkart yurut yok oyle sen yıne sanslısın vw makına kullanıyorsun o guclerde dıger markaların sanzımanlarının pek sansı yok.o tork larda cogu haşat oluyor..aktarmaya para harcarsan drag ta roolıng de o cıkarttıgın gucun torkun keyfını yasarsın.

yurt dısında ozellıkle ıngılterede 16v g60 makına uygulaması cok...esasen bu makına vw 88-89 larda cıkarttıgı golf2 lımıtedlerde var..210 bg gucunde..satoda yanılmıyorsam almanyadan buldu bu makınayı 16v lımıted...

usa de bahner brener adlı fırma 16v makınalara lımıted kıtı satıyor...

cok kıymetlı bır kasa ve makınaya sahıpsın ınsallah kıymetını bılırsın...

golf mk1 konusunda modlama ve restorasyon konusunda en bılgılı ve tecrubelısıyımdır.aksını kımse ıddaa edemez.ve bu  konuda yardıma ıhtıyacın olursa yardımcı olurum.satılmıs ustaya selamlar...bostancıdan cenk..

basarılar.
1982 golf gti limited
1988 golf gti 16v
1990 golf gti 16v 1996 golf cl   8v 1997 golf gti limited edition 1998 golf sport 2000 golf gti exclusive