Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: GRANDFATHER  (Okunma sayısı 43927 defa)

GRANDFATHER
« : 20 Haziran 2007, 00:28:56 »


1981 MK1
1800cc. 16v DOHC G60 Supercharger
Golf MK1 de vr6 motor seceneği cok popülerdir. bizde farklılık olsun diye G60 16v. olan motoru aracımıza uyguladık. Blok hariç tüm parcaları Almanyadan getirttik.
Aracımızın mekanik ve yürüyeninde üç markanın parcaları yer alıyorr. VW Corrado, AUDI TT ve PORSCHE markalarının parcalarını kullandık. Corradonun G60 motoru porsche un ABS fren sistemi vw golf 4 ün komple ön arka takım salıncakları vs parcaları kullanıldı.. Motor içinde en ufak civataya kadar stock bırakılmadı. Suan cont. 0.7 barda 286 hp cont. 1.1 barda ise 320 hp gibi bi güce sahip.
kullanılan parcaların özeti;
- G60 SC motor
- G60 şanzıman
- FK coilover
- By Bonrath silecek, panjur
- RECARO elektrikli cadde tipi koltuk
- Elektrikli aynalar
- ATS Cup jantlar
- HKS Hi power 76mm son susturucu
- VDO kmh ve devir gösterge takımı
- VDO basınc ve yağ göstergesş
- VICTOR F1 Concept direksiyon
- Ziebart cam filmi
vs.
powered by TÜM OTO

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #1 : 20 Haziran 2007, 00:38:22 »
alınan güçler çok iyi heleki mk1 için , şöyle bi kadran videosu falan hiç fena olmaz,

dış görünüm olarak daha güzelleştirilebilir,

baya uğraşılmış , tebrikler...

Çevrimdışı Tholl-ga

  • Sleeper MK4
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #2 : 20 Haziran 2007, 00:38:52 »
mahalli draglardaki araçmı?

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #3 : 20 Haziran 2007, 00:39:38 »
orjinallikten yanayım..

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #4 : 20 Haziran 2007, 00:41:08 »
orjinallikten yanayım..
evet mahallide yarısan arac.
aracı bitirdik dragda deneyelim dedik.. ancak 3. vitesin sonuna kdr saran aracla drag yapmak bizim en büyük hatamız oldu..
o gun dragda az sarsın diye 2. vitesle kalktı araba ama malesef sıradan bi imprezaya gecildi..

Çevrimdışı SkY

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #5 : 20 Haziran 2007, 00:47:33 »
motor açısından çok güzel rakamlara ulaşılmış,emeklerinize sağlık..
Life is easy;eat & sleep and FLY!!!

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #6 : 20 Haziran 2007, 00:52:33 »

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #7 : 20 Haziran 2007, 01:07:46 »
Veriler gercekten gusel, aramıza hoşgeldin bu arada  ;)

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #8 : 20 Haziran 2007, 08:54:39 »
aramıza bir canavar daha geldi
değerler harika araçta güzel
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • Pre-tuned in Deutschland :)
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #9 : 20 Haziran 2007, 10:59:30 »
Çok güzel değerler.. Dışı biraz daha alımlı olabilir bence golf mk1 ruhu bozulmadan :)

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #10 : 20 Haziran 2007, 11:53:28 »
makina gerçekten çok güzel en son kaza yapmıştı diye biliyorum...

Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #11 : 20 Haziran 2007, 12:32:57 »
sitenin en sıkı makinası bu olsa gerek? hayırlı olsun, güle güle kullan

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #12 : 20 Haziran 2007, 12:47:10 »
sitenin en sıkı makinası bu olsa gerek? hayırlı olsun, güle güle kullan

Palio'yu duymadın sanırım.  :saygılar
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: GRANDFATHER
« Yanıtla #13 : 20 Haziran 2007, 12:50:17 »
yorumlar için teşekkürler.
dışı mk1 in orjinali..
« Son Düzenleme: 20 Haziran 2007, 13:00:24 Gönderen: tuningTR »