Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP  (Okunma sayısı 26854 defa)

GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« : 29 Nisan 2010, 21:47:27 »
SLM ARANIZA DAHA YENİ KATILDIM BUDA BENİM ARABAM






Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
« Son Düzenleme: 28 Ekim 2012, 20:55:56 Gönderen: etikettt »
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #1 : 29 Nisan 2010, 23:33:52 »
allah kaza bela vermesin araç baya ıyı duruyor hayyırlı olsun



http://img38.imageshack.us/img38/5117/28032010287.jpg

Çevrimdışı mami6848

  • Sen Yetkili bi Abiye benziyosun :)
Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #2 : 30 Nisan 2010, 00:34:00 »
Golf Mk4 çok harika kazasız sürüşler Semt neresi istanbulda tanışalım kaynaşalım :)

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #3 : 30 Nisan 2010, 09:09:58 »
kazasız belasız inşallah
pırıl pırıl  :D
kaça aldınız?

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #4 : 30 Nisan 2010, 09:29:38 »
Hayırlı olsun güle güle kullanın :)
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #5 : 30 Nisan 2010, 12:09:45 »
hoşgeldin bayram paşada mı oturuyorsun sokaklar benziyor da
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #6 : 30 Nisan 2010, 20:33:00 »
bahceli evlerde oturuyorum ama (nakres) dogru tahmin ettin foto bayram paşada cekildi dierleride sakarya da cekildi arabayı daha yni almadık bi yıdır bizde
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #7 : 30 Nisan 2010, 21:01:35 »
Golf Mk4 çok harika kazasız sürüşler Semt neresi istanbulda tanışalım kaynaşalım 

 sen nerde oturuyorsunn_???
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #8 : 30 Nisan 2010, 21:04:35 »
arkadaşlar ben profil resmi yükleyemiyorumm :'( :'( :'( :'(
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #9 : 30 Nisan 2010, 21:51:52 »
arkadaşlar aracımı kompile boyaya sokmayı düşünüyorumda kapı kollarını boyatmasam sırıtırmı boyatırsamda soyulma yaparmı cıaları filan boyatcam kollarda tereddürde kaldım görüşlerinizi bekliyorum
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Çevrimdışı mami6848

  • Sen Yetkili bi Abiye benziyosun :)
Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #10 : 01 Mayıs 2010, 10:46:37 »
Golf Mk4 çok harika kazasız sürüşler Semt neresi istanbulda tanışalım kaynaşalım 

 sen nerde oturuyorsunn_???
Bağcılardayım Msn kullanıyorsan ekle [email protected].. Boya işinde de kolları sırıtabilir ama boyanın kalkması konusunda bi fikrim yok eminim bunun için yardımcı olacaklardır arkadaşlar Saygılar..

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #11 : 01 Mayıs 2010, 10:50:31 »
Golf Mk4 çok harika kazasız sürüşler Semt neresi istanbulda tanışalım kaynaşalım 

 sen nerde oturuyorsunn_???

  gaziosmanpaşadayım  ...aracını neden komple boyatacaksın ?

!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #12 : 02 Mayıs 2010, 11:35:10 »
virajda ticari taksi viraj dardan aldı ve sol ön camurluga sürrtü  bide dikkatli bakarsanız sol arka kapının  cıtanın son tarafında hafif bi eziklik var  bagaj kapagındada silecegin altında su birikintisi yaptıgı yerde cürüme olmuş tanpondada ön solda sürtme var bunların hepsi vardı aldıgımda bende sadece camurluk oldu bende alacalı olmasındie komple boyatmayı düşünüyorum boyacı cıtalara garanti verdi soyulmaz die soyulursa gel gene boyarım parada almama dedi kapı kolları hep el deydigi için soyulurmuş oraya nikelaj giydirmesi apıcam artık :tamamdir
34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP

Çevrimdışı passaterdem

  • Küllere dönsemde , ateşim sen ol . . .
Ynt: 34 ZZ 0898 GOLF 4 2003 MODEL 16V 105HP
« Yanıtla #13 : 03 Mayıs 2010, 17:24:10 »
Allah kazadan beladan korusun üstad jantlar çok hoşuma gitti yakışmış kazasız belasız binmeniz dileğiyle  :tamamdir
Gidenlerin ardından ilk defa bakmıyorum.. Alışkın duygularım.