Gönderen Konu: DaRk GTI  (Okunma sayısı 29931 defa)

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #42 : 16 Ağustos 2012, 23:05:11 »
Evet ya sonradan farkettim oy vermek baya meşakatliymiş :) oy verecek kişiden de bilgiler soruyorlar :)

Aldığımda stock tu şuan stage1 şekilde kullanıyorum

Logged

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #43 : 17 Ağustos 2012, 01:02:10 »
oy verecek kişiye senin bilgilerini soruyorlar bir de :) kendi bilgilerini istersen doldur diyor ilginç :)

neler yaptın, hp/tork nedir?

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #44 : 17 Ağustos 2012, 08:49:29 »
Aem cold air intake, teflon emme manifolt contasi, kat ve orta susturucu iptali, 60mm duz boru, leon top sport son susturucusu vr mutevazi bir yazilim var
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2014, 13:38:31 Gönderen: freeman »

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #45 : 17 Ağustos 2012, 16:11:04 »
kat iptalini downpipe ile mi yaptırdın? bir de orta susturucu iptal edince ses ve alt devir olarak ne değişti? bende de kat iptal ama orta susturucuyu çkartmaya korkuyorum acayip bi ses çıkar diye, ondan merak ettim.

bir de 1.8t motorlara kimse intake tavsiye etmiyor diye duymuştum o konuda da tecrübene danışayım istedim

Çevrimdışı car wolf

  • İleti: 2812
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #46 : 17 Ağustos 2012, 17:01:42 »
yeni gördüm aldıktan sonra çok güzel yapmışsın kazasız cezasız  sürüşler dilerim
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #47 : 17 Ağustos 2012, 19:11:50 »
Tesekkurler sedat
kat iptalini downpipe ile mi yaptırdın? bir de orta susturucu iptal edince ses ve alt devir olarak ne değişti? bende de kat iptal ama orta susturucuyu çkartmaya korkuyorum acayip bi ses çıkar diye, ondan merak ettim.

bir de 1.8t motorlara kimse intake tavsiye etmiyor diye duymuştum o konuda da tecrübene danışayım istedim
Benim aracla seninkkinin egzoz sistemi farkli olmasi lazim. Seninki biyuk ihtimalle passat ile aynidir o da orta suaturucu sesi kesme islevinde cok etkili bizde ise son susturucu cok fark ettiriyor ses konusunda.
Alt devirlerde ben farki pek hissetmedim. Dp bende orjinal turboyu buyutecegim icin komple bastan yapilacak o yizden simdilikte fazlasiiyla yettigi icin profesyonel bi iscilik yaptirmadim.

Cai icin ise kari cok ben hic zararini gormedim. Filtre tamponun icinde sicak hava ile hic bi ilgisi kalmadi. Ayrica teflon contaninda cok buyuk faydasi oldu. Manifoltun isisi cok biyuk fark etti

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #48 : 18 Ağustos 2012, 00:13:03 »
teflon conta hiç duymadığım bir uygulama, senden öğrenecek çok şeyimiz var anlaşılan :) biraz açarsan sevinirim

çok düzgün bir intake kit (tabiri caizse kağıt filtre fiyatına k&n apollo) arkadaşımdan alacaktım arabası satılıyordu ama 1.8t ye aman takma ben taktım eskisinden kötü oldu, akışmetre kafayı yedi falan dediler beni caydırdılar, söylediğine göre hurafe demekki bunlar.benim motorun yerleşimi seninkisinden farklı, bu da filtre uygulamasını baya zorluyor, çünkü o bölge çok çok ısınıyor. filtre uygulaması ve markası konusunda önerin ne olur?

bir de bu haliyle hangi araçlarla denedin merak ettim :)

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #49 : 18 Ağustos 2012, 11:25:20 »
Teflon conta moto blogu ile emme manifoldu arasinda var olan sac contanin yerine koyuluyor. Ozelligi geregi isi gecirgenligi cok daha az. Bu yuzen blogun sicakligi manifolda minimum sekilde geciyor. Manifold ne kadar soguksa emilen hava motora girmeden once o kadar az isiniyor. Bilindigi gibi soguk havadaki oksijen molekulleri cok daha fazla oluyor bu da performansa etki ediyor. Eskiden manifolda el degmiyordu ama simdi aksamlari buz gibi oluyor gunduz(s.ici trafikte) ilik oluyor.

Filtre konusunda sizinkiler icin verim dusuk oluyor olabilir dedigin gibi turbonun dibinde filtre.
Senin icin en mantikli olan kutu ici kullanmak.
Acik filtre olarak ta aem dry flow kullaniyorum uzun zamandir. Hic problem yasamadim. Ama gecirgenlikleri orjinal filtreye gore fazla oldugundan bogaz kelebegi falan normale gore daha kisa surede kirleniyor

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #50 : 18 Ağustos 2012, 11:45:53 »
anladım özgün, çok sağol, kafanı da şişirdim biraz

bu teflon conta ürününe nereden ulaşabilirim peki?

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #51 : 20 Ağustos 2012, 13:16:43 »
Estafurullah. Ebayde bulunabiliyor ama sanayide conta satan conta kesen dukkanlardada yaptirabilirsin.  Once malzemenin elinde olup olmadigini ogrenirsin ona gore manifoldu söküp cikan sac contayi goturursun. Ona gore yeni contayi kesereler

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #52 : 20 Ağustos 2012, 22:07:09 »
çok sağolasın çok güzel bilgiler verdin, en kısa zamanda kullanacağım

kazasız belasız sürüşler

bi buluşmaya getir de calı görelim :)

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #53 : 21 Ağustos 2012, 10:57:37 »
İnsallah. Eylulde ankarada olacam bi sure denk gelirse neden olmasin ;)

Çevrimdışı ugu®

  • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #54 : 22 Kasım 2012, 20:46:00 »
süper Allah kazasız belasız mutlu mesut kullanmayı nasip etsin. Bende çok meraklıyım bu melete mk4 hastasıyım. Seni çok iyi anlıyorum. Ben de kısmetse bir kaç foto paylaşıcam yakında.. Tebrik ederim aracın çok güzel maaşallah..

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: DaRk GTI
« Yanıtla #55 : 23 Kasım 2012, 08:31:42 »
Cok tesekkur ederim sagolun. Mk4 farkli bi boyut gercekten. Sedan araca gecme dusuncelerim var su siralar. Bakalim kismet. Satmazsam turbo buyutmeyi planliyorum. Satilirsada yeni araci minciklamaya devam ederiz  >:D