Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Anket

ne renk ?

siyah
mat beyaz
pembe
petrol yeşili
turuncu

Gönderen Konu: cabriolet proje sonunda baslıyor...  (Okunma sayısı 49890 defa)

cabriolet proje sonunda baslıyor...
« : 04 Kasım 2010, 18:57:54 »
arkadaslar edırne de ercıhan ın mk1 ı gordukten sonra camaro hastalıgım bıttı. daha sonra golf 1 lerı arastırmaya koyuldum ve arastırdıkca benı daha da cok bagladı kendıne hatta volkswagen dovmesı bıle yaptırıyorum o kadar hastalık oldu. sonra baktım kı bu hastalık da degıl daha guclu bır duygu ve anladım kı bu ask hemde en guzelı :) sonra mazda vardı bnde 323 hb onu sattım ve ızmırden bır golf1 aldım 1100 motor grı tek kapı ama adam benı guzel kazıkladı ama sorun degıldı sonucta mutluydum ve bnm de golf1 ım vardı neyse daha ızmırden cıkmadan problemler basladı ızmırden edırneye getırdı ama nasıl bır de bana sorun uzun lafın kısası ona bakım yapmak kız arkadasıma hedıye almak gıbı gelıyor ve sonunda edırne de beyaz bı golf 1 cabrıolet gordum 2005 trafıge gırıslı gumrukten alınmıs ama cok orjınaldı ve bu sefer cabrıo meragı da baslamıs oldu gercı bn mk1 ımı sevıyordum ama bunun orjınallıgı benı buyulemeye devam edıyordu gecelerı uyuyamaz hale geldıgımden bnmkını satıp onu almaya karar verdım 78 modelı satıp 79 modelı aldım gercı hala cok uzuluyorum ona keske o da kalsaydı bende ama maddıyat ıste . aldıgım cabrıomun bagaj lambasından dosemelerıne tentesınden motoruna dıreksıyonu bıle orjınal volksburg ablemlı spor dıreksıyon ya kısacası cok temız kullanılmıs ve degısen fazla parcası olmammıs ama ona rahmen bı o kadar temız bır aractı ve sabah kalktıgımda yaptıgım tek ıs ılk once onu gormek bılmıyorum hepsını kıskanıyorum ve hepsı benım olsun ıstıyorumn ve sankı bı golf 1 gordugumde ıcındekı adamın benım aynısı oldugunu bılıyorum. ben asıgım :)))
dedıgım gıbı maddıyattan elımız kolumuz baglanıyor ama olsun dostlarımız var :) ılk ısım tenteyı sıfırdan yaptırmak oluyor ve pazartesı gunu baslıyoruz kısmetse fotorafları eklıcem bol bol ondan sonra motoru komple yenıleyecegım sonrası guzel bır kaporta ve zaten baska bır problemı de yok bnm aracım gls anlamadıgım sey nasıl oluyor da 2. viteste 140 a cıkabılıyor bılen varsa sevınırım :))
pazartesı baslayabılırsek fotoları eklıcem hepınıze cok tesekkurler ıyı kı varsınız ve en kısa zamanda vostur da gorusmek uzere...

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #1 : 04 Kasım 2010, 19:01:46 »
motor kodunu soyle motorunun özelliklerini sayalım yusa fotoları bekliyoruzz :tavkiss:
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #2 : 04 Kasım 2010, 19:05:05 »
İşte Mk1'ci olduğu kelimelerinden belli bide Cabriocu Cabriodaşım benim  :D Valla tente fotolarını en yakın zamanda bekliyorum daha sırada ben varım  :) Bahsettiğin duyguların aynısını bende yaşıyorum emin ol  :sevgi:
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #3 : 04 Kasım 2010, 19:18:45 »
motor kodunu soyle motorunun özelliklerini sayalım yusa fotoları bekliyoruzz :tavkiss:
valla j motor senınkınden ıste ercıhan golf gls

Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #4 : 04 Kasım 2010, 19:20:06 »
İşte Mk1'ci olduğu kelimelerinden belli bide Cabriocu Cabriodaşım benim  :D Valla tente fotolarını en yakın zamanda bekliyorum daha sırada ben varım  :) Bahsettiğin duyguların aynısını bende yaşıyorum emin ol  :sevgi:
sagol gökhancım ya en kısa zamanda eklıcem zaten fotoları

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #5 : 04 Kasım 2010, 19:49:23 »
sagol gökhancım ya en kısa zamanda eklıcem zaten fotoları
Fotolarını esirgeme bizden ben çok duydum EN KISA ZAMANDA EKLİYCEM diyenleri sende onlardan olma  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #6 : 04 Kasım 2010, 20:37:53 »
valla j motor senınkınden ıste ercıhan golf gls
JJ motor mu yoksa JB motor mu çok farklı motor tipleri :D biri 1.8 112hp biri 1.5 70hp :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #7 : 05 Kasım 2010, 02:48:52 »
Fotolarını esirgeme bizden ben çok duydum EN KISA ZAMANDA EKLİYCEM diyenleri sende onlardan olma  :)
tamam basladıgım gun eklıcem :)

Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #8 : 05 Kasım 2010, 02:50:30 »
JJ motor mu yoksa JB motor mu çok farklı motor tipleri :D biri 1.8 112hp biri 1.5 70hp :D

bılmnıyorum ama ruhsatta 1.5 gecıo sanırım

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #9 : 05 Kasım 2010, 11:32:41 »
2. viteste nasıl 140 yapıyor ozaman :D sen kaputu aç bir fotosunu çek :D sonra motorun bloğundan numarasının ilk 2 harfini paylaş :D
benimki 2. viteste 100 görüyor :tamamdir
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #10 : 05 Kasım 2010, 11:36:45 »
Valla bende benim dizeli aldığımda 200 ü görüyodu 3. viteste Sonra söktüm temizledim onardım düzeldi :)
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #11 : 05 Kasım 2010, 11:39:00 »
 ;D ;D ;D o problemde olmuş olabilir abi :D bakalım motor 1.5 mi ilk değilmi onu öğrenelim bence eğer 1.5 ise kadran temzliği ve onarım demekki  :tamamdir
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #12 : 05 Kasım 2010, 13:30:32 »
yenı uyandım daha :) ama bırazdan ılk ısım o olacak :))

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: cabriolet proje sonunda baslıyor...
« Yanıtla #13 : 05 Kasım 2010, 13:48:34 »
2. viteste 140 basması için en az 1600cc GTI motor ve şanzıman + 205/60/16 gibi lastik olması lazım. Bi arıza vardır bence kadranda.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"