Gönderen Konu: Buda Benim GTD  (Okunma sayısı 14218 defa)

Çevrimdışı mördak

  • İleti: 562
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #28 : 25 Ekim 2008, 23:33:15 »
ıste mk3 ve sonrasında gt tdi olarak cıkardılar

tek kapı kasa GT TDİ ayrıca mk3 lerdede GTD var turbosuz sanırım 96 dan sonra GT TDİ oldu.

Çevrimdışı OZGUR.K

  • İleti: 1170
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #29 : 26 Ekim 2008, 12:37:49 »
ozaman vw den anlamıyosunuz tartısmaya gerek yok.ben gayette cok turbolu GLD veya LD gördum
Sonradan atma olmasın?

Çevrimdışı OZGUR.K

  • İleti: 1170
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #30 : 26 Ekim 2008, 12:52:09 »
ozaman vw den anlamıyosunuz tartısmaya gerek yok.ben gayette cok turbolu GLD veya LD gördum
  Doğrudur.Yani ben ruhsat yazılımlarından baksediyorum bu GLD turbolu Golf falan.Yoksa ben bir sürü GTI gördüm dizel motor atılımış veya birsürü LD gördüm LPG'li.Peki turbosuz GTD gördün mü  Golf'lerde ?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #31 : 26 Ekim 2008, 13:12:53 »
ozaman vw den anlamıyosunuz tartısmaya gerek yok.ben gayette cok turbolu GLD veya LD gördum

 Fabrika çıkışı gördüysen turbosuz bir GTD yada TDI bunu tartışırım ama günümüzde gördüm diyorsa tartışmaya gerek yok... Dizel GTI da var benzinli GLD de sokaklarda onlar sadece armalardan ibaret araçlar...

 
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mördak

  • İleti: 562
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #32 : 26 Ekim 2008, 13:51:31 »
öyle tabıkı ama gumruk cıkıslı gtd kullandık aracın boyası bıle orjınaldı mk2 recaro koltuklar elektırıklı camlar kısacası gti aksesuarları ama arac orjınal turbosuzdu hatta motor koduda cs idi csler orjınal turbosuz bunları kafadan atmıyorum babam vw üzerıne 29 sene motor ustalıgı yapmıs almanyada.

Çevrimdışı OZGUR.K

  • İleti: 1170
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #33 : 26 Ekim 2008, 14:02:47 »
öyle tabıkı ama gumruk cıkıslı gtd kullandık aracın boyası bıle orjınaldı mk2 recaro koltuklar elektırıklı camlar kısacası gti aksesuarları ama arac orjınal turbosuzdu hatta motor koduda cs idi csler orjınal turbosuz bunları kafadan atmıyorum babam vw üzerıne 29 sene motor ustalıgı yapmıs almanyada.

Bu aracın ruhsatında  Golf GTD  yazıyorsa veya  motor sonradan normal dizel olarak atılmadıysa tamam o zaman.

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #34 : 26 Ekim 2008, 14:04:26 »
orda deişmiş olma olasılığı yok mu emre motorun ? deişmişte olabilir ...  :-\

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #35 : 26 Ekim 2008, 15:37:23 »
öyle tabıkı ama gumruk cıkıslı gtd kullandık aracın boyası bıle orjınaldı mk2 recaro koltuklar elektırıklı camlar kısacası gti aksesuarları ama arac orjınal turbosuzdu hatta motor koduda cs idi csler orjınal turbosuz bunları kafadan atmıyorum babam vw üzerıne 29 sene motor ustalıgı yapmıs almanyada.

 Bu sanırım MK2 ve gümrükten öncede tarihini bilmek lazım....
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mördak

  • İleti: 562
    • Profili Görüntüle
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #36 : 26 Ekim 2008, 17:28:44 »
gümrük araclarında öyle seyler olmuyo genelde kı motoru orjınaldı bu zaten cok kolay anlasılır ama dedıgım gıbı gtd kasa ıbaresı bu aracların normal dızellerıde var ben mk2 ıcın bukadar emın konusuyorum ve sanıyorumkı mk1 ıcınde aynıdır.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Buda Benim GTD
« Yanıtla #37 : 26 Ekim 2008, 17:38:12 »
gümrük araclarında öyle seyler olmuyo genelde kı motoru orjınaldı bu zaten cok kolay anlasılır ama dedıgım gıbı gtd kasa ıbaresı bu aracların normal dızellerıde var ben mk2 ıcın bukadar emın konusuyorum ve sanıyorumkı mk1 ıcınde aynıdır.

 Gümrük araçlarında olmayacak diye bir kavram yok.... Yurt dışındada bu aracı kullanıcısı sorunlar çıktımı tamire götürüyor ve o üretim banmdırnda olmadığımız içinde boşa kürek sallıyoruz herşey olabilir.....  Düne kadar MK1 de GTD yok diye savunuyordum sonra kafama takıldı araştırdım ve üretilmiş ama seri üretimde hiçbir yerde turbolu olarak gözükmüyor ama sanırım model adından dolayı bunu ekleme gereği duymamışlar olabilir.... Ama GTD diye yabancı kaynaklarda araştırma yaptığımız zaman %99 luk bir kesimde aracın Grand Turbo Diesel olduğu açıklanıyor....

 Ha bide şöyle bir olay olabilir VW bunları üretirken TURBO optionluda çıkarmış olabilir CY kodlu motoru...

 Yanlız öyle bir durum var MK1 de 3 model 1600cc motor var ve tüm verileri aynı olan motorlar mm esine kadar, CR - JK - CY ama CY nin PS ve tork una baktığınızda diğerleri tüm teknik bilgileri aynı iken CY daha güçlü bir seçenek...

CR ve JK = 54Ps 100Nm
CY = 70Ps 133Nm

16Ps gibi bir fark var ve buda küçük bir Turbo ilavesi ile elde edilecek bir rakam gibi gözüküyor...
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2008, 17:47:13 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"