Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: buda benim golf mk1  (Okunma sayısı 10980 defa)

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #14 : 12 Eylül 2007, 20:08:45 »
hoş bulduk hepinize teşekkürler yazdıklarınızdan dolayı  ;)
la havle ve la CORVETTE :D

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #15 : 12 Eylül 2007, 20:26:57 »
Hoşgeldin. Aracın çok güzel. İyi bak ona ve sakın satma  :(

hiç satarmıyım bu siteye üye olduktan sonra bir kez daha değerini anladım mk1'imin  :tamamdir
la havle ve la CORVETTE :D

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #16 : 12 Eylül 2007, 20:31:06 »
Ben bu aracı gördüm bigadan bizim çok sağlam ve tertemiz bi r GTI buda benim araba çıktığı zaman bigaya gelicem yan yanada bikaç pozlarını çekeriz hesret giderirler 2 kardeş abisinle...

tabi gel abi bekleriz.hem birkaç foto çekeriz yann yana hemde mk1 ler hakkında konuşuruz biraz
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #17 : 12 Eylül 2007, 21:53:17 »
Avatarındaki makineye bakılırsa, sende bizdensin. Harcamazsın yok yere garip işlemlerle makineyi. Tekrar maşşallah. ;)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #18 : 12 Eylül 2007, 23:39:45 »
Avatarındaki makineye bakılırsa, sende bizdensin. Harcamazsın yok yere garip işlemlerle makineyi. Tekrar maşşallah. ;)

tabii sizdenim g60 keşke param olsada benim makinaya bi kristal stop,smoked far,ofsetli jant,yay vs vs koyabilsem (gerçi param olsada bu sölediklerimin çogunu tr de bulmak biraz zor mk1 için) :'(
« Son Düzenleme: 12 Eylül 2007, 23:57:19 Gönderen: golf_gti_mk1 »
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı warlock

    Otomobil
    mk1 GL
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #19 : 13 Eylül 2007, 00:03:46 »
Olur olur merak etme baştan senin şu k-jetronik ayarını bi yapalım gerisi yavaş yavaş olur..

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #20 : 13 Eylül 2007, 20:01:48 »
Olur olur merak etme baştan senin şu k-jetronik ayarını bi yapalım gerisi yavaş yavaş olur..

evet abi öncelikle bizim arabanın benzinle çalışması gerek (vallahi arabada gaz mı var diye soranlara utanarak evet diyorum gti makinaya gaz taktırdık.ama mecburiyetten ) :'(
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #21 : 13 Eylül 2007, 20:24:06 »
eğer jetronik var ve gaz kullanıyorsan boşyere jetroniği sorunsuz çalışır duruma getirmek için uğraşıp para dökme derim...1ay sonra tekrar aynı duruma gelecek çünkü patlamalardan dolayı...ya gazı çıkar fabrikadan çıktığı gibi bincem diye inat et ayarlattır adam gibi yapamasınlar km de 300 ykr nin üstünde yak en uslu sürüşünde bile yada gazla bin sadece yada düzgün bir karbüratör bul düzgüncede manto ettir hem gazda hemde benzinde sorunsuz bin...

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #22 : 13 Eylül 2007, 20:46:29 »
eğer jetronik var ve gaz kullanıyorsan boşyere jetroniği sorunsuz çalışır duruma getirmek için uğraşıp para dökme derim...1ay sonra tekrar aynı duruma gelecek çünkü patlamalardan dolayı...ya gazı çıkar fabrikadan çıktığı gibi bincem diye inat et ayarlattır adam gibi yapamasınlar km de 300 ykr nin üstünde yak en uslu sürüşünde bile yada gazla bin sadece yada düzgün bir karbüratör bul düzgüncede manto ettir hem gazda hemde benzinde sorunsuz bin...

zaten jetronik varken gaz ayarı yapılamıyo bizde komple jetroniği iptal edip sadece gazla çalısır duruma getirdik. şu an benzinle calışmıyo.

aynen senin dediğin gibi yaptık bizde

gümrükten çıkarttığımızda araba 5 sene yatmasına rağmen tek marşta çalıstı ama bizim bitarafımız kaşındı gittik on numara ayarlı olan arabamızı bosch servisine ayara ve jetroniği temizlemeye götürdük(hadi dedik 5 sene yatmış araba bi bakım yaptıralım ) ama biz daha iyi olsun diye götürdüğümüz servisten çıktıktan 10-15 gün sonra ayarı bozuldu.araba gitmemeye ve daha çok yakmaya başladı (500 ykr civarı km'de) arabayı o topkapıdaki bosch servisine götürdüğümüz güne lanet olsun.hiç ellet mesek daha iyiydi  :'( :'(
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #23 : 13 Eylül 2007, 20:56:30 »
bu k jetroniği bi elledinmi geri tam ayarına kimse getiremiyormuş bi abimizin dediğine göre topkapıdaki servis bir tek yapabiliyormuş dediğimde arkadaşlarımız ben bile yapıyorum diye konuşmuşlardı...yurt dışında bile bunun sorununu yaşıyanlar var okuyoruz ne ilginç bir sistemse bi kere ellendinmi başa beşa olmaktan başka bir şey olmuyor...gaz jetronikle çalıştırılabiliyor aslında fakat bi süre sonra zarar veriyor hatta inanmıycaksın jetronikle bağlantı kurulduğunda son hzııda seriliğide artmıştı bnm aracın...yazık olmuş sorunlu aracın orjinalinin bozulup karb.töre dönmesi normalde sağlam aracın bunu yaşaması gerçekten üzücü...

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #24 : 13 Eylül 2007, 21:29:16 »
bu k jetroniği bi elledinmi geri tam ayarına kimse getiremiyormuş bi abimizin dediğine göre topkapıdaki servis bir tek yapabiliyormuş dediğimde arkadaşlarımız ben bile yapıyorum diye konuşmuşlardı...yurt dışında bile bunun sorununu yaşıyanlar var okuyoruz ne ilginç bir sistemse bi kere ellendinmi başa beşa olmaktan başka bir şey olmuyor...gaz jetronikle çalıştırılabiliyor aslında fakat bi süre sonra zarar veriyor hatta inanmıycaksın jetronikle bağlantı kurulduğunda son hzııda seriliğide artmıştı bnm aracın...yazık olmuş sorunlu aracın orjinalinin bozulup karb.töre dönmesi normalde sağlam aracın bunu yaşaması gerçekten üzücü...

evet gerçekten üzücü  :'( bakalım bu tür arabalardan anlayan bi usta bulursak inş yaptıracağız (galiba eski mercedeslerle bizim mk1 lerin enjeksiyon sistemleri aynıymış yada birbirlerine çok benziyormuş bosch servisindeki adam söyledi)
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #25 : 13 Eylül 2007, 22:31:51 »
benzer değil birebir aynı jetronikler kullanılmış o senelerde..işin ehli mercedes ustası bulursan oda yapabilir ayarını ama ne kdr fabrika ayarlarına yakın yapar bilemem topkapıdaki yeri burda bi abimiz vardı porche,ferrari,land,range,m3 gibi makinelere bakan özel bi servisin sahibiydi o tavsiye etmişti banada zamanında fabrika ayarlarına geri döndürüyorlar başarılı bir şekilde demişti...ama ya bir şeyler değişmiş orda yada başka bir şeyler varki senin işini yapamışlar..mete abinin bi ustası vardı bu konuda baya ustalaşmış farklı sehirlerden dahi yolluyanlar oluyormuş ona,atatürkteydi sanırım yeri okursa yazar sanırım sana özelden felan bi onu dene istersen...yalnız o kadar çok kişiyle bu işi konuştum ve bir kaçınada sahit oldum hiç ellenmemiş gibi yapabilen ne gördüm ne duydum...eğer amaç orjinallikse ve gerçekten ustasını bulursan tabiki güzel olur yok bulamazda karbüratörle binmek zorunda kalırsan bi tırcıdan güzel temiz bi ellenmemiş tempra karbüratörü işini yeterince görür benim son sistemim bu sekilde ve inan jetronikten bi farkı yok orjinal memelerle kullanmama rağmen...şimdi planımda memelerle oynayıp performans istediğim zamanlarda özellikle benzine alıp gazlamak için ilk memeyi 135 ikinci memeyi 165 lik yapmayı düşünüyorum...suan honda civic si ile kafa kafaya gidiyorum çok az geride kalıyorum(400de 2boy civarı) bunları yapınca dikizden izlerim kesinlikle...belki 350-400 yakar ama çok iyi gider..normal zamanlardada alırım gaza yine yeterli bi performansla 200 lira yakar dolaşırım..anladığım kadarıyla jetroniğin dağıtıcısını cıkarıp emme manifolduna gazı bağlayıp o sekilde biniyorsun araca doğrumudur?

Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #26 : 13 Eylül 2007, 22:41:11 »
anladığım kadarıyla jetroniğin dağıtıcısını cıkarıp emme manifolduna gazı bağlayıp o sekilde biniyorsun araca doğrumudur?
[/quote]

evet aynen öyle  :tamamdir
la havle ve la CORVETTE :D

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: buda benim golf mk1
« Yanıtla #27 : 13 Eylül 2007, 22:43:12 »
bence biran önce ya karbüratöre dön yada jetroniği hallet bu sekilde enjektörleride bitirirsin iice orjinale dönmen zorlasır...