Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: BORA'M (SATILDI)  (Okunma sayısı 34508 defa)

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
BORA'M (SATILDI)
« : 13 Aralık 2014, 23:55:44 »
BORA'M

Merhaba arkadaşlar,
90 Jetta ile yaklaşık 3 yıllık bir maceradan sonra araç arayışları içine girdik,birkaç golf 3 gti baktık nasip olmadı,
Bora bakalım dedik arayışa girdik,8-10 civarı araç baktık sonunda birisinde karar kıldık;
2003 model 130 hp dizel otomatik,215 bin km'de,
Kazası yok, bel altı boyaları mevcut beyaz bir VW Bora,

Ufak tefek bakımlarını yaptırdık;
Akü silecekler vs. yenilendi,
Kışlık lastiklerimiz yok hadi ihtiyaç onları alalım dedik,
Bitti derken;
Bozuk yollarda alt takımlardan lakır lakır sesler gelince, haydii!!!
Soluğu yine serviste aldık;
Burada ocağımıza incir ağacı dikecek bir masraf çıkmasın mı; :p
En büyük problem iç akslarda çıktı, malesef iki tarafın da iç aksları bir tarafın da dış aksı bozuk (alırken de denedik ama hissettirmedi bir hafta biraz bozuk yollarda kullanınca bütün alt takımın hastalıkları çıktı)
İç akslar Doğuş haricinde hiçbir yerde bulamadık, orada da tanesi 840 tl >:(

Serviste değişen parçalar;
İç akslar;
Sol dış aks,
Ön salıncak burçları,
Arka salıncak burçları,
Viraj orta lastikleri,
Z rotlar,
Ön amortisör kuleleri,
Arka amortisörler (monroe),
Arka amortisör üst tablaları,
Rot kolları,
Rot başları,
Rot körükleri,
Arka tabla burçları vs. vs.

         Yapılanlar;

*Yeni akü,
*Komple ön takım ve arka amortisör değişimi,
*Pioneer DEH 8400B teyp,
*Arka kapı hoparlörleri Alpine SPG-17CS component,
*17x7,5 ET35 BBS RX jantlar,
*205 50 17 93W petlas velox sport lastik,
*Şanzuman bakımı,
*İç kapı kolları parlak siyah boyama,
*Yeni nikelajlı parlak siyah ön panjur,
*Triger seti değişimi,
*2 numara amerikan cam filmi,
*Orijinal VW balık anten,
*B sütunu parlak siyah kaplama,
*Bora 4-Motion spoiler,
*Ön kaput,ön tampon ve arka bagaj kapağı boyama,
*Bora ve TDİ yazıları yenilendi,
*Sağ ön ve sol arka kapı çıtaları yenilendi.
*Gündüz ledi,
*Cam rüzgarlığı,
*Kaput maskesi,
*Farlara D2S Bi xenon mercek montajı,

         Yapılacaklar;


*Hız sabitleyici,
*Spor amortisör ve yay,
« Son Düzenleme: 07 Ekim 2016, 21:23:49 Gönderen: gültekin77 »
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #1 : 14 Aralık 2014, 01:21:25 »
abi hayırlı olsun. özellikle motoru çok iyi  >:D güle güle kullan :) fotoğrafları göremedim ama  :melek:
'87 Golf 1.6 D -  '96 Vento 1.8 GL -  '85 Golf 1.8 GT -  '98 Polo AFT -  '89 Jetta 1.8 GLI - '98 Vento 1.6 GL - '90 Golf 1.3 CL - '88 Golf Cabriolet

www.aliyaldiran.com

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #2 : 14 Aralık 2014, 02:09:25 »
abi hayırlı olsun. özellikle motoru çok iyi  >:D güle güle kullan :) fotoğrafları göremedim ama  :melek:

Allah razı olsun Hasan Ali kardeşim çok sağol, evet motor fena değil, :)
Size daha iyileri nasib olsun,
Resim yükleriz bi ara. 8)
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #3 : 14 Aralık 2014, 02:15:16 »
Extra yapmak istediğim şeyler var inşallah onları yapmayı düşünüyorum,
Mesela cruise control,
Vag com kablo da geldi,
Malzemeyi aldım montajı kaldı,
Biraz cesaretimi toplasam kendim yapacağım ama..
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #4 : 14 Aralık 2014, 12:00:50 »
fiyatları cok yazmıslarr valla ya ufak ürünlerin hemen hemen hepsinde 20 tl fazlan var.
mesala z rot 40 lira amartisör kafaları vs vs
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #5 : 15 Aralık 2014, 00:10:46 »
fiyatları cok yazmıslarr valla ya ufak ürünlerin hemen hemen hepsinde 20 tl fazlan var.
mesala z rot 40 lira amartisör kafaları vs vs

Biraz fazla olabilir,
Fiyatlar markalara göre değişiyor,
Tamamı  lemförder marka kullanıldı,servis takılan parçaların arkasında duruyor,
Birazda fiyatta indirim yaptırdık,
Araç kendine geldi güzel oldu.
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #6 : 15 Aralık 2014, 01:22:10 »
Hayırlı olsun, gerçekten kendine gelmiş. Keyifli sürüşler.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #7 : 15 Aralık 2014, 01:25:55 »
o degilde ben araci merak ettim gozunu kirpmadan bi kerede bu kadar agir bakima girdiysen :)

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #8 : 15 Aralık 2014, 01:32:21 »
Hayırlı olsun, gerçekten kendine gelmiş. Keyifli sürüşler.

Sağol kardeşim,yapılan masraf aklıma geldikçe pek keyfini süremiyorum  >:(

Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #9 : 15 Aralık 2014, 01:41:36 »
o degilde ben araci merak ettim gozunu kirpmadan bi kerede bu kadar agir bakima girdiysen :)

Araç genel olarak iyi,sıkıntı kalmadı,
Akü,silecek,kışlık lastik,komple alt takım yenileme derken baya bi açıldık,
Resim müsait bi zaman çekeriz artık.
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #10 : 15 Aralık 2014, 10:02:49 »
hadi bakalm hayırlı olsn yeniden
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #11 : 15 Aralık 2014, 10:57:21 »
Hayırlı olsun. Keşke parça konusunda önceden haberim olsaydı yardımcı olurdum. Biz de Bora'nın sol aks milini değiştirdik. Tek mil satılmıyor kafa ile beraber. Orjinal parça 1500 lira civarı, muadili 500 liraydı. Orjinal mili dışarıdan komik bi paraya buldum. 10/1'ine neredeyse.  Sorun yaşarsanız haberleşelim.  Kazasız belasız keyifli sürüşler  :tamamdir
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #12 : 16 Aralık 2014, 01:04:43 »
hadi bakalm hayırlı olsn yeniden

Eyvallah,sağol.
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: BORA'M
« Yanıtla #13 : 16 Aralık 2014, 01:14:34 »
Hayırlı olsun. Keşke parça konusunda önceden haberim olsaydı yardımcı olurdum. Biz de Bora'nın sol aks milini değiştirdik. Tek mil satılmıyor kafa ile beraber. Orjinal parça 1500 lira civarı, muadili 500 liraydı. Orjinal mili dışarıdan komik bi paraya buldum. 10/1'ine neredeyse.  Sorun yaşarsanız haberleşelim.  Kazasız belasız keyifli sürüşler  :tamamdir

Sağol kardeşim,
Türkiye'de sormadığımız yer kalmadı desem yalan olmaz,araç 3 gün liftte bekledi parçayı bulacağız diye,bütün boraların aksı var bi benim aracınki yoktu,Doğuş haricinde hiçbir yerde bulamadık,serviste şaşırdı zaten,
Parça nosunu vereyim bi sordur istersen ama çok zor.
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2014, 01:15:48 Gönderen: gültekin77 »
Karakter alışverişte ortaya çıkar.