Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: biraz indirdik...  (Okunma sayısı 21052 defa)

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
biraz indirdik...
« : 27 Mart 2008, 14:15:33 »
arkadaşlar leylek versiyon aracımı bir 50mm kadar indirdik...gerçi daha bi 20 mm fazlası var ama baklım onu da yaza doru jantlarımızı alınca yaparıs..

modifikasyonlar..
orjinal MK II kısa amortisörler
Helezonların kısaltma işlemi (kesme değil)





Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #1 : 27 Mart 2008, 14:19:23 »
bu da kankamın sürüngeni..

bu araçta da kw coilover set aem pipercross CAİ 20"oz jant sisler dahil 8000k mtech xenon.far karartma işlemi..



Çevrimdışı mcsahan

  • onsekiz at, onaltı valvit
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #2 : 27 Mart 2008, 14:22:08 »
hayırlı olsun, zıplamayı kesebildin mi?

Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #3 : 27 Mart 2008, 14:24:12 »
Hayirli olsun.Bence tam yerinde olmus 50 mm.Hatta fazla bile diyebilirim.Bence bu sekilde gayet guzel.
Arkadasinizin audi si cok guzel gorunuyor.Fakat arac abartili sekilde yere indirilmis gibi duruyor.Merak ediyorum acaba aracin icine 4 kisi binince lastikler camurluga surtmuyor mu?

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #4 : 27 Mart 2008, 14:34:26 »
halil sürtme yok araçta hatta camber eğimi verilip biras daha 0,5cm daha düşücek fuar için..

mete abi zıplamayı kesemedim ama rahatsız edecek derecede fazla değil..bakalım hiç olmadı helezonları bıraz daha bastırıp yükseltisini aldırabilirm.

Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #5 : 27 Mart 2008, 17:58:15 »
hayırlı olsun hoca.diğer araç audi a3 değilmi ¿

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #6 : 27 Mart 2008, 18:10:19 »
a3 sportback

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #7 : 27 Mart 2008, 18:11:43 »
vay vay kendini belli etmeye basladı yaramaz... hadi hayırlısı
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #8 : 27 Mart 2008, 18:12:04 »
süper olmuş.

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #9 : 27 Mart 2008, 19:51:54 »
hayırlı olsun kanks  süper olmuş kazasız belasız darısı başıma

Çevrimdışı Sile-R

  • ABF
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #10 : 27 Mart 2008, 20:40:50 »
Alçalaınca güzel olmuş, Kıçı daha elleme ama kafayı 20mm daha indir bence... Birde tamponuna sis farı oluyordur muhtemelen onları da takınca 10 numara olur...

Yavaş Yavaş çok güzel olur bu araba
...

Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #11 : 28 Mart 2008, 02:42:42 »
Hayırlı olsun. Gayet güzel olmuş araç.

Çevrimdışı ramcho®

  • Mangal Sonu
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #12 : 28 Mart 2008, 20:06:06 »
eyw ibo saol kardeşim..


şafak bi gönlüm bas dio bü gönlüm vr6 karlık takınca sürter dio bakalım birde jant tan sonra basmayı istiyorum...

Çevrimdışı emirhan

  • Turboo İntercooler
Ynt: biraz indirdik...
« Yanıtla #13 : 28 Mart 2008, 21:07:40 »
ramazan abi yaylı cok güzel olmuş hayrlı olsn abi hangi sanayi sitesi orası ?