Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...  (Okunma sayısı 5794 defa)

AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« : 24 Haziran 2010, 15:23:32 »
Mrb arkadaşlar yaz geldi bizde ufak değişiklikler yapalım dedik umarım beğenirsiniz
Yapılanlar:
Angel
Neon halkalar
Ledli stop
8000 xenon kısa ve silere
Film
Kampana ve balataların boyanması










   

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #1 : 24 Haziran 2010, 15:26:16 »
kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah araç çok tatlı olmuş  :tamamdir

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #2 : 24 Haziran 2010, 15:27:29 »
Amin Çok teşekkür ederim

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #3 : 24 Haziran 2010, 15:29:02 »
yapılır mı şimdi bu bana zorla bana yine polo aldırcaksınız  :D ;D

çok yakışmış güle güle kulan
« Son Düzenleme: 24 Haziran 2010, 15:29:45 Gönderen: mertkoray »

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #4 : 24 Haziran 2010, 15:31:31 »
heheheee yeni kasasını al bari Mert
Teşekkür ederim...

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #5 : 24 Haziran 2010, 16:04:24 »
yapılır mı şimdi bu bana zorla bana yine polo aldırcaksınız  :D ;D

çok yakışmış güle güle kulan

alamadın mı hala araba :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #6 : 24 Haziran 2010, 16:11:51 »
 :-[ nerdeeee
« Son Düzenleme: 24 Haziran 2010, 16:12:06 Gönderen: mertkoray »

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #7 : 24 Haziran 2010, 16:52:50 »
hocam güzel çalısma kazasız belasız
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #8 : 24 Haziran 2010, 16:53:09 »
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #9 : 24 Haziran 2010, 18:20:23 »
hocam güzel çalısma kazasız belasız

Teşekkür ederim Nizam

suskun

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #10 : 25 Haziran 2010, 01:10:13 »
aracın gusel kazasız belasız ınş.

farların ne marka benımkılerde fk ama angel halkalar böyle yanmıyor senınkıler baya basarılı

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #11 : 25 Haziran 2010, 01:13:00 »
aracın çok güzel allah kaza bela vermesin

fakat cam filmlerin cok koyu inş sana bi sıkıntı cıkarmaz....

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #12 : 25 Haziran 2010, 02:00:34 »
Jantlar yakışmış.Polo da diri duruyor..Kazasız belasız keyifli sürüşler :tamamdir
Jant-lastik hakkında bilgi verebilirmisin ebat marka model vb.
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: AC 506 Küçük değişikliklerle yola devam...
« Yanıtla #13 : 25 Haziran 2010, 10:00:29 »
aracın gusel kazasız belasız ınş.

farların ne marka benımkılerde fk ama angel halkalar böyle yanmıyor senınkıler baya basarılı

Teşekkür ederim Farlar depo marka sonradan neon halka takıldı