Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k  (Okunma sayısı 9633 defa)

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« : 02 Ocak 2007, 00:26:28 »
 Selamlar...
03.06.2005

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #1 : 02 Ocak 2007, 00:35:58 »
Sonunda resimleri atabilmene sevindim :P .
2 resimdende göründüğü kadarıyla cilası eksik kalmıyo gibi :) .
Bakımlı günlerde kazasız belasız şekilde binmek dileğiyle..
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #2 : 02 Ocak 2007, 12:03:50 »
maşallah,  kazasız belasız günlerde inşallah.

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #3 : 02 Ocak 2007, 12:06:54 »
poloculara 1 kişi daha geldi :)
maşallah Allah kazasız belasız günlerde kullanmak nasip etsin
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #4 : 02 Ocak 2007, 21:30:53 »
hosgeldin, kazasiz belasiz insallah  :)

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #5 : 03 Ocak 2007, 09:51:42 »
   Çok sağolun arkadaşlar.Bu arada herkesin bayramını kutluyorum.Umarım yeni yıl herkese mutluluk ve başarı getirir. :)
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #6 : 03 Ocak 2007, 16:58:23 »
  İşte arkadaşlar en yeni haliyle 083 şimdilik tabi.Bütün değişiklikleri buraya eklicem.
03.06.2005

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #7 : 04 Ocak 2007, 13:20:27 »
burası neresi İstanbul mu? karlı görünce bir sorayım dedim
maşallah kırmızısı çok canlı duruyor resimlerde
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #8 : 14 Ocak 2007, 20:54:53 »
  Merhaba Tunç burası Kars Abi şu an en karsız haliyle.Fakat 5 ayım kaldı.İnşallah çok yakında o taraftayım.
03.06.2005

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #9 : 14 Ocak 2007, 21:59:23 »
vay be Kars'tasın demek :)
iyi hadi bakalım yaza burdasın yani ;)
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #10 : 14 Ocak 2007, 23:00:22 »
Tek temennim abi.Memleketin her karışı çok güzel ama yinede insanın kendi memleketi başka.
03.06.2005

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #11 : 14 Ocak 2007, 23:03:51 »
Ozaman güzel manzaralı resimlerini bekliyoruz :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #12 : 14 Ocak 2007, 23:07:52 »
resim konusunda çekinme Mustafa arabanla ilgili istediğini yayınlayabilirsin
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: 1998 Vw polo 6n 1.6 4k
« Yanıtla #13 : 14 Ocak 2007, 23:23:59 »
  C.tesi günü o kadar harika bi manzara vardı ki?Yarın söz Koyucam buraya.. :o
03.06.2005