Gönderen Konu: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM  (Okunma sayısı 24196 defa)

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #28 : 16 Mart 2009, 22:46:18 »
bu arada müzik sistemin kaset çalar ancak pioneer 3650 olması lazım (eski anılarım canlandı renault 12 ye takmıştım) kolonlar iyiyse güzel ses verir. tekrardan kazasız belasız günler :tamamdir

Logged

Çevrimdışı bravequıck

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #29 : 16 Mart 2009, 23:03:54 »
cvp hakkımın dogdugunu dusunerek arkadakı turbo yazısı benım tarafımdan yazılmadı.zaten oyle ekstra orjınal olmayan yazılardan hoslanmam ama cıkarttım ızı kaldı.gerı yerıne taktım pıs gozukmesın dıye.arabanın arkasında jetta gtx16s yazıyor.o da fransızca valf demek.aynı yazı on camurluk kenarlarındada var.16s dıye.yakıt konusuna gelınce sızın arabadan bendede vardı.yakıt enjektorlere dırekt gıdıyor.bu motorda ıse dıesel sıstemı gıbı dagıtıcı pompa var.o yuzden yakıtı dusuk tutuyor.az yakıyor dıye kendı cebımı kandıracak veya zarar verecek degılım.yanlıs anlamayan bu yazıyı kızarak yada bırseyler ıspatlamak ıcın yazmıyorum.sadece guzel bır forum ve guzel bır arkadaslık sıtesı oldugu ıcın bıldıklerımı paylamak ıcın yazıyorum.teyp konusuna gelınce bu model arabaya bu model teyp daha uygun olur dıye dusunuyorum.arabanın ıc ısıklandırmasına uygun bır teyp.dedıgınız gıbı ses olayı cogu arabanın ses duzeyıne tas cıkartır.saygılarımla.memnun oldum tanıstıgımıza.emnıyetlı keyflı surusler.

Çevrimdışı TuningLINE

  • İleti: 2943
  • Polo Community
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #30 : 17 Mart 2009, 09:19:53 »
gerçekten güzelmiş maşallah ;) aslan gibi
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #31 : 17 Mart 2009, 14:00:49 »
hacı nerden buldun bunu yaa.. cok guzel. keske ben de bunun gibi bulabilsem bitane :S

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #32 : 17 Mart 2009, 14:25:51 »
Arabada 16v 1,8 GTI motor bulunmakta... Yani Golf te GTI jetta da GTX olarak isimlendirilmiş.... 

 Yakıt konusuna gelince Kasa ağırlığı ve güçlü motor ilişkisi çok iyi ayarlanırsa bu yakıt tasarrrufu demek...

 Mesala bu aracın ağırlığı 950KG 1,6 8V 80-90PS Karburatorlü gibi bir motor kullanılmış olsa yakıt konusunda baya bir artış olacaktır ama kasa ağırlığını çok rahat bir şekilde kaldırabilecek hatta hafif bile gelebilecek güçte bir GTI motor var ve 16v bir makina aracı agrasif kullanmadığınız sürece yakıt konusunda sahibini hiç üzmeyecek bir motor ama pedala hafif dokunuşlarlada kükreyecek bir motor... K-Jetronik ve elektronik ateşlemenin engüzel tarafıda bu zaten... Hem ekonamik hemde güç VW GTI segmentindeki büyük başarının sırrı bu sistemler... Mk1 dede durum bu 200krş un altını çoğu standart motorlu mk1 de göremez ama bakımlı ve iyi ayarlı bir GTI motor standart kullanımda yakıtta çok cimri davranacaktır... Birde vacumm göstergesi ile aracı tatlı kullanırsanız nerdeyse koklayarak gidecektir...
« Son Düzenleme: 17 Mart 2009, 14:28:19 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Mete35MkII

  • İleti: 332
  • arabam yok hocam sormayın :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #33 : 17 Mart 2009, 15:57:16 »
bana kalırsa arabana extradan yapıcak bişiyin yok.Motor Zaten bu yaştaki arabaya göre oldukca kuvvetli.İlerki günlerde bi jant Güzel duracagını dusunuyorum.
 
,...,,,

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #34 : 17 Mart 2009, 18:00:53 »
cvp hakkımın dogdugunu dusunerek arkadakı turbo yazısı benım tarafımdan yazılmadı.zaten oyle ekstra orjınal olmayan yazılardan hoslanmam ama cıkarttım ızı kaldı.gerı yerıne taktım pıs gozukmesın dıye.arabanın arkasında jetta gtx16s yazıyor.o da fransızca valf demek.aynı yazı on camurluk kenarlarındada var.16s dıye.yakıt konusuna gelınce sızın arabadan bendede vardı.yakıt enjektorlere dırekt gıdıyor.bu motorda ıse dıesel sıstemı gıbı dagıtıcı pompa var.o yuzden yakıtı dusuk tutuyor.az yakıyor dıye kendı cebımı kandıracak veya zarar verecek degılım.yanlıs anlamayan bu yazıyı kızarak yada bırseyler ıspatlamak ıcın yazmıyorum.sadece guzel bır forum ve guzel bır arkadaslık sıtesı oldugu ıcın bıldıklerımı paylamak ıcın yazıyorum.teyp konusuna gelınce bu model arabaya bu model teyp daha uygun olur dıye dusunuyorum.arabanın ıc ısıklandırmasına uygun bır teyp.dedıgınız gıbı ses olayı cogu arabanın ses duzeyıne tas cıkartır.saygılarımla.memnun oldum tanıstıgımıza.emnıyetlı keyflı surusler.
       bu cevap bana olsa gerek. kimin yazısına cevap vermek istiyorsanız o yazının sağ üst tarafında ALINTI YAP kısmına basarak devam edebilirsiniz. yazınızdan anladığım beni yanlış anladınız galiba. ben size ithamlarda bulunmadım, sadece merakımdan dolayı arkadaki yazıyı sordum. iyiki de sormuşum. 16s = 1.6 karbüratörlü motor anlamına geliyor zannediyordum(opellerin 90 lı yıllarda 1.6 s modelleri vardı). 16 nın valf olduğu s den dolayı aklıma gelmemişti, fransızca da bilmiyorum, bunu da öğrenmiş olduk. bildiğim bişey var her millet ingilizce konuşmaya başladı ama fransızlar öle milliyetçi ki ingilizce bilseler ble konuşmuyolar. bu sorun da oradan kaynaklı olsa gerek. alman arabasında bile v yerine s kullanmışlar.
        yakıt işine gelince çok güzelmiş. ancak vw, mk2 gibi daha eski modellerinde yakaladığı bu daha az yakıt tüketim prensibini neden daha yeni teknoloji olan mk4 veya daha üst modellerde kullanmamış. keşke bizim araçta da o sistem olsa. :D
        kazasız belasız günler :tamamdir

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #35 : 17 Mart 2009, 18:07:11 »
         benim yakıt soruma cevap zaten bu sayfada varmış.  :D
     

Çevrimdışı evreka09

  • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #36 : 17 Mart 2009, 19:00:05 »
adamlarda yakıt sıkıntısı yokkı . benzın ucuz olduğu için zaten araçalar az yakıyor .tabı ucuzluk gelir seviyelerine göre. burda 3 depo benzin bir asgari ücrete eşdeğer.

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #37 : 17 Mart 2009, 19:22:48 »
aynen öle

Çevrimdışı bravequıck

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #38 : 17 Mart 2009, 20:20:32 »
ben asagı yukarı 5 sene oldu bu yenı araba devrını bıtırelı.ne varsa eskılerde var.ayrıca verdıgınız bılgı ıcın cok tesekkurler.
       bu cevap bana olsa gerek. kimin yazısına cevap vermek istiyorsanız o yazının sağ üst tarafında ALINTI YAP kısmına basarak devam edebilirsiniz. yazınızdan anladığım beni yanlış anladınız galiba. ben size ithamlarda bulunmadım, sadece merakımdan dolayı arkadaki yazıyı sordum. iyiki de sormuşum. 16s = 1.6 karbüratörlü motor anlamına geliyor zannediyordum(opellerin 90 lı yıllarda 1.6 s modelleri vardı). 16 nın valf olduğu s den dolayı aklıma gelmemişti, fransızca da bilmiyorum, bunu da öğrenmiş olduk. bildiğim bişey var her millet ingilizce konuşmaya başladı ama fransızlar öle milliyetçi ki ingilizce bilseler ble konuşmuyolar. bu sorun da oradan kaynaklı olsa gerek. alman arabasında bile v yerine s kullanmışlar.
        yakıt işine gelince çok güzelmiş. ancak vw, mk2 gibi daha eski modellerinde yakaladığı bu daha az yakıt tüketim prensibini neden daha yeni teknoloji olan mk4 veya daha üst modellerde kullanmamış. keşke bizim araçta da o sistem olsa. :D
        kazasız belasız günler :tamamdir

Çevrimdışı fikogolf2

  • İleti: 225
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #39 : 17 Mart 2009, 20:26:30 »
aracınız cok guzel.massallah.kazasız belasız surusler dılıyorum.
Sana Gelmediğim gün golf2 aldığım gündür Gülüm

Çevrimdışı Mete35MkII

  • İleti: 332
  • arabam yok hocam sormayın :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #40 : 17 Mart 2009, 20:27:41 »
halk arasındada en çok sevilen model haline geldi 1 ve 2 kasalar hem gorunus bakımından hem Yakıt ve Vergi nın dusuk olması ve tasarruf bakımından... Parça sıkıntısıda çekilmeyince insanlar model aracı ne yapsın ...
,...,,,

Çevrimdışı bravequıck

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1988 JETTA MK2 SAHİBİYİM 140 BG ARANIZA YENİ KATILDIM
« Yanıtla #41 : 17 Mart 2009, 20:42:35 »
halk arasındada en çok sevilen model haline geldi 1 ve 2 kasalar hem gorunus bakımından hem Yakıt ve Vergi nın dusuk olması ve tasarruf bakımından... Parça sıkıntısıda çekilmeyince insanlar model aracı ne yapsın ...
ventoya pahalı demıssın.pekı bu mk2 jetta ne eder.sadce merakımdan soruyorum.ızmır pıyasasında her ıkısı ıcınde fıyat verebılırmısın