Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d  (Okunma sayısı 16765 defa)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #14 : 30 Mart 2010, 10:34:20 »
alman olduktan sonra sıkıntı olmaz diğer araçlar hakkın bilgimiz yok ki arada arkadaslar bana soruyor başka markayı bilmem diyorum anlamıyorum ama alman olunca sıkıntı yok :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • büyük tutku golf mk1
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #15 : 30 Mart 2010, 10:34:33 »
mercedesin kanseri çamurluklardadır.En hassas yerleri çamurluklar oradan başlar çürümeye.Erdem senin araçtada yeni yeni başlamış ama 10 sene önce işlem görmüş bir araç için çok normal.bu araç istanbulda olsa 1 sene sonra çürükten geçilmezdi.Ankara da nem rutubet çok olmadığına en az 2-3 sene daha bu şekilde binilir bu araca.Ama durumun varsa bir kaporta boyaya sokmanda fayda var.

Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #16 : 30 Mart 2010, 10:36:57 »
zaten 37 yaşında arabada çürük var diye başına işkillinen ölücüleri kafasını tutup bir kere çamurluga patlattın mı tamam dır :D ovalı soranlara da hikayeyi anlatırsın  8
 
kasa ağırlıgı ne kadar ağır geliyor  mu motora yakıtı nasıl

maşallah 1973 keree

hehe kesinlikle haklisin bak bu konuda :D
kasa epey agir, 1600kg civarinda..
motor hp olarak dusuk fakat tork degerleri cok yuksek..
cekmedigini hic hatirlamiyorum :)
peder bey tir tamircisi, 12 tonluk mack marka tiri aracin arkasina baglayip vurdurdugu gunlere sahit olmuslugum vardir yani :)
hizlanma cok yavas fakat, 220d lerin fabrika 0-100 verisi 29 sn olmasi gerekiyordu yanlis hatirlamiyorsam..
bu kasada hiz ve hizlanma isteniyorsa w114 benzinli kullanmak lazim :)
bizim icin diesel daha avantajli, nihayetinde biz bu araca salina salina keyfini cikara cikara binmeyi tercih ediyoruz..
birde diesel olunca tamir bakim derdimiz yok, kendimiz yapiyoruz:)

yakit da 100 km de 10litre civari..
sehir ici 11 en fazla, uzun yoldada en az 10 :)
4 ileri oldugu icin uzun yolda cok dusmuyor yakit..

Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #17 : 30 Mart 2010, 10:40:16 »
mercedesin kanseri çamurluklardadır.En hassas yerleri çamurluklar oradan başlar çürümeye.Erdem senin araçtada yeni yeni başlamış ama 10 sene önce işlem görmüş bir araç için çok normal.bu araç istanbulda olsa 1 sene sonra çürükten geçilmezdi.Ankara da nem rutubet çok olmadığına en az 2-3 sene daha bu şekilde binilir bu araca.Ama durumun varsa bir kaporta boyaya sokmanda fayda var.

hocam bana kalsa komple kaportaya girip tamamiyle temizlenip ayiklanmisti simdiye kadar ama babam inada bindi bu sefer..
adam ben saticam bunu, w124 250 yada 300 diesel yada turbodiesel alicam keyfime bakicam diyip duruyor :)
bakalim muayenede geliyor, ne yapacak merak ediyorum :)
ustume aliyim diyorum araci onada yanasmiyor :)
anlamadim ne yapacagini bende :S

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • büyük tutku golf mk1
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #18 : 30 Mart 2010, 10:49:24 »
yıldızın gökyüzünü gösterme muhabbeti nedir merak ettim bir kaç kişiden duymustum
Nizam mercedesler uzun yolda hız arttıkça arka tekerleklerini dışa doğru açarlar.Arka bagaj içerisinde bulunan bir hidrolik sistem sayesinde.Lastiklerin açılıp aracın yola daha iyi oturması sağlanır.Motorlarıda güçlü oldukları için o ivmeyle ön taraftaki yıldızın yukarı doğru kalktığını hissedersin mercedes kullanırken.yıldızın gökyüzünle birleşmesi budur  :sevgi:

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • büyük tutku golf mk1
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #19 : 30 Mart 2010, 11:03:15 »
benim araç 115 ti.1971 yılına kadar üretilen kasalar 114,1971 den sonrası 115 kasa olarak geçer.114 ler ile 115 ler arasında çok büyük farklılıklar yoktur.aşağı yukarı aynı kasadır.114 lerin arka stopları biraz incedir.direksiyonları farklıdır vb.4 veya 6 silindir olarak ayrılmaz yani.
6 silindirin tadı hiç bir araçta yok zaten.1440 kg ağırlıkla 4 silindir bu araçlara az geliyor.6 silindir çift karbüratör 110 km hızdan sonra ikinci karbüratör devreye girer benzini yutar tabi o dakikadan sonra  ;D ;D ;D .kalkışlarda kalp kalır mercedesler ama yola bir koyuldumu yakalayana aşkolsun   :D

Çevrimdışı passaterdem

  • Küllere dönsemde , ateşim sen ol . . .
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #20 : 30 Mart 2010, 12:09:28 »
1978 model 123 kasa vardı bende :) 12 yıl beraberdik sadece 1 sefer üst kapak silindir bloğu çatlamış onu yaptırdık başka hiçbi sıkıntı vermedi. 350-400 arası yakıodu lpgde yaksın abi hakkını veriyo boşa dememişler eski toprak diye :) suan passat kullanıyorum bazen mercedes'i aramıyo değilim benim en büyük hastalığımdır virajlara gelince gaza basmak :) mercedeste bastın mı yapışırdı asfalta ama viraja en iyi giren araba 115 kasa mercedesler :) senin arabanda güzel kardeşim değerini bil herkesin dediği gibi bi restore tüm gözleri üzerine çevirir. kendine ve aracına ii bak kazasız sürüşler :) :tamamdir
Gidenlerin ardından ilk defa bakmıyorum.. Alışkın duygularım.

Çevrimdışı cahitarsal

  • Her zaman soru sorki,cozum urete bilesin..
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #21 : 30 Mart 2010, 12:44:38 »
kısmetse 1975 230.6 alıcaz 2 hafta ısınde bordo kemık dıreksıyon sadece hafta sonu kullnmaz amacı ıle 74 bınde  orjınal benzınlı :D ınsallah alırız da paylasırım burda
Kzu İbiza Stage 3 Upgrade Pd Engine..

Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #22 : 30 Mart 2010, 12:48:02 »
benim araç 115 ti.1971 yılına kadar üretilen kasalar 114,1971 den sonrası 115 kasa olarak geçer.114 ler ile 115 ler arasında çok büyük farklılıklar yoktur.aşağı yukarı aynı kasadır.114 lerin arka stopları biraz incedir.direksiyonları farklıdır vb.4 veya 6 silindir olarak ayrılmaz yani.
6 silindirin tadı hiç bir araçta yok zaten.1440 kg ağırlıkla 4 silindir bu araçlara az geliyor.6 silindir çift karbüratör 110 km hızdan sonra ikinci karbüratör devreye girer benzini yutar tabi o dakikadan sonra  ;D ;D ;D .kalkışlarda kalp kalır mercedesler ama yola bir koyuldumu yakalayana aşkolsun   :D

hocam bu genel bir yanilgi..
4 ler w115 6 lar w114 tur :)

Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #23 : 30 Mart 2010, 12:49:10 »
1978 model 123 kasa vardı bende :) 12 yıl beraberdik sadece 1 sefer üst kapak silindir bloğu çatlamış onu yaptırdık başka hiçbi sıkıntı vermedi. 350-400 arası yakıodu lpgde yaksın abi hakkını veriyo boşa dememişler eski toprak diye :) suan passat kullanıyorum bazen mercedes'i aramıyo değilim benim en büyük hastalığımdır virajlara gelince gaza basmak :) mercedeste bastın mı yapışırdı asfalta ama viraja en iyi giren araba 115 kasa mercedesler :) senin arabanda güzel kardeşim değerini bil herkesin dediği gibi bi restore tüm gözleri üzerine çevirir. kendine ve aracına ii bak kazasız sürüşler :) :tamamdir

sagolasin guzel dileklerin icin..
ins hocam emektari restore etmek benim kafamda zatende peder bey iste..
bakalim..

Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #24 : 30 Mart 2010, 12:54:52 »
kısmetse 1975 230.6 alıcaz 2 hafta ısınde bordo kemık dıreksıyon sadece hafta sonu kullnmaz amacı ıle 74 bınde  orjınal benzınlı :D ınsallah alırız da paylasırım burda

hakkinizda hayirlisi olsun..
iyi dusunun, eger bi alirsaniz bir daha asla kopamazsiniz  :tamamdir

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • büyük tutku golf mk1
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #25 : 30 Mart 2010, 13:29:52 »
hocam bu genel bir yanilgi..
4 ler w115 6 lar w114 tur :)

Özür hakikaten ya şimdi kapsamlı bir araştırma yaptım katalog buldum mercedesin.4 silindir ve dizeller 115, 6 silindirliler 114 kasaymış  ::)
ama bu yanılgı herkeste var mercedes kullanan kime sorsan 1971 e kadar olan kasa 114 sonrakiler 115 kasa derler.yanlışmış.teşekkürler aydınlattığın için.4 sene 115 kasa diye bindim ben ya varmı böyle bir şey.

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #26 : 30 Mart 2010, 13:35:13 »
arkadasinizla tanismak isterim dogrusu :)
4 tane ve birisi limuzin :)
vay be.
maddi imkanlar elverse bende dusunmem alirim bi 4 tane sanirim :)
istanbulada yolum duserse kesinlikle gormek isterim..

buarada ufak tefek curukler var haklisiniz, su an biraz daha fazla olabilir curukler..
en son 2000de toplanmisti govde, bu yastaki bi arac icin normal kabul edilebilir..
garajda olmayinca yapacak birsey yok maalesef..


Beyaz olana dizel motor attılar 6 silindirdi sanırım ama çok hantal araba.
Kapı altından soğuk geliyo ve kızdırma için ayrı şalteri var :)

Limuzin şu an motorsuz ve plakasız yatıyor.
Satıyorlardı sanırım sizinde bilginiz olsun, belki isteyen olur :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı passaterdem

  • Küllere dönsemde , ateşim sen ol . . .
Ynt: 06 FPY 21 / 1973 / mercedes-benz 240d
« Yanıtla #27 : 30 Mart 2010, 18:13:42 »
sagolasin guzel dileklerin icin..
ins hocam emektari restore etmek benim kafamda zatende peder bey iste..
bakalim..
hayırlısı olsun   :tamamdir
« Son Düzenleme: 30 Mart 2010, 18:14:01 Gönderen: passaterdem »
Gidenlerin ardından ilk defa bakmıyorum.. Alışkın duygularım.