Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: TOURAN SORUN U  (Okunma sayısı 10081 defa)

TOURAN SORUN U
« : 24 Mart 2009, 20:32:34 »
merhaba arkadaslar touran 2.0 diesel  aracim var arac bazen rolantada  calisirken motor tekleme yapiyor servise goturdum cihaza bagladilar elektronik bir probleminin olmadigini belki mazot pompasinda bir problem olabilecegini soylediler varsayim birsey oldugu icinde deyistirmek istemedim dogrusu ucuz birsey olmadigi icin kesin sorunun orada oldugunuda bilmiyorlar aracimda baska sorun yok bu problemide devamli yapmiyor arada bir yapiyor ama beni cok dusunduruyor dogrusu buyuk bir sorun cikacak diye  bir fikriniz veya bir bilginiz varsa yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #1 : 24 Mart 2009, 21:53:58 »
merhaba ....
   aracınızın arızası arada bir olduğu için ve bu arıza belirtisini bir çok  parçadan kaynaklabileceği için bulunması oldukça güçtür..
   devamlı arıza halinde olsa sorubun nereden kaynaklandığı bulunabilir ama siz aracınıza baktırdığınızda aracınızda hiç bir problem olmuyor normal çalışan bir düzeneğe müdahale ancak deneme  ile yapılabilir aracınız garanti kapsamında değil ise  maliyeti yüksek olur...
   ileride ,arıza sıklığı dahada çoğalabilir o zaman müdahale etmek daha kolay olabilir.
 
  yakıt sisteminizde bir aıza olabileceği hakkında bilgi almışsınız...
  bu tip bir arıza egr valfinin yanlış zamanda devreye girmesinden de kaynaklanabilir...yani ihtimalleri çoğaltabiliriz motor kontrol ünitesinden bile kaynaklabilir...
 
   ileride ,size bu arızayı bulmaya çalıştığınızda harcıyacağınızdan, daha fazla masraf çıkarmaz...
     
           
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #2 : 24 Mart 2009, 22:26:32 »
merhaba ....
   aracınızın arızası arada bir olduğu için ve bu arıza belirtisini bir çok  parçadan kaynaklabileceği için bulunması oldukça güçtür..
   devamlı arıza halinde olsa sorubun nereden kaynaklandığı bulunabilir ama siz aracınıza baktırdığınızda aracınızda hiç bir problem olmuyor normal çalışan bir düzeneğe müdahale ancak deneme  ile yapılabilir aracınız garanti kapsamında değil ise  maliyeti yüksek olur...
   ileride ,arıza sıklığı dahada çoğalabilir o zaman müdahale etmek daha kolay olabilir.
 
  yakıt sisteminizde bir aıza olabileceği hakkında bilgi almışsınız...
  bu tip bir arıza egr valfinin yanlış zamanda devreye girmesinden de kaynaklanabilir...yani ihtimalleri çoğaltabiliriz motor kontrol ünitesinden bile kaynaklabilir...
 
   ileride ,size bu arızayı bulmaya çalıştığınızda harcıyacağınızdan, daha fazla masraf çıkarmaz...
    
          
cevabin icin tesekkur ederim arkadasim. belki buyuk masraf acar dedin beni bi hayli korkuttun :) araba garanti kapsaminde degil ustelik burda baktirmak istemiyorum ,ucret bihayli tuzlu oluyor turkiye ye nispeten nasip olursa turkiyede baktirmak niyetindeyim insallah birsey olmadan gelirim

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #3 : 24 Mart 2009, 22:42:20 »
Benim aracımda da bu sorun vardı fakat çok hissedilir derecede değildi. servise gittim meğer turbonun hava emdiği tompon altındaki boru çıkmış sebep bu imiş takıldıktan sonra normale döndü. saygılar...

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #4 : 25 Mart 2009, 01:38:58 »
Benim aracımda da bu sorun vardı fakat çok hissedilir derecede değildi. servise gittim meğer turbonun hava emdiği tompon altındaki boru çıkmış sebep bu imiş takıldıktan sonra normale döndü. saygılar...
oncelikle nakres arkadas ve size cevabiniz icin tesekkur ederim. insallah ayni problemdir sizinkiyle ve de kolayca giderilir yanliz benim aracta ses  ve titresim olarak biraz hissediliyor birde turbonun hava emdigi  neyin altindaki  orasini anlamadim kardesim biraz aciklik getirirsen cok iyi olur boylece serviste bir fikir soyleme sansin olur degilse bulamicak lar sorunu bulmak icin arabanin onlarda kalmasini istiyorlar buda benim isime gelmiyor .tesekkurler

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #5 : 25 Mart 2009, 09:53:29 »
ben tesekkür ederim...arıza aracınızda büyük masraf açar demedim :)   arıza ararken harcayacağınızdan daha az bir masraf açar dedim..
  bence bu şekilde kullanmanızda bir sıkıntı olmaz ...içiniz rahat olsun...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #6 : 25 Mart 2009, 13:30:12 »
5-6 cm çapında ön tamponun sağ ön tarafının altında siyah renkli  hava emiş borusu. kaputu açtığında göremezsin kanala girip ya da aracı lift ile kaldırıldığında görebilirsin. radyatörün altında kalan kısım.

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #7 : 25 Mart 2009, 14:23:19 »
sizin aracınızla arkadaşın aracının motoru aynı değil...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #8 : 25 Mart 2009, 19:27:34 »
tesekkurler cevaplariniz icin insallah ayni motor bi arac sahibi gelir

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #9 : 26 Mart 2009, 16:41:09 »
motor ve gear control uniti updatei yapildimi?? bizimkisi gecende yapildi vw bedavadan yapiyor "rückrufaktion" varmis bi yaptir belki gecebilir...

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #10 : 30 Nisan 2009, 11:10:30 »
İlker bey aracınızın enjektörleri pompa enjektör adını verdiğimiz bir sistem ve genelde bu tip problemler enjektörlerden kaynaklanıyor Tavsiyem vw yetkili servisine gidip enjektörlerin rolentideki değerlerine kısmı gazdaki değerlerine baktırın Enjektör değerleri -255 ile +255 aralığında çalışır kritik değer -0,99 ile +0.99 dan sonra başlar ideal değer tam 0,00 olması gerekir fakat hiç bir zaman bu değer tam olarak yakalanamaz eğer aracınızın enjektör değerleri + -0.99 dan aşağıysa enjektör adaptasyonu yaptırın birde aracınız otomatik şanzıman (DSI ) Değil dimi çünki DSI şanzımanda aynen motor arızası gibi sarsıntıya neden olabiliyor.
Dikkat ısırır !!!

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #11 : 01 Mayıs 2009, 01:31:42 »
İlker bey aracınızın enjektörleri pompa enjektör adını verdiğimiz bir sistem ve genelde bu tip problemler enjektörlerden kaynaklanıyor Tavsiyem vw yetkili servisine gidip enjektörlerin rolentideki değerlerine kısmı gazdaki değerlerine baktırın Enjektör değerleri -255 ile +255 aralığında çalışır kritik değer -0,99 ile +0.99 dan sonra başlar ideal değer tam 0,00 olması gerekir fakat hiç bir zaman bu değer tam olarak yakalanamaz eğer aracınızın enjektör değerleri + -0.99 dan aşağıysa enjektör adaptasyonu yaptırın birde aracınız otomatik şanzıman (DSI ) Değil dimi çünki DSI şanzımanda aynen motor arızası gibi sarsıntıya neden olabiliyor.
arkadasim oncelikle mesajin  icin cok tesekkur ederim aracim tdi manuel motor enjektor olayina gelince hic bir bilgim yok servis arabanin arizasinin bulunmasi icin onlara birakmami soylediler ama birakmak istemedim zaten pisman oldum goturdugume arazayi bulmak icin pc ye bagladiklarini soylediler ama emin degilim baglamislar ama birsey bulamadilar soyguncudan baska birsey degiller sadece bir muzik calarin kodunu bulmak icin gogusu sokecekler daha kolay yolu varken. ne varsa benim ulkemde var insallah 2 ay sonraturkiyeye gelip arizaya  turkiyede baktirmak istiyorum. probleme de dikkat ettim motor soguk iken yapmiyor motor isindiktan sonra yapiyor insallah daha fazla sorun yaratmadan bu problem turkiyeye gelirimde orada baktirrim

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #12 : 02 Mayıs 2009, 10:26:20 »
İlker kardeşim gel tabi başımızın üzerinde yerin var sen gelene kadar bende servisimi açmış olurum haberleşiriz sana elimden gelen yardımı yaparım ...Görüşmek dileğiyle
Dikkat ısırır !!!

Ynt: TOURAN SORUN U
« Yanıtla #13 : 02 Temmuz 2009, 20:09:40 »
arkadaslar tekrar merhaba arabamin sorunu hakkinda bir dusuncesi olan varmi diye actigim konunun sonuna gelmis bulunuyorum arabamin sorununu duzelttirdim artik. belki ayni sorunla karsilasan vardir diye soyluyorum  sadece kucuk bir program hatasiymis arabanin enjektorleri duzgun calismiyormus  beyni olsa gerek tekrar programladilar   ve simdi normal bir sekilde calisiyor sukurler olsun