Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v  (Okunma sayısı 11629 defa)

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #14 : 13 Şubat 2009, 20:16:18 »
olsun ben güveniyom arabama fiat hgt geçemicekse tüh derim :)
Mk3 gti

Çevrimdışı Mete35MkII

  • arabam yok hocam sormayın :)
Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #15 : 13 Şubat 2009, 20:22:26 »
aman abi satma arabayı boyle bı ıddıa uzerıne Mk3 Gti Guzeldir
Bravoda tesisat falan varmı abi onu merak ettım
,...,,,

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #16 : 13 Şubat 2009, 20:27:50 »
sadece hava filtresi eksoz var o kadar
Mk3 gti

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #17 : 13 Şubat 2009, 23:05:50 »
Aman kardesim kendinize ve baskalarina dikkat edin de kim gecerse gecsin.Cok kisi taniyorum iddia yuzunden hayatlarini mahvettiler, aman dikkat edin...

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #18 : 13 Şubat 2009, 23:22:28 »
Aman kardesim kendinize ve baskalarina dikkat edin de kim gecerse gecsin.Cok kisi taniyorum iddia yuzunden hayatlarini mahvettiler, aman dikkat edin...
tşk ederim
Mk3 gti

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #19 : 14 Şubat 2009, 23:32:57 »
benım arkadasımda  hgt var yenı aldı guzel bır araba bır gece yasladı yatak sardı yagsızlıktan motor yaptırdı onno ustada yakın zamanda megane coupe 2.0 la rolıng yaptılar kafa burun 230 235 son hızı var ondan sonrada sanzumanı bozuldu ses yapıyor
 bence abf yı performansta gecer fakat dayanıklılık ve kalıtede sınıfta kalır o yuzden bence buyuk konusma gercı aracların durumuda onemlı ama normal sartlarda abf nın ısı zor
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #20 : 15 Şubat 2009, 15:58:16 »
abi vıdeoyu bız cekerız ... rolıng yapın... arabaların baskı balata debrıyajı dagıtmaya gerek yok ... 2 aracta cok yenı degıl ve en onemlısı orj. baskı balata var... ama bravo cok çiğerlı aractır yol tutusu yere basarsanız kartıng aracı kadar ıyı olur...son hızı baya ıyı son ıbreyı nerdeyse goruyo ... ama saglamlık guvenlık vw kadar olamaz... ve arac italyan 5 sılındır olunca benzını lıkır lıkır içiyo  :D

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #21 : 19 Mayıs 2009, 11:35:31 »
Burnout garage da arkadaşımgil sarı bi HGT aldı ve adam etmek için uzun uğraşlar sonucu ortaya iyi bi sonuç çıkmıştı.İlk dinamometre ölçüm verisinde araç 127 hp gelmişti.Bujiler olsun,eksoz sistemi olsun filtresi chipi olsun en son 157 hpye ulaşabildiler.Motorun ölülüğünden midir bilmiyorum ama son verisi buydu aracın.Aracı 1.6 VTI civic hatchback le denemişlerdi VTI'da intake,eksoz sistemi ve performans bujileri vardı yine. Kafa kafaya yürüyolardı... VTI'la benimde 2 defa kalkış denemem oldu. Sonuçlarda ben ayırıp gider diye bekliyodum ama farklı farklı hızlarda farklı sonuçlar gördük ve nedendir bilemiyorum VTI hiç kafayı öne atamadı.Sıfırdan kalktık hız 100 e geldiğinde ön tamponu arka kapımdaydı,hız 140 da tam başabaştık ve arkadaş pes etmedi 4. vitesin sonlarında onun vitesi erken bittiği için gerimde kalmaya başladı ve hız 230 da yaklaşık 1 boy arkamdan selektör atarak pes etti... Ama söylenen doğrudur VTI la HGT de rolling de kafa kafaya yürüyor ve GTI nedense rolling te VTI a pek kafa tutamıyor o yüzden HGT ye karşı rolling de işimiz zor...
« Son Düzenleme: 19 Mayıs 2009, 11:39:20 Gönderen: CeM öZeR »

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #22 : 20 Mayıs 2009, 12:38:24 »
bizim araçların tek sıkıntısı şanzuman oranları. kullanım olarak çok keyifli olmasına rağmen rollingde şansları zorluyor. forumdan bi konuda mk3 gti'ın 265 km hızda kesiciye girdiğini okumuştum :D  kısa şanzuman en kolay çözüm yolu olmasına rağmen ben şahsen bu kullanım keyfini kaybetmek istemiyorum. Cem VTI ile bir dahaki denemeni 2. vites 5000 d/d yap  ;)

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #23 : 20 Mayıs 2009, 13:19:19 »
arkadaslar vti japon idolu olmustur stock bı vti beş para etmeyen araç neden dıceksınız..belkı bızım araclarımızın belkı hiç goremeyecegı devırlerı 9000-10000 i japonlar ufak upgrdelerle gorebılıyor... ama tork yok aracta vti 160 bg ve 150 torktur(dunyada çogu araca bakın kac tane aracın torku bg den dusuktur ?) sonucta bu bi spor aracsa tork u fazla olmalıdır.
tork aracı daha hızlı devırlenme-ara hızlanma ve son hıza göturen güçtür...fazla devır cevırmesı düşük vıteste işe yarar ama son hzılarda ve vıteslerde torku olmadıgı için devirlenmesı gec olur ve son hızlara çıkması çok uzun surer...

oyuzden vti 200 bg de olsa tork olmadan pek bisey ıfade etmez. golf3 ü atmosferık yuklendıgınde bence normal stock bi vti ve hgt ile cok rahat  kafa kafaya roll yapar ve geçer  ama emınım brovo hgt bile mk3  ü vti dan daha fazla zorlar...
« Son Düzenleme: 20 Mayıs 2009, 13:21:10 Gönderen: devran »

Ynt: mk3 gti vs fiat bravo 2.0 20 v
« Yanıtla #24 : 20 Mayıs 2009, 13:26:07 »
ha bide  fiatların yazılım hatası var bu yuzden güçlu olmalarına rahmen yola ıletemıyolar...belkı tıpo sedicivalvole leri bilrsınız tam bi ıtalyan efsanesı 2.0 170 ps gucu vardır ama dynoda 135 ps cıkıyo yanı asıl motor gucunu yola aktaramıyo...forumdan tanıdıgım tipo hastası bı abımız vardı calısmalrını yakından ızlıyodum.atmosferik olarak aklınıza gelebılcek herseyı yaptı ve dyno verisi 186 ps cıktı ama bu güç sızı aldatmasın +200 bg lık araçlara öle farklar koyuyoduki görseniz şok olurusnuz  :D