Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: mk3 GTI vs pug 207 RC  (Okunma sayısı 8722 defa)

mk3 GTI vs pug 207 RC
« : 03 Temmuz 2009, 20:26:08 »
Arkadaşlar maşallah bu aralar denemelerden başımızı alamıyoruz musallat olan olana güzel 2 denemeyle kapattım bugunüde stock 207 RC yle denedik 3. viteste 140 km gibi başladık 2 denemedede rolling e ve sonuç arka tamponunda gidiyorum ama Turbosu fıs basıyomuş arkadaşın ki eğim yukarı yolda !! bile koyup gidemedi arka tamponunda 180 e kadar gittim fark yarım boy bile ya açıldı ya açılmadı.Chipi yapıyım alırım ifadesini o kadar diyorum    :t
Fabrika verileri;
mk3 GTI (150+? hp) VS 207 RC (175 hp/240 nm tork ) (Şöyle bi durum var arabanın chipli olup olmadığı meçhul kime sorsam bilmiyorum ama olabilir diyor)
Yorum size kalmış...  :halazn:
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2009, 20:35:54 Gönderen: CeM öZeR »

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #1 : 03 Temmuz 2009, 21:57:03 »
chip yaptın mı hiç şansı yok yalnız ne kadar gittiniz, 4 le iyice sıkıştırıp 5 de yerdin diye düşünüyorum.
Mk3 gti

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #2 : 03 Temmuz 2009, 22:49:39 »
chip yaptın mı hiç şansı yok yalnız ne kadar gittiniz, 4 le iyice sıkıştırıp 5 de yerdin diye düşünüyorum.
Mesafe olsa hiç şansı yoktu 220 de kesiciye giriyomuş zaten 207 rc ler alanlar memnun değilmiş genel olarak ama denediğim 207 rc sağlam yürüyo felan diye duymuştum daha önce denediğim 106 yı felan uzunda boy boy ayırıyo diye duymuştum.Bence yürüdüğü o kadarsa bıraksın hiç yürümesin daha iyi. ;D en çokda bebenin arka tanponunda gitmeme rağmen el sallar gibi bişey yapmaya çalıştı chipi yapınca denk gelsin bana :D  :bekleriz: :t
« Son Düzenleme: 03 Temmuz 2009, 22:50:43 Gönderen: CeM öZeR »

Çevrimdışı erdem2179

  • Otomobil
    golf mk3 gti
    Şehir
    İzmir
  • erdem2179
Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #3 : 04 Temmuz 2009, 10:54:27 »
TAHMİN ETTİĞİM GİBİ UZUN DA ÖNÜNE ALDIN MI ENİNDE SONUNDA TIKANCAK AMA ABF TIKANMAAAZZZ
Mk3 gti

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #4 : 04 Temmuz 2009, 22:22:34 »
Video olayına girseniz iyi olacak.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #5 : 04 Temmuz 2009, 23:03:31 »
bencede bi video olayına girin Cem artık. 207 RC ile kıyaslamanıza gelince 207 RC bilmediğim araba değil. İçinde 4 kişi ile gezerken benim arabadan iyi bir performans çizdiği aşikar. Bu durumda ya bizim gti'lar fos,miadı dolmuş yürümüyor ya da senin denediğin 207 RC çakma RC :D

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #6 : 05 Temmuz 2009, 10:16:17 »
bencede bi video olayına girin Cem artık. 207 RC ile kıyaslamanıza gelince 207 RC bilmediğim araba değil. İçinde 4 kişi ile gezerken benim arabadan iyi bir performans çizdiği aşikar. Bu durumda ya bizim gti'lar fos,miadı dolmuş yürümüyor ya da senin denediğin 207 RC çakma RC :D
Evet le mans edition çakma bi 207 RC beyaz bi daha denk gelirse video çeker koyarım ganiiii  :bekleriz: :D arka tamponuna girip selektör atınca önümde ne kadar gaza bastıysada arka tamponu maximum 2 metre önümde gidiyodu.Yanımdada kardeşim olmasına ve yolun eğim yukarı olmasına rağmen...her viteste kafa tutmam zaten 207 rc ye ama 4 ümüz sağlam.  :halazn:

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #7 : 05 Temmuz 2009, 12:11:12 »
 :tamamdir  Cem gene çıkmışsın komandoya doğru. sonunda organizedekiler sopalarla kovalayacak bak >:D

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #8 : 05 Temmuz 2009, 17:14:31 »
bencede bi video olayına girin Cem artık. 207 RC ile kıyaslamanıza gelince 207 RC bilmediğim araba değil. İçinde 4 kişi ile gezerken benim arabadan iyi bir performans çizdiği aşikar. Bu durumda ya bizim gti'lar fos,miadı dolmuş yürümüyor ya da senin denediğin 207 RC çakma RC :D
aynen 150 bg lik mk3  Rc yi biraz zor kovalar 1 ton agırlıgı var ve 240 tork ayrıca ben 240 ları çok rahat gördüğünü duydum...mk3 240 ı görüyosa Rc hayli hayli görür

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #9 : 05 Temmuz 2009, 19:15:06 »
aynen 150 bg lik mk3  Rc yi biraz zor kovalar 1 ton agırlıgı var ve 240 tork ayrıca ben 240 ları çok rahat gördüğünü duydum...mk3 240 ı görüyosa Rc hayli hayli görür

İnternetteki tüm videolarına bakabilirsin 207 rc nin 220 diyo 225 demiyo araba kesiciye giriyo 6. vites istiyo ama o da yok malesef.Araba şu an 150 bg olsaydı benimkinden 100 kilo hafif tek kapı stock mk3 GTI'a 40-150 denemesinde 5-6 boy koyamazdım zaten...

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #10 : 05 Temmuz 2009, 20:55:01 »
İnternetteki tüm videolarına bakabilirsin 207 rc nin 220 diyo 225 demiyo araba kesiciye giriyo 6. vites istiyo ama o da yok malesef.Araba şu an 150 bg olsaydı benimkinden 100 kilo hafif tek kapı stock mk3 GTI'a 40-150 denemesinde 5-6 boy koyamazdım zaten...

Cem yanlış anlama ama arabanın 150hp üzerinde olduğunu sanmıyorum.Sadece filtre egsoz ile 150'nin üzerine çıkman imkansız özellikle Kayseri gibi rakımı yüksek bir yerde.Bana sorarsan 5-6 boy koyduğun tek kapı mk3'de 130hp falan veriyordur dynoda. Peugeot 207 RC 1600cc Turbo beslemeli 175hp 240 nm tork üretebilen bir motora sahip.1280 kg ağırlığında ve 0-100 km hızlanması 7.1 saniye ve maximum torku 1600 d/d'den itibaren üretebiliyor.Araç turbo besleme olduğundan istersen Ağrı dağına çıkart bu performanstan bişey kaybetmeyecektir.Tek dezavantajı uzun şanzumanı.Ama bu uzun şanzuman bir Golf mk3 gti kadar uzun değil o yüzden 265km'de 5. viteste kesiciye giren gti kadar gidemesede 240km hızı rahatlıkla görebilecek kapasitede bir araç. Mk3 GTI ABF motor teknik verileri ise 150hp ve 183 nm torka sahip olup maximum torkunu 4800d/d'de ortaya çıkartabiliyor. 0-100 km hızlanması ise 8.3 saniye. Yılların eskittiği sensörleri ve aktarım organlarını göz önüne alırsak tekerleğe verilen güçteki kayıp 2008 model bir arabaya göre çok daha fazla. Yanlış anlama tamponunda gidemezsin demiyorum,gidersin ama bunun en büyük etkeni 207'yi kullanan arkadaşın yanlış devirleri seçmesi olabilir,vites geçişlerindeki zamanın uzaması olabilir. Yoksa eşit pilotaj seçimlerinde mk3 gti'ın 207 RC'nin 1 boy bile arkasında gitmesi IMPOSSIBLE
« Son Düzenleme: 05 Temmuz 2009, 20:56:29 Gönderen: freegane »

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #11 : 05 Temmuz 2009, 21:06:50 »
uzunda da düz yolda 207 rc alır peki ist trafiginde ne olur :D

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #12 : 06 Temmuz 2009, 11:14:55 »
Cem yanlış anlama ama arabanın 150hp üzerinde olduğunu sanmıyorum.Sadece filtre egsoz ile 150'nin üzerine çıkman imkansız özellikle Kayseri gibi rakımı yüksek bir yerde.Bana sorarsan 5-6 boy koyduğun tek kapı mk3'de 130hp falan veriyordur dynoda. Peugeot 207 RC 1600cc Turbo beslemeli 175hp 240 nm tork üretebilen bir motora sahip.1280 kg ağırlığında ve 0-100 km hızlanması 7.1 saniye ve maximum torku 1600 d/d'den itibaren üretebiliyor.Araç turbo besleme olduğundan istersen Ağrı dağına çıkart bu performanstan bişey kaybetmeyecektir.Tek dezavantajı uzun şanzumanı.Ama bu uzun şanzuman bir Golf mk3 gti kadar uzun değil o yüzden 265km'de 5. viteste kesiciye giren gti kadar gidemesede 240km hızı rahatlıkla görebilecek kapasitede bir araç. Mk3 GTI ABF motor teknik verileri ise 150hp ve 183 nm torka sahip olup maximum torkunu 4800d/d'de ortaya çıkartabiliyor. 0-100 km hızlanması ise 8.3 saniye. Yılların eskittiği sensörleri ve aktarım organlarını göz önüne alırsak tekerleğe verilen güçteki kayıp 2008 model bir arabaya göre çok daha fazla. Yanlış anlama tamponunda gidemezsin demiyorum,gidersin ama bunun en büyük etkeni 207'yi kullanan arkadaşın yanlış devirleri seçmesi olabilir,vites geçişlerindeki zamanın uzaması olabilir. Yoksa eşit pilotaj seçimlerinde mk3 gti'ın 207 RC'nin 1 boy bile arkasında gitmesi IMPOSSIBLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ben  :tamamdir :tamamdir :tamamdir
« Son Düzenleme: 06 Temmuz 2009, 11:15:33 Gönderen: devran »

Ynt: mk3 GTI vs pug 207 RC
« Yanıtla #13 : 06 Temmuz 2009, 14:13:52 »
Cem yanlış anlama ama arabanın 150hp üzerinde olduğunu sanmıyorum.Sadece filtre egsoz ile 150'nin üzerine çıkman imkansız özellikle Kayseri gibi rakımı yüksek bir yerde.Bana sorarsan 5-6 boy koyduğun tek kapı mk3'de 130hp falan veriyordur dynoda. Peugeot 207 RC 1600cc Turbo beslemeli 175hp 240 nm tork üretebilen bir motora sahip.1280 kg ağırlığında ve 0-100 km hızlanması 7.1 saniye ve maximum torku 1600 d/d'den itibaren üretebiliyor.Araç turbo besleme olduğundan istersen Ağrı dağına çıkart bu performanstan bişey kaybetmeyecektir.Tek dezavantajı uzun şanzumanı.Ama bu uzun şanzuman bir Golf mk3 gti kadar uzun değil o yüzden 265km'de 5. viteste kesiciye giren gti kadar gidemesede 240km hızı rahatlıkla görebilecek kapasitede bir araç. Mk3 GTI ABF motor teknik verileri ise 150hp ve 183 nm torka sahip olup maximum torkunu 4800d/d'de ortaya çıkartabiliyor. 0-100 km hızlanması ise 8.3 saniye. Yılların eskittiği sensörleri ve aktarım organlarını göz önüne alırsak tekerleğe verilen güçteki kayıp 2008 model bir arabaya göre çok daha fazla. Yanlış anlama tamponunda gidemezsin demiyorum,gidersin ama bunun en büyük etkeni 207'yi kullanan arkadaşın yanlış devirleri seçmesi olabilir,vites geçişlerindeki zamanın uzaması olabilir. Yoksa eşit pilotaj seçimlerinde mk3 gti'ın 207 RC'nin 1 boy bile arkasında gitmesi IMPOSSIBLE

Gani abi sen beni anlamak istemiyon mu 3. vites 140 da başlayıp 4 e çekince bizim arabaların ne kadar üst devirde başladığını bilmezmiş gibi davranıyosun.Çoğu arabada bizim arabaların bu viteste başladığı ivmelenmeye kafa tutamıyo ben onu anladım.Belki beni anlamak zor geliyor size ama çakılı E30 3.25 le denedim ki dediğim araba benim arabamın ilk gün en boş haliyle 145 bg çıktığı dinamometrede 193 hp veriyor... o bile o hızdaki ivmelenmede yanımda yürüyordu.Gerçi onda ekstradan 2 kişi vardı içinde ama olsun. Diyorum ya 4 ümüz sağlam...
« Son Düzenleme: 06 Temmuz 2009, 14:14:47 Gönderen: CeM öZeR »