Gönderen Konu: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???  (Okunma sayısı 15396 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #28 : 27 Mayıs 2009, 19:00:06 »
Abi arabanın sesini kalınlaştırma nasıl yapılıyor daha doğrusu nasıl sesi değiştirilebiliryor  ???
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #29 : 28 Mayıs 2009, 00:13:24 »
Yanlız güzel tarafıda var. 1500-2000d/dk da kompresyonda patır patır patlıyor egzost:) seside çok tatlı çıkıyor. benzin regülatörü ile devri yüksek tutarsan WRC gibi rölantide bile patlatıyor:tamamdir

2000 devirden sonra keser zaten pata patayı. :)
4.24 ayna mahruti var bende alt devirlerdeki kötülüğü baya aldı üstlere önem veriyorum biraz, 60mm üstlerde faydası dokunduysa bi elleşicem. :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #30 : 28 Mayıs 2009, 02:27:00 »
60 lıklar muayenede problem çıkartıyormu Osman abi ? ? ?

Muayenede borunun çapı değil sorun çıkaran, sesi. Muayene de susturucuları takarken bozulacak borular, baştan çekilecek.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #31 : 28 Mayıs 2009, 08:43:07 »
2000 devirden sonra keser zaten pata patayı. :)
4.24 ayna mahruti var bende alt devirlerdeki kötülüğü baya aldı üstlere önem veriyorum biraz, 60mm üstlerde faydası dokunduysa bi elleşicem. :)

Osman bana sorarsan egzantrik takmayacaksan hacim büyütmeyeceksen daha fazla yakıt daha fazla güç kullanmayacaksan bence gerek yok. orijinali 45mm galiba. Ben 51mm de kalmanı tavsiye ederim. 51mm boru ile 60mm boru arasında 15kg ağırlık farkıda var. ama deneyecem diyorsan sen bilirsin. ben 51mm ye geri çeviriyorum.   

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #32 : 28 Mayıs 2009, 09:42:30 »
Gökhan abi 51 mm ye dönünce bide o zaman denemek isterim gerçekten fark edecek mi bakalım :)

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #33 : 28 Mayıs 2009, 11:04:15 »
Gökhan abi 51 mm ye dönünce bide o zaman denemek isterim gerçekten fark edecek mi bakalım :)

Tabiki. o tarafa gelirsem deneriz Cem:))  haftaya oralarda olacam kısmetse. ararım gelince..

fark edecek mi bakalım ???

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #34 : 28 Mayıs 2009, 22:09:50 »
51  zaten standartı değilmi  ::)

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #35 : 28 Mayıs 2009, 23:31:35 »
51  zaten standartı değilmi  ::)

standardı 45mm olmalı!!! en azından benden öyle çıkmıştı.
« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2009, 23:45:09 Gönderen: 06GH877 »

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #36 : 29 Mayıs 2009, 12:55:30 »
Abi bende standartı 51 diye biliyorum.Gökhan abi aracın sesi ne derece değişecek merak ediyorum inşallah çok masum benimki kadar suskun bi makine olmaz. :D Benimkinde filtre sesi eksoz sesini bastırıyo çünkü  :bekleriz:

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #37 : 29 Mayıs 2009, 19:45:42 »
Abi bende standartı 51 diye biliyorum.Gökhan abi aracın sesi ne derece değişecek merak ediyorum inşallah çok masum benimki kadar suskun bi makine olmaz. :D Benimkinde filtre sesi eksoz sesini bastırıyo çünkü  :bekleriz:

sesi soluğu kesilmez sadece biraz tizleşir okadar ama polisler bizim gibi düşünmüyor be Cem :D

köşe bucak kaçmaktan bıktım. her köşeden  çıkıyorlar. :bekleriz:

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #38 : 29 Mayıs 2009, 21:50:19 »
sesi soluğu kesilmez sadece biraz tizleşir okadar ama polisler bizim gibi düşünmüyor be Cem :D

köşe bucak kaçmaktan bıktım. her köşeden  çıkıyorlar. :bekleriz:

Kayseride polisler daha önce golf gtı görmemiş gibiler abi bu araba GTI abicim ruhsata iyi bak eksoz orjinal diyorum adam mala dönüyo kalıyo öyle neyse Allah kaza bela vermesin gençsiniz anlıyorum dikkatli kullanın diyo veriyo yolu. :D

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #39 : 07 Haziran 2009, 14:20:31 »
 EE polis te haklı bıkmış adamlar kıçı kırık toros a bile abart yapıyolar bizim gibi GTI makinayıda bilmedikleri için sorun çıkabiliyor... Aynı dertleri paylaşıyoruz.. Her trafik kontrolünde egzost yüzünden 10dk kaybetiyorum.. Çoğu zaman araçtan inip memur beyle aracın altına eğilmek zorunda kalıyoruz standart egzosttu görüncede tamam demek zorunda kalıyor...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı strtdriven

  • İleti: 99
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTI VS MK5 1.4 TSI DSG 140 HP ???
« Yanıtla #40 : 08 Haziran 2009, 02:00:30 »
bu kapışma yı ben kendi arabamla denedim ve sonuç aynı sayılır...
direk kalkışta sadece 2. vitese kadar yanımda gördüm 1.4 'ü :)
sonrasını dikiz aynasından izliyordum...