Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: cıvıc&focus 400mt  (Okunma sayısı 19921 defa)

cıvıc&focus 400mt
« : 27 Nisan 2009, 22:43:40 »
arkadaslar herkeze merhabalar...bır suredır planladıgımız bı 400 mt kalkısımız var.anahtarına olmasada ısın sonundakı ıdda buyuk.araclar 1.6 110hp focus c-max tdcı  &  2006 honda cıvıc ls 110 hp.focus stok durumda bakımlı bı arac.hodada 17 ınch jant , açık hava fitresi , perfomas bujı ve performans son susturucu var.her ıkı soforde tecrubelı ve ıddalı.bırde agırlıkların esıtlenmesı durumu var ancak bu konuda henuz anlasmaya varılmadı.
benzer bı focus kalkıs karsılastırılması zatan bu forumda yapılmıs ve focus almıs.
sızce her ıkı durumda ne olur.ben hondanın alacagı yonunde ıddayı baslattım...?
yorumlarınız ıcın tesekkurler...
« Son Düzenleme: 28 Nisan 2009, 08:21:54 Gönderen: SLEEPERS »

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #1 : 28 Nisan 2009, 02:41:13 »
focus önde başlar ama civic önde bitirir diye düşünüyorum

Çevrimdışı panik

  • DÜŞ GÖRDÜM
Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #2 : 28 Nisan 2009, 03:45:06 »
0-250 focus sonrası kesinlikle civic... ama düz yolsa, civicte direksiyonu çevirmeye gelmiyor...

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #3 : 28 Nisan 2009, 12:24:05 »
400 mt. yol düz ve drag şeklinde düşünülüyorsa ve civic te manuel şanzımansa focusun şansı yok.
Tabi her iki kullanıcının da eşdeğer özellikte olduğunu varsayıyorum.

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #4 : 28 Nisan 2009, 13:16:22 »
400 mt. yol düz ve drag şeklinde düşünülüyorsa ve civic te manuel şanzımansa focusun şansı yok.
Tabi her iki kullanıcının da eşdeğer özellikte olduğunu varsayıyorum.

Aynen katılıyorum.
My Name is IBRAHIM UZULMEZ and I use Clear For men :D

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #5 : 28 Nisan 2009, 17:32:33 »
sacmalık die düşünüyorum bikere focus dizel  cıvıc benzinli tabiki civic alır boşuna iddanızı yakmayın >:D

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #6 : 28 Nisan 2009, 19:41:13 »
arkadaslar duymussunuzdur bır soz var 'tork yarıs kazandırır,beygır araba sattırır'.focus taraftarı arkadaslar cok ıddalı.sonucta  beygır guclerı esıt,tork konusunda focusun ezıcı ustunlugu var.

Çevrimdışı golf-line2

  • golf GTD
Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #7 : 28 Nisan 2009, 19:44:52 »
tork aynı hızda kalmanı sağlar we atak kalkışı salar ama düz yolda gidecekleri icin torkun bi işe yarayacağını sanmıyorum..

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #8 : 28 Nisan 2009, 21:04:17 »
focus 3 vitese kadar civici aglata aglata aglata gider

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #9 : 28 Nisan 2009, 22:38:02 »
arkadaslar duymussunuzdur bır soz var 'tork yarıs kazandırır,beygır araba sattırır'.focus taraftarı arkadaslar cok ıddalı.sonucta  beygır guclerı esıt,tork konusunda focusun ezıcı ustunlugu var.

Focus önde başlar dedim,çünkü dediğin gibi tork avantajı var 1 ve 2. viteslerde fırlayacaktır,Honda'nın tek dezavantajı 17 jantları,onun haricinde Honda sınıfında yi giden bir araba Focus'a göre ise devir çevirebilme avantajı var 3. viteste Focus'u geçip önde bitirecektir. Honda'nın artıları fazla,pilotaj kötü olmadıkça önde bitireceğine eminim

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #10 : 29 Nisan 2009, 00:14:28 »
focus 3 vitese kadar civici aglata aglata aglata gider

 :)
Nasil olacak Oguzcum o is.
Civic zaten 2. viteste yanilmiyorsam 110 km/h hiza kadar cikiyor.
0-100 hizlanma da civic yaklasik 1.5 saniye onde fabrika verilerine gore.Yani ilk 3 viteste focus un onde olma ihtimali yok.
Arada nerden baksan 150 kg de agirlik farki var zaten.Focus un normal degil c-max oldugunu unutuyoruz sanirim.
Sadece 0-40 yada 50 km ye kadar focus onde olabilir, nedeni ise dizel olmasindan dolayi 2000 devirde kendini bulur firlar tabi sonra hemen kesilir, tam kesildigi sirada civic devrini bulur ve yavas yavas uzamaya baslar.Bir daha da birakmaz.
Rolling olsaydi olay tartisilirdi ve torkun etkisi kendini gosterirdi.Tabi kac km de rolling e baslanacagi da onemli.
Teknik anlamda her turlu civic in almasi lazim ki oyle de olur zaten.Ama aradaki 1.5 saniye fark her ne kadar usta soforler icin onemli bir fark olsa da dogru zamanda vites degistirememe, kalkista aracin patiye sarmasi gibi etkenler belki bu kalkisa etki edebilir.Teknik anlamda sonuc ortada ama pratikte eger focus one gecerse bunun sebebini ben civic kullanicisinda ararim...

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #11 : 29 Nisan 2009, 20:22:52 »
vala sen öle diosan öledir halil sen bu konularda bizden daha bilgilisin ama sahsen ben kukllansam o c max ı bi dizelci olarak civic e bi boy olarak önde kalkması için sansda veriridim

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #12 : 29 Nisan 2009, 23:46:20 »
vala sen öle diosan öledir halil sen bu konularda bizden daha bilgilisin ama sahsen ben kukllansam o c max ı bi dizelci olarak civic e bi boy olarak önde kalkması için sansda veriridim

 :D
Peki o zaman civic e de ben geciyorum.Eee ne zaman kalkiyoruz  :)

Ynt: cıvıc&focus 400mt
« Yanıtla #13 : 30 Nisan 2009, 00:11:29 »
aga ist bulusmasına gel passat polo kalkalım istiosan ;D