Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX  (Okunma sayısı 3621 defa)

Çevrimdışı ZL1155

  • Otomobil
    Bora 1.6 Comfortline
    Şehir
    Ankara
Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX
« : 26 Ekim 2012, 19:56:18 »
arkadaşlar  2000-01 bora comfortline ve 1999-00 model vectra cd ve cdx modelleri arasında gidip geliyorum. motorlar farklı olduğu için belki kıyas yanlış ama motorları es geçerek te yardımcı olabilirsiniz.
Üzerimize kılıç çekilmedikçe, vatanımıza girilmedikçe, milletimiz cefa çekmedikçe, bizden kimseye zarar gelmez..

Ynt: Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX
« Yanıtla #1 : 27 Ekim 2012, 09:48:34 »
Konfor olarak opel in o  kasayı bilmiyorum ama 2000 motor o kadarda alımlı gelmiyor şu durumda :) bu arada Bora C sınıfı Vectra D sınıfıdır.

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX
« Yanıtla #2 : 30 Ekim 2012, 12:18:06 »
babamın aracı Vectra 2.0 Cd uzun yıllardır kullanıyoruz  motor ve çoğu aksam aynı b2 ler bi kaç opsiyon ve donanım eklenip CDX olarak çıkarıldı + olarak Mercekli far far yıkama falan mevcut.genel olarak sağlam ve alınası bi 2001 de son olarak üretildi düşük km de bulunabilirse çok iyi alınası bi araç .

bizdeki 97 model

Deri koltuk sunroof ve koltuk ısıtma(çoğu kadife koltuktur onlarda geyet güzel kadifeyi severim :))+dijital klima + pek çok özellik standart temizini düşük kmlisini bulursan tavsiye ederim (tabi kaldıysa)..piyasası boraya göre daha uygundur vergi yaştan dolayı düşük yakıt tüketimi Sr motor Golfümle tamamen aynı yüksek hızda otobanda ise daha az yakıyor şaka değil malesef gerçek :/  tüpe uyumlu sıkıntısız sr motor gibi...performans olaraksa otobanda 122 lik Leon Tsi ı geçiyorum 1.6 ları civic dahil kısada uzunda geçiyor performasn tatminkardır 1.6 ile kıyaslanmaz.

kronik problemi ise her opel gibi yağ yakar çaresi yok saçma egr valfi vs problemleri yapar zaman zaman onun haricinde kasa olarak bence halen yakışıklı.
« Son Düzenleme: 30 Ekim 2012, 12:19:39 Gönderen: rene »

Çevrimdışı ZL1155

  • Otomobil
    Bora 1.6 Comfortline
    Şehir
    Ankara
Ynt: Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX
« Yanıtla #3 : 02 Kasım 2012, 00:48:14 »
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar. Aracımı satıyorum satınca bakcam bi kaç vectraya
Üzerimize kılıç çekilmedikçe, vatanımıza girilmedikçe, milletimiz cefa çekmedikçe, bizden kimseye zarar gelmez..

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: Bora 1.6 8v & Vectra 2.0 CDX
« Yanıtla #4 : 03 Kasım 2012, 13:02:45 »
Valla benim mesaj cumle dusuklugu dolu anlatim bozuklugu sorusu gibi kusura bakmayin :)


Sent from my iPhone using Tapatalk