Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: mk2 jetta mercekli far??  (Okunma sayısı 16882 defa)

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #14 : 29 Mart 2011, 23:54:28 »
Yoğun baskıya dayanamadı vaz geçti abi  ;D Bence en iyisinide yaptı gerçekten çok iğrenç ötesi bi far seçimi Birol abinin koyduğu foto harbi nokta atışı olmuş  :sevgi: Bu arada imzana bayıldı MK1-MK2 jette ikiside TR'siz plaka  :sevgi:

ee kardeş, Biz neden BiZiZ...  :tamamdir

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #15 : 29 Mart 2011, 23:55:14 »
Hazır adı geçmişken,şu far karartma olayı nasıl oluyor,bilgisi olan..? ???

Çevrimdışı R-Line

  • Golfsburg Edition
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #16 : 30 Mart 2011, 11:06:19 »
far açılıyor, ışığı yansıtan kısımların haricindeki bölgeler siyaha boyanıyor, kapatılıyor.  :)

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #17 : 30 Mart 2011, 11:38:26 »
far açılıyor, ışığı yansıtan kısımların haricindeki bölgeler siyaha boyanıyor, kapatılıyor.  :)

Bumu yani..?  ???

Çevrimdışı R-Line

  • Golfsburg Edition
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #18 : 30 Mart 2011, 11:53:36 »
farklı bişey mi bekliyordun  ???

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #19 : 30 Mart 2011, 12:24:17 »
farklı bişey mi bekliyordun  ???

Daha elit bi işlem bekliyordum,abartıldığı kadar kadar zor olmaması şaşırttı sadece... ;)

Çevrimdışı R-Line

  • Golfsburg Edition
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #20 : 30 Mart 2011, 12:33:54 »
yok işlem son derece basit,
ama far camı çıkacak diyince korkuyorlar,
ya su alırsa, ya buğu yaparsa, ya boyanan yerler ısıya dayanır mı falan  ;)

Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #21 : 30 Mart 2011, 17:10:38 »
Bence orjinali 10 Kat daha güzel duruyo  :)

Kesinlikle katiliyorum
orijinali cok cok daha guzel
--Das Auto--

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #22 : 30 Mart 2011, 20:10:28 »
yok işlem son derece basit,
ama far camı çıkacak diyince korkuyorlar,
ya su alırsa, ya buğu yaparsa, ya boyanan yerler ısıya dayanır mı falan  ;)
Düzgün biri yaptığı sürece hiiiç bişeycik olmaz yeterki stres yapmadan yavaşçana  sakin keyifli yapılsın ben MK1'ime düşünüyorum ama bizde full yansıtıcı boyanacak yer yok yani ;D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #23 : 31 Mart 2011, 03:11:45 »
arkadaşlar bu gün yeni bir olay keşfettim benim farların  aynısından 2 tane alıcam orjinalleri bozmadan  lensli far yapacağım camı kesim yerine düz cam taktıracağım benim hala oğlu yapıcak hepsini orjinal bişi olucak yapıyım inşallah yapım aşamalarını sizinle paylaşacağım

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #24 : 31 Mart 2011, 10:37:20 »

 Peki aydınlatmayı ne kadar etkiliyor..?  ???

Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #25 : 31 Mart 2011, 12:25:24 »
kardeş önce konuyu anlatıyım bmw mercedes audi gibi arabaların yeni kasalarında olan sistemi arabana uyguluyorsun  yapılan işlem bu arabanın orjinalliğini bozmadan
2tane far buluyorsun çıkma ön camlarını kesip atıyorsun
yerine şeffaf mika gibi olan  son model arabalardaki  camdan bulup yapıştırıyorsun
farın arka kısmını kesiyorsun
kestiğin yere lensli merceği otutrtturuyorsun(komple  takım halinde  satılıyor
ototturduğun merceğin ampulü 150 lira civarında plips ampul
sonra bunları  ayarlıyorsun düz bir zeminde
ufuk çizgizinin mosmor olduğunu göreceksin ve ışık kalitesi mükemmel
uzun kısa yaptığında karşıdaki adam adeta kör olucak öyle desem yeri olur :) ok

Çevrimdışı R-Line

  • Golfsburg Edition
Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #26 : 31 Mart 2011, 12:28:41 »
işlem çok basitte

o ön camı nasıl şeffaf yapacaksınız, cam falan mı döktüreceksiniz.

Ynt: mk2 jetta mercekli far??
« Yanıtla #27 : 31 Mart 2011, 12:30:48 »