Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)  (Okunma sayısı 34775 defa)

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #56 : 02 Nisan 2012, 12:32:43 »
ya sana şuanda td motor bloğu lazım boş bile olabilir. brde mazot pompası lazım geri kalan parçalar bende  ;)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #57 : 04 Nisan 2012, 03:10:16 »
Abi tamponları bi boyasan  ::)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #58 : 04 Nisan 2012, 08:59:03 »
Abi tamponları bi boyasan  ::)
Tamponlar kolay kardesim bidahaki izinde yaparım. Simdi dinleniyor. Fazla yormamak lazım demi. :D
1.Arac VW 1302S           1972-----3.Arac VW Golf Cl  Mk2  1984
2.Arac VW Golf Gti Mk1  1981-----4.Arac VW Jetta C Mk1  1982

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #59 : 06 Nisan 2012, 07:12:29 »
Tamponlar kolay kardesim bidahaki izinde yaparım. Simdi dinleniyor. Fazla yormamak lazım demi. :D

Tabi dedeyi yormamak lazım  :) Abi neden bilmiyorum ama MK1 Jettaların önünü beğenmiyorum MK2ler çok iyi MK1 Jettam olsa kesinlikle önünü MK1 Golf'e çevirirdim  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #60 : 06 Nisan 2012, 13:31:35 »
Tabi dedeyi yormamak lazım  :) Abi neden bilmiyorum ama MK1 Jettaların önünü beğenmiyorum MK2ler çok iyi MK1 Jettam olsa kesinlikle önünü MK1 Golf'e çevirirdim  :)
Anlıyorum.
Bunun sebebi piyasada fazla olan Golf Mk1 olması. Yani goz asinalıgı diyebiliriz.
Jetta cok fazla yok. Birde sinyalin yeni model araclar gibi farın yanında olması olabilir.
Benim icin orjınallik onemli. En son ihtimal onunu Golf'e cevirmek. Oda ancak Allah korusun bi kaza filan  olurda parca bulamassam olabilir.

1.Arac VW 1302S           1972-----3.Arac VW Golf Cl  Mk2  1984
2.Arac VW Golf Gti Mk1  1981-----4.Arac VW Jetta C Mk1  1982

Çevrimdışı STAK67

  • Otomobil
    Golf 1 Cabriolet
    Şehir
    Ankara
  • Hasan Ali
Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #61 : 06 Nisan 2012, 16:32:02 »
bence jettanın önü golfe göre çok daha güzel hele birde golfe takılırsa :)
'87 Golf 1.6 D -  '96 Vento 1.8 GL -  '85 Golf 1.8 GT -  '98 Polo AFT -  '89 Jetta 1.8 GLI - '98 Vento 1.6 GL - '90 Golf 1.3 CL - '88 Golf Cabriolet

www.aliyaldiran.com

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #62 : 06 Nisan 2012, 19:07:47 »
Anlıyorum.
Bunun sebebi piyasada fazla olan Golf Mk1 olması. Yani goz asinalıgı diyebiliriz.
Jetta cok fazla yok. Birde sinyalin yeni model araclar gibi farın yanında olması olabilir.
Benim icin orjınallik onemli. En son ihtimal onunu Golf'e cevirmek. Oda ancak Allah korusun bi kaza filan  olurda parca bulamassam olabilir.

Allah kaza bela vermesin tabi abi:) de iki takım ön taraf var nasılsa ya rahat ol  ;)

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #63 : 07 Nisan 2012, 12:16:39 »
Hocam araç gayet güzel yakından takip ediyorum.Bu arada orjinalliği hakkında biraz daha bilgi alabilirmiyiz? Mesela değişen parçası,yada orjinal olmayan yeri var mı?
Türkiyedeki canlı jettalardan birisi.:) Bundan 4 sene önce alıyordum 1 tane...Tüplü,4 kapılı...Ama 4.5 istediler...Benim golfü 2ye sayıyormuş.:)Kızdım almadım.Aradan 1 ay geçti...3.5a gitti benim araba.:)Jettayı alayım dedim.Çoktan yerinde yeller esiyordu.

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #64 : 08 Nisan 2012, 04:16:37 »
içimde ukte kalan bi arac mk1 jetta tek kapı :D kısmet olmadı alıp toplayamadık sahsi fikrim tabi bunar zevk ve renk meselesi ön tarafı ya e21 kasa bmw yapardım yada mk1 golf eğer kısmet olsa ben yapıcaktım olmadı içimde kaldı :)nette cok fotoğraf bu sekilde toplanmış jetta 

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #65 : 10 Nisan 2012, 15:19:07 »
Hocam şimdi kullandığımız aracı değiştirmeye karar verdik.Doblo kullanıyorduk.Ben de neden vw almayalım ki diye düşündüm.Şans eseri bir adet jetta buldum beyaz renkli.Sahibinden sitesinde.3 kapı benzinli 5750 yazıyor.Çok fotoğrafı yok ama dışardan çok tatlı görünüyordu jantlar,lastikler...Size bir kaç soru sorabilirmiyim.
Yedek parça konusunda sıkıntı çekiyormusunuz? Ya da parçaları golf mk1 üzerinden uyuyor mu? Tahminimce ikiz kardeş gibiler.Eğer işleri yoluna sokup babamı da kandırırsam güzel bir jetta ile aranızdayım.:)Bu arada dizel mk1 kullanmadım hiç...Yolda kaç km hızla seyir ediyorsunuz.(Aracın sakin olarak yaptığı maksimum 3000 devirdeki hızı)

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #66 : 10 Nisan 2012, 17:03:07 »
Sn zamazingo
Mk1 araclar guzel ama gunumuze ulasanların cogu dizel olmaları nedeniyle cok hırpalanmıs.
Gordugunuz Beyaz'da jetta revizyondan cıkmıs yani toplanmıs bi arac Resimlerde ıyı gorunuyor ama yakından inceleyip bakmak daha faydalı olacaktır.
Jetta Mk1'lerde mekanik olarak parca sıkıntısı olmaz. %99 golfle aynı.
Sadece far-stop ve kaporta grubunda sıkıntı olabilir. Oda allah korusun kaza oldugunda lazım olur.
Mk1 Grubu gunumuzdeki cogu aractan daha ustun konfor, yol tutusu ve ekonomiye sahip.
İc kabin kısmı son derece basit ve kozmetik olarak kolaylıkla kendi kendinize yenileyebileceginiz duzeydedir.
Zaten %90 mekanik araclar cok fazla bi karmasık duzeni yok.
Benzinli ve dizel olarak ben ayırım yapmıyorum
Ama cok fazla km yapıyorsanız dizelini almanızı tavsiye ederim.
Eger cok fazla km yapmıcaksanız benzinlisi sizi tatmin eder ve daha sessizdir.
Kg olarak hafif arclar oldugundan yakıt sarfıyatları zaten cok ekonomiktir.
Benim aracım 1.6 duz dizel 4 vites son hızı 150km yakıt sarfıyatı sehır ıcı 25krs sehır dısı 20krs

Alacagınız aracta dikkat ediceginiz hususlar
Aracın cok fazla kurcalanmamıs mumkun oldugu kadar orjınal olmasına
Aracın curuklerıne (cogu ınsan curuklerı gıdermek yerıne ustunu kapatmak yoluna gıdıyor)
Her aracta olduguu gibi motor ve sanzumanına
En onemlı konu fiyatına bu araclardan 3.000 lira ile 10.000 tl arasında bulmanız mumkun.
Sunu unutmayın masafsız araba yoktur ve bu araclar da bellı bı omru tamamladıgı ıcın bazı masraflar acıcaktır. Ama siz alacagınız aracı iyice inceleyip ona gore alın.
Saygılar
1.Arac VW 1302S           1972-----3.Arac VW Golf Cl  Mk2  1984
2.Arac VW Golf Gti Mk1  1981-----4.Arac VW Jetta C Mk1  1982

Çevrimdışı Han

  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #67 : 10 Nisan 2012, 17:05:38 »

Gözümüzden nasıl kaçmış Maaşallah Bbs Rs orjinal güzel olmuş :D  :tamamdir :sevgi:
Coil mi geliyor yay mı? :D
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #68 : 10 Nisan 2012, 17:10:31 »
Gözümüzden nasıl kaçmış Maaşallah Bbs Rs orjinal güzel olmuş :D  :tamamdir :sevgi:
Coil mi geliyor yay mı? :D
Coil gelecek ama oncelikli yapılması gerekenler sasi baglantıları, kule gergileri var.
Sadece coil kupayı cok fazla yorar.
Daha yapılacak cok sey var ama zaman ve para gosterecek yolu  >:D
1.Arac VW 1302S           1972-----3.Arac VW Golf Cl  Mk2  1984
2.Arac VW Golf Gti Mk1  1981-----4.Arac VW Jetta C Mk1  1982

Ynt: Proje Jetta C Mk1 Coupe D(SAYFA 4 - BBS RS GUNCELI)
« Yanıtla #69 : 10 Nisan 2012, 18:57:28 »
Sn zamazingo
Mk1 araclar guzel ama gunumuze ulasanların cogu dizel olmaları nedeniyle cok hırpalanmıs.
Gordugunuz Beyaz'da jetta revizyondan cıkmıs yani toplanmıs bi arac Resimlerde ıyı gorunuyor ama yakından inceleyip bakmak daha faydalı olacaktır.
Jetta Mk1'lerde mekanik olarak parca sıkıntısı olmaz. %99 golfle aynı.
Sadece far-stop ve kaporta grubunda sıkıntı olabilir. Oda allah korusun kaza oldugunda lazım olur.
Mk1 Grubu gunumuzdeki cogu aractan daha ustun konfor, yol tutusu ve ekonomiye sahip.
İc kabin kısmı son derece basit ve kozmetik olarak kolaylıkla kendi kendinize yenileyebileceginiz duzeydedir.
Zaten %90 mekanik araclar cok fazla bi karmasık duzeni yok.
Benzinli ve dizel olarak ben ayırım yapmıyorum
Ama cok fazla km yapıyorsanız dizelini almanızı tavsiye ederim.
Eger cok fazla km yapmıcaksanız benzinlisi sizi tatmin eder ve daha sessizdir.
Kg olarak hafif arclar oldugundan yakıt sarfıyatları zaten cok ekonomiktir.
Benim aracım 1.6 duz dizel 4 vites son hızı 150km yakıt sarfıyatı sehır ıcı 25krs sehır dısı 20krs

Alacagınız aracta dikkat ediceginiz hususlar
Aracın cok fazla kurcalanmamıs mumkun oldugu kadar orjınal olmasına
Aracın curuklerıne (cogu ınsan curuklerı gıdermek yerıne ustunu kapatmak yoluna gıdıyor)
Her aracta olduguu gibi motor ve sanzumanına
En onemlı konu fiyatına bu araclardan 3.000 lira ile 10.000 tl arasında bulmanız mumkun.
Sunu unutmayın masafsız araba yoktur ve bu araclar da bellı bı omru tamamladıgı ıcın bazı masraflar acıcaktır. Ama siz alacagınız aracı iyice inceleyip ona gore alın.
Saygılar
Hocam çok sağol.Bu kadar ayrıntılı yazacağını ummazdım.:)Çok açıklayıcı ve güzel bilgiler.Aracı ne ara buldunuz.:)Bayağı zor gibiydi bulmak.Aracın ayrıntılı resimleri olsa çok güzel olur aslında.Benzinli düşünüyorum.Dizel pek tarzım değil ve benzinli araçlara karşı bir ilgim var.Eğer ilerde de bu aracı satmazsam güzel bir restorasyon.(Herşeyi 0'dan yapmak gibi)Sonrasında da bir kaç aksesuar düşünebilirim.Çift weber.:)Aile aracı olarak kullanacağız uzun süre.Belki babamı kandırırsam araca el koyabilirim.Dediğim gibi.Önce elimizdeki aracı satmalıyız.Ve babamın kanına girmeliyim.:D