Gönderen Konu: amortisör...  (Okunma sayısı 10325 defa)

Çevrimdışı taha_jetta80

  • İleti: 1499
    • Profili Görüntüle
amortisör...
« : 18 Temmuz 2007, 10:54:01 »
ark .lar ön amörtisör başlarına takılan gergi gibi bir parça varya..adını hatırlayamadım...o parçanın yol tutuşta ve savurma da faydası nasıldır.. ii gnler

Logged

Çevrimdışı Dr_EmrE

  • İleti: 1225
  • Pre-tuned in Deutschland :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #1 : 18 Temmuz 2007, 16:24:57 »
Kule gergisi.

Virajlarda arabanın stabil kalmasını sağlıyormuş diyorlar ama ben inanmıyorum :D
« Son Düzenleme: 18 Temmuz 2007, 16:26:51 Gönderen: Dr_EmrE »

Çevrimdışı Firestarter

  • İleti: 2604
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #2 : 30 Temmuz 2007, 09:33:52 »
Eğer sanayi yapımı değil de, bir firmanın markaya özel üretmiş olduğu bir gergi ise, gerçekten virajlarda aracın yolda kalmasını daha da çok arttırabiliyor ancak sanayi yapımı bir kule gergisi ise, sadece kulelerin kapanmamasını sağlar, yol tutuşta pekte bir önemi olmuyor ama yinede virajlarda kendini hissettiriyor.

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #3 : 13 Ağustos 2007, 23:11:32 »
Kule gergisinin amacı zaten kulelerin kapanması engellemektir...   Bilindiği gibi bizim gibi araçlarda travels yok ve kulelere baskı daha yoğun olmakta.. Ve sert girilen virajlarda zamanla kulelerin birkaç mm yada cm kaymasına sebep oluyorlar... Normal kullanılan bir otoda virajlarda faydası yok gibi bişey sadece kaputu açar hava atarsınız ama aracınızı yarışlara sokuyorsanız alt, üst ve arka gergi muhakkak şart nekadar şase desteği okadar stabilasyon... :)    Yani aracınızla amator yada profesyonel bir spor faaliyetiniz yoksa araya bir demir parçası bile kaynatsanız yeter.. :)

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #4 : 29 Temmuz 2008, 09:41:22 »
hak veriyorum arabanın sağlığı açısındanda iyi benim ustamda tavsiye etti özelliklede ön alt bölüme bir gergi yaptıralım dedi gerçi ihmal ettik yaptırmadık ama olsun yinede iyi anladığım kadarı ile yurt dışı aarabalarda hep gösteriyo bu tip ekipmanlar kullanıyolar
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı ömer 42

  • İleti: 11
  • ömer
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #5 : 20 Kasım 2008, 14:20:32 »
evet yol tutuşuna faydası var arkadaşlar.

Çevrimdışı KemalSume

  • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #6 : 20 Kasım 2008, 14:46:13 »
Ralli yapmayacaksan ve yay/lastik standartsa gereksiz bir parça bence.
Her şey sende gizli...

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #7 : 26 Kasım 2008, 16:53:33 »
Bizim araçlarda alt gergi muhakkak şart onu mutlaka alın yada yapın bir şekilde... Malum araçlarımız yaşlı ve iyi bir kaporta ve şase diktirme yapmadıysanız alt gergi mutlaka takın... Bizim araçların en büyük problemi burda... Üst Kule gergisi alt gergi kadar önemli değil...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı 90khan

  • İleti: 441
  • Ne mutlu Türk'üm diyene!
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #8 : 15 Mart 2011, 03:18:15 »
erşan abim alt kule gergisini gösteren fotoğraf var mı elinde hiç özellikle golf e uygulanmış halinin

Çevrimdışı vwyigit

  • İleti: 88
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #9 : 23 Mart 2011, 07:46:36 »
Bizim araçlarda alt gergi muhakkak şart onu mutlaka alın yada yapın bir şekilde... Malum araçlarımız yaşlı ve iyi bir kaporta ve şase diktirme yapmadıysanız alt gergi mutlaka takın... Bizim araçların en büyük problemi burda... Üst Kule gergisi alt gergi kadar önemli değil...

Konuyu hortlattık gökhanla beraber  ::)
Erşan ustat alt kule gergisini temsili bir foto varsa bizim için daha aydınlatıcı olur yada nasıl baglandıgı ? saygılar

Çevrimdışı CoX_BoY

  • İleti: 1001
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #10 : 23 Mart 2011, 08:17:06 »
Bizim araçlarda alt gergi muhakkak şart onu mutlaka alın yada yapın bir şekilde... Malum araçlarımız yaşlı ve iyi bir kaporta ve şase diktirme yapmadıysanız alt gergi mutlaka takın... Bizim araçların en büyük problemi burda... Üst Kule gergisi alt gergi kadar önemli değil...
abi gercekten bi foto varsa süper olur aldım bi mk1 toplamaya başlıyacam ne gerekiyorsa masraftan kaçmadan yapmak istiyorum :D

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #11 : 23 Mart 2011, 10:14:19 »
siteyi aratın resmi olacak
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı vwyigit

  • İleti: 88
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #12 : 23 Mart 2011, 20:20:13 »
siteyi aratın resmi olacak

nizam bey araştırmasını tabiki yaptım
erşan ustat bahsi geçen konuda resim paylaşmış fakat resim kaldırılmış sureden dolayı
ustadın cevabı :
Alt gergi işaretlediğim yere takılıyor gökhan arkayada bagaj içindeki kuleler arasına ama cabrio larda arkaya sanırım gerek yok...



rica etsek erşan ustad duy sesimizi resmi tekrar yukleyebilirmisin?

Çevrimdışı Tsunami

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: amortisör...
« Yanıtla #13 : 06 Nisan 2011, 09:46:15 »
Ön şase kolları arasına, salıncak ön fişenklerini tutan civayla sabitlecek şekilde boydan boya bir parça vardı benim araçta. Ancak üzerinde biraz modifiye yaptık. Şu anda boydan boya uzanan bir tij var ve boyunu ayarlayabiliyorum.
Ama gerginin boyunun ne kadar olması gerektiğini bilmiyorum. Salıncak ön fişeklerinin arasının ne kadar olması gerektiğini bilen var mı? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.