vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf V => Konuyu başlatan: gogodem - 11 Temmuz 2012, 02:03:55
-
Öncelikle forum kullanıcılarına merhaba demek isterim.2004 model GOLF midline sahibiyim aracım 120 000 de araçta bulunan DSG şanzıman geçişlerinden özellikle3, ve 4. vites geçişlerinde araba çok ısındığı zaman vurma problemi baş göstermeye başladı ama bunu çok tekrarlamıyor.Aracı alalı yaklaşık 10 ay oldu eski araç sahibinden aldığım servis kartlarında ve edindiğim bilgide DSG şansıman yağının kontrol ve değişimi ile ilgili hiçbir teknik veriye ulaşamadım Acaba diyorum bu problem mekanik olarak yağ ile alakalı bir sorunmu yoksa başka türden elektronik birşey mi ???Bir bilen varsa ve yardımcı olursa çok ama çok sevinirim.Şİmdiden teşekkür ederim
-
2004 de DSG şanzıman yok diye biliyorum. 2004 4ileri tam otomatik olması lazım.
Yağ eskiyince aynen bahsettiğniz gibi vuruyor. Arkadaşımın 2004 pasific Borasında da vardı ANkara aydoğmuş şanzıman da 180tlye filtre vs. ile değişti şimti çok iyi. Bide buji vs değişimi de yaptı yakıtıda düştü
-
İlginiz icin çok teşekkür ederim sorunun kaynağı aynen dediniz gibi olduğunu düşünüyorum Aydogmus oto ismini arkadastan yeni öğrendim ilk etapta gidip gostericem tekrardan çok tesekkurler
-
sizdeki şanzuman tiptronik Dsg diye geçen şanzuman 4 ileri değil 5 ileridir...sorun ise yağdan olabılır en kolay ve ucuz yol olarak ondan başlanabılır.
-
2004 de DSG şanzıman yok diye biliyorum. 2004 4ileri tam otomatik olması lazım.
Yağ eskiyince aynen bahsettiğniz gibi vuruyor. Arkadaşımın 2004 pasific Borasında da vardı ANkara aydoğmuş şanzıman da 180tlye filtre vs. ile değişti şimti çok iyi. Bide buji vs değişimi de yaptı yakıtıda düştü
katılıyorum,2004'te dsg yok yalnız 2003'te ilk dsg 6 ileri ıslak olanı golf R32 modelinde sınırlı sayıda denenmiş bildiğim kadarı diyorum ha yanlış anlaşılmasın,problemde belirttiğiniz bir problemi anımsatıyor.
-
Öncelikle forum kullanıcılarına merhaba demek isterim.2004 model GOLF midline sahibiyim aracım 120 000 de araçta bulunan DSG şanzıman geçişlerinden özellikle3, ve 4. vites geçişlerinde araba çok ısındığı zaman vurma problemi baş göstermeye başladı ama bunu çok tekrarlamıyor.Aracı alalı yaklaşık 10 ay oldu eski araç sahibinden aldığım servis kartlarında ve edindiğim bilgide DSG şansıman yağının kontrol ve değişimi ile ilgili hiçbir teknik veriye ulaşamadım Acaba diyorum bu problem mekanik olarak yağ ile alakalı bir sorunmu yoksa başka türden elektronik birşey mi ???Bir bilen varsa ve yardımcı olursa çok ama çok sevinirim.Şİmdiden teşekkür ederim
Yukarıda bir çok arkadaş yorum yapmış ama 2004 golf v fsi comfortline triptonik aracım 6 ileri vites tam otomatik şanzuman diye geçiyor.
Bende aracımı 108.000 km de aldım. İlk aldığım zamanlar direk aydoğmuş şanzımana gidip şanzuman yağını değiştirttim.
İlk yağ değişimi olduğunu söylediler ve yağda mekanik parçalar gördüm iyi ki değiştirmişim yağ temizlendi.
Bundan sonra her 60.000 km de bir değiştirmek iyi olur ama o zamana kadar zaten aracımı satmış olurum.
Senin aracın DSG değil dsg lerde Volkswagen’in geliştirdiği 7 ileri vitesli DSG otomatik şanzımandır.
Bk.http://binekarac.vw.com.tr/dsg-sanziman.aspx
Bu vuruntu olayı mekatronik beyni arızası olabileceği gibi yağ değişimiyle gidebilecek bir durumda olabilir.
Aydoğmuş şanzımana gitmenizde yarar var.
Kolay gelsin...
-
baya kavram kargaşası olmuş
tam otomatik şanzıman zaten tam otomatiktir, dsg çift kavramalıdır, otomatik değildir, ilk jenerasyon 6 ileri sonra 7 ileri
-
Ya su golf 5 ve jettada kullanilan triptronik diye gecen ve vites kolunda dsg yazan vitesler var bunlar hakkinda ustunde yaziyor dsg diyende var hayir o yalan dsg 7 ileri diyende var hatta bi forumda eleman olmaz dedi 1.6 mpi motor golf v ve dsg resim koydum oda dediki onu sonradan yapistirmislardir gulerken karin kasi yaptim :) kullananlar bile ne kullandigini bilmiyor bence vw bir basin aciklamasi yapsin tam otomatik golf 4 te kullanildi en son sonraki serilerde yok
-
Ali mpi motorlatda ilk cİkan 6 ileri dsg ler hakkinda ne dusunuyosun sorun poransiyeli ve performans olarak
-
valla caddyde kullandık biz 6 ileri dsg, o torku çok rahat kaldırıyordu, 10 numara şanzıman bence, bir anda 7 ye sarmamalıydı vw, 6 ileriden bir süre devam etmeliydi
biz çok memnunduk, sıfırdan itibaren 60bin km kadar kullandık, ne bir silkeleme, ne bir uğultu, bence çok iyiydi
bu arada vites topuzunda dsg yazıyorsa dsg dir, diğer türlü multütronic de olabilir, tiptronik te
tronik de ne gıcık bir kelime arkadaş yazarken agzıma dolanıyor, gözünü seviyim kendinden hillholdlu 4 ileri "tam" otomatiğin
-
EGR değişti,hava hotumları değişti,adaptasyonu yapıldı ama bende aynı sorun devam ediyor.Aracı calıstırıp şayet yol müsaitse basıp gittiğimde çok sorun olmuyor ama aksam iş cıkısı sirkeci den trafikte çıkıp eve giderken trafik sürekli dur kalk yapınca rezalet bir rahatsızlık veriyor hemen her seferinde vuruntu yapıyor..Ustamı aradım getir iyi bir elektronikçi var ona baktıralım diyor,iyice kafayı yiyecem..1 ahfatada 1100 TL para harcadım hala ucu acık hala acık...
Yukardaki tecrübelerden çıkardığım ;
Ya şanzuman yağı değişecek ,
Ya Selenoidler değişecek,
Ya da devir sensörü değişecek....
Bunun için düzgün bir çıkarım yapacak biri var mı?
-
valla caddyde kullandık biz 6 ileri dsg, o torku çok rahat kaldırıyordu, 10 numara şanzıman bence, bir anda 7 ye sarmamalıydı vw, 6 ileriden bir süre devam etmeliydi
biz çok memnunduk, sıfırdan itibaren 60bin km kadar kullandık, ne bir silkeleme, ne bir uğultu, bence çok iyiydi
bu arada vites topuzunda dsg yazıyorsa dsg dir, diğer türlü multütronic de olabilir, tiptronik te
tronik de ne gıcık bir kelime arkadaş yazarken agzıma dolanıyor, gözünü seviyim kendinden hillholdlu 4 ileri "tam" otomatiğin
Valla keşke Golf 4 teki klasik tam otomatiğe 5.vitesi monte edip sürselerdi Honda gibi...
-
zamana ayak uydurmak gerekiyor işte, arzlar talepler... :-X
-
Sorunun cozumu mekatronik sanziman beyninin degisimi seklinde sonuclandi Masraf 2750 tl Malum usta bu araclarda sanziman beyninin 130000 e yaklasmaya basladiginda degismeye gerek duyulyacagini soyledi// bakalim insallah baska problem yaratmaz :))
-
Sorunun cozumu mekatronik sanziman beyninin degisimi seklinde sonuclandi Masraf 2750 tl Malum usta bu araclarda sanziman beyninin 130000 e yaklasmaya basladiginda degismeye gerek duyulyacagini soyledi// bakalim insallah baska problem yaratmaz :))
En ağır ceza kesilmiş zaten:-) İnşallah başka sorun sıkıntı çıkmaz.
Geçmiş olsun arkadaşım.
-
araç 6 ileri tiptronik - 09g diye geçer. yağ bakımları 60.000 de bir yapılmalıdır. yapsanda yapmasanda 120.000 130.000 arası vuruntı başlar. selenoidlerin yapısı gereği bozulurlar. vuruntuyu ilk hissettiğin anda müdahele edersen iyi olur. uzatırsan önce selenoid sonra hidrolik ünite sonrasında şanzımanı bozarsın. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-passat-golf5-jetta-a3-09g-ot-sanz-hidrolik-unite-revizyonu-73905665/detay/