vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf IV => Konuyu başlatan: KrsTNcK - 27 Temmuz 2011, 22:31:53
-
Aracıma m3 katlanır ayna taktırmak istiyorum kitlediğimde otomatik katlanacak kapıları açtığımda açılacak sizce nasıl olur fikirlerinizi alayım dedim şimdiden yardımlarınız fikir ve önerileriniz için teşekkürler..
-
bence yapma hoş durmaz :(
-
olsa zaten vw yapardı :saygılar
-
Hmm bmw lere çok yakışıyo geçen bi bmw de gördüm psikolojim bozuldu :D
-
Hmm bmw lere çok yakışıyo geçen bi bmw de gördüm psikolojim bozuldu :D
özenti işi olur yanı bnm 3 bucuk yasındakı yıgenım bıle anlıyor aynayı katlayınca orjınal olmadıgı bılındıgı ıc hem goze hem bılgıye hıtap etmez
-
orjinal elektrikli katlanır ayna varken, m3 özentisi niye ;)
-
Dediğim gibi bmw de harbi güzel duruyo satıp bmw alayım diyecem ama yinede vw yi tutmaz :) Motor modifiyesi az çok yaparız götürürüm sizi yapacak yerlere ama 300 500 tl ye max 30 hp artar..
-
:) sen temız bı passat 1.8 t veya golf gtı bul bıtane
-
İki gün sonra satılık katlanır ayna dersin tahminim...
-
hmm olmaz yani herkez öyle dediğine göre :D
-
Bence olur gayet de güzel olur düzgün bir şey yaptıktan sonra özenti falan da olmaz. :tamamdir
Performans demişken dün akşam 3 kere 0-100 saniyemi ölçtüm 13 saniyenin altına inemedim rezillik tüpte performans düşmüyodu hani :D
gerçi 3 kişiydik arabada. :p bu golfler harbiden gitmiyor yav. :)
-
Haha bizim bi arkadaş var golf 4 hastası oda 2004 pacific var ondada..Motor ustası arabası suan 530 beygir.. 23 milyar paraya yaptı bide sanayici olduguna rağmen..
-
Haha bizim bi arkadaş var golf 4 hastası oda 2004 pacific var ondada..Motor ustası arabası suan 530 beygir.. 23 milyar paraya yaptı bide sanayici olduguna rağmen..
530BG :o
nevar onun arabasında öle? biz 2de sardırıyoruz abilerimiz 3sonuna kadar o heralde onun arabası 5.vites sonuna kadar sarıyodur :D
-
Subaru turbo var..tork 800 arabada çok değişti motoru elden geçti nos var arabada yok yok :)
-
arabaya turbo takmak için :
piston piston kolları yatak intercooler westgate yağ soğutucusu sonra yazılım atılıcak
tabi bu sadece aklıma gelenler atmosferik motoru turboya çevirmek çok çok zor iş motoruyla oynamak istiyorsanız turbolu bi araç alın çok daha ucuza çok daha fazla hp alırsınız. Ayrıca atmosferik motoru turboya çevirmek motorun ömrünü ciddi ölçüde kısaltır. sonuçta sıkıştırma fazla olucak dolayısıyla aşınmada çok daha fazla olucak. Tabi 300 üstü beygir istiyorsanız frenler şanzıman ve aks larında değişmesi gerekicek :D
çok çok teferruatlı ben baya bi araştırdım bu işide atmosferik aracı turbolamak biraz ağır iş. onun yerine atmosferiğe headers kaliteli bir hava filtresi, chip yazılım, kat susturucu iptali yerine düz boru ( ses sıkıntı olur tabii) para varsa süpercharger ve itb bu ikisi ciddi ciddi uçurur. itb kafadan bi yüzde 20 hp arttırır.
-
Ewt sanayide kendisi usta olmasına rağmen 23 bin gitti
-
Ewt sanayide kendisi usta olmasına rağmen 23 bin gitti
gider usta rahat gider şanzıman standalone beyin kol piston yataklar turbo egzantrik mili enjektörler(1000lik falan heralde :) ) komple egzoz silikon hortumlar intercooler contalar ve bi dünya ıvır zıvır motorda aklına gelicek herşey değişir ayrıca 570 beygiri bide yere aktamak var bu arabanın tutunması var
-
Ewt sanayide kendisi usta olmasına rağmen 23 bin gitti
ama bi gerçek daha varki golf4 e m3 aynalar gitmez :)
-
hehe çok orjinal duruyor ama bilmiyorum :)
-
2tane link buldum birtanesi konu ile alakalı diğeri alakasız ama görmenizde fayda var şahsen ben hem arabaya hem olaya hasta kaldım.bunun için ayrı bi konu açılabilir bence yani farklı bir bakış açısı bence.
konu ile ilgili link
VW GOLF IV/4 Power Folding Mirrors with Audi 361 Relay‏
- YouTube
(http://www.youtube.com/watch?v=1ObrrpBMT1A)
sıra dışı tasarım linki :)
VW Golf IV / V Trunk Opener‏
- YouTube
(http://www.youtube.com/watch?v=vD_0UDZjOXc&NR=1)
-
GÜzelmiş eline sağlık yanlız benim aynalar yukarı katlancak :) Ayrıca ikinci linkteki jantlardan bende takacaktım ama arabayı çok yoruyormuş ve konforu unut dediler vazgeçtim.
-
Bence olur gayet de güzel olur düzgün bir şey yaptıktan sonra özenti falan da olmaz. :tamamdir
Performans demişken dün akşam 3 kere 0-100 saniyemi ölçtüm 13 saniyenin altına inemedim rezillik tüpte performans düşmüyodu hani :D
gerçi 3 kişiydik arabada. :p bu golfler harbiden gitmiyor yav. :)
:) kardeşim naptın ya benimki 8valf +auto 12 - 12.5 ta falan çıkıyo ah bide deviri 0 da başlatmasa Dsg ler gibi 3binde beklese ah o 2 saniyeyi o kaybettiriyo bana...
seninkinin 11 sn civarı kalkması lazım ayrıca Lpg de bu dediğim değer ama benzindede değişmiyor değişsede yarım saniyeden az farkediyor onuda ben ölçemiyorum
-
Bencede öyle yada senin vites geçişlerin yavaş :)
-
alt tarafı 1. vitesten 2 ye çekeceksin,
tabi 100 e kadar diğer vitesleride deniyorsan, epey bi vakit kaybı olur. :)
-
alt tarafı 1. vitesten 2 ye çekeceksin,
tabi 100 e kadar diğer vitesleride deniyorsan, epey bi vakit kaybı olur. :)
dedıgı gıbı 2 vitesde bılemedın 3 vıtesde koparman lazım işi kullanısa gore degısır bu