Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: VW Bus Restorasyonu  (Okunma sayısı 57583 defa)

Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #14 : 01 Eylül 2007, 18:23:45 »
Selamlar ben foruma yeni üye oldum.Makina mühendisliği okuyorum.İlk seri transporter'lara, bus'lara büyük sevgim var para kazanmaya başlar başlamaz bir tanesini alıp yenilemek istiyorum.Türkiye bu konuda durum nedir onu merak ediyorum.Hep yurt dışı örneklerini görüyoruz bizde böyle bir işe girişilse yardımcı olacak yerler var mıdır yada bu işi daha önceden yapmış insanlarla tanışıp deneyinlerinden faydalanbilir miyim merka ediyorum.Aydınlatırsanız sevinirim...

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #15 : 01 Eylül 2007, 18:43:42 »
yok böyle birşey yahuuu eridimm :)



---
quate:varan


dostum bunlar masraflı işler bu adamların atölyesi var belliki gece gündüz olmuşlar yani.sen sanayilerde dolaşacağından baya zamanını alır.ayrıca maddiyat tek önemli şey bir bus a resterasyonda..para ile yapamayacağın şey yok araç sözkonusu ise :)
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #16 : 26 Eylül 2007, 12:33:40 »
gerçekten süper ötesi bi uygulama yapmışlar güzel bi takım,bilgi,imkan ve para kısa açıklaması sanırım...tavanı ndn fiber yaptıklarını anlayamadım ben halen çözebilen varmı?

Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #17 : 22 Kasım 2007, 16:35:52 »
Restorasyon konusunda oldukça iyi çalışma yapan kişiler mevcut

Araştırmak ve iyi bir bütçe ayırmak lazım  :tamamdir
HAYATTA HİÇ BİR ŞEY SAĞLIĞINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİLDİR.LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #18 : 18 Şubat 2008, 20:52:05 »
izmitte iki tane gözüme kestirdiğim bus var.
biri type 1 dökük durumda sahi 4000 ytl istiyor.
diğeri type 2 yüksek kabinli oda 4000 civarı istiyor.
benimde hevesim var böyle bir tane toplayıp veya çokda toplamadan hindistan yollarına koyulmak.
ama olurmu olursa ne zaman olur. zor gibi ya. hayal kurmaya vergi yok nasılsa.
bir kaç link

http://www.classicvws.com/dane's59.htm

TheSamba.com :: Index


hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #19 : 18 Şubat 2008, 20:54:48 »
tavanı ndn fiber yaptıklarını anlayamadım ben halen çözebilen varmı?
.

tavanı hafifletmek için büyük ihtimal

Wolfsburg West, Parts for VW Beetle and Bus
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #20 : 19 Şubat 2008, 09:21:43 »
O zamanlar teknolojik konum ve ürün maliyetleri göz önünde bulundurularak Westfalia ve yüksek tavanlı buslarda aynı tavan  kalıbı kullanılmış :) Westfalia'da tavan yukarı doğru kalkıyor, hafif olsun diye de fiber kullanılmış.





« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 09:23:32 Gönderen: mecamir »

Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #21 : 22 Şubat 2008, 16:26:55 »
Ben 1966 model bus restore etmek istiyorum.Aracı aldığımda karşılaşabileceğim sorunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.teşekkürler

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #22 : 22 Şubat 2008, 17:50:24 »
66 model bus yani T1. Açıkçası Türkiye'de bazı parçaları bulunmuyor. Yurtdışından parça getirtmek için yüksek limitli bir kredi kartınızın olması gerekir :) Çok iyi birer kaportacı ve boyacı bulmanız lazım, T1 ve T2 lerin hatları yuvarlak olduğu için kaporta ve boya işçiliği çok önemlidir. Motor zaten sistem olarak diğer vw lerle aynı, önemli bir sorun yaşamazsınız. Döşemeler ve kaporta-boyaya dikkat! onun dışında bir sorun yok :)

Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #23 : 22 Şubat 2008, 23:29:24 »
   Can, vallaha benim bile aklımı çeliyo bu bus işi şöyle guzel bir t3,caravelle veya bir multivan toplanabilir aslında yola cıkıncada ben burdayım diyo kapladığı alan ile...  ;)



Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #24 : 22 Şubat 2008, 23:32:57 »
Bu T3'e baya bi bindik.Uzun yola gitmişliğimiz de var.Fena yani..Komfor falan 10 numara.Bide içi yapılmış olunca+Camp Nou olunca tam tatil arabası oluyo Caravelleydi bizimki Resimleri yok ama Lacivert renkdi...Biraz arşivleri dolaşayım resimleri bulursam eklerim...

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #25 : 23 Şubat 2008, 10:03:17 »
Arkadaşlar imkanı olan varsa bu aracı kaçırmasın  ;) Sahibini tanımam, aracı canlı görmedim ama bu fiyata bu araca kefilim... Kelepirin de kelepiri  :)


82 westfalia

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #26 : 23 Şubat 2008, 10:32:17 »
Arkadaşlar imkanı olan varsa bu aracı kaçırmasın  ;) Sahibini tanımam, aracı canlı görmedim ama bu fiyata bu araca kefilim... Kelepirin de kelepiri  :)


82 westfalia
etrafa önerceğine bi alo desene adama kuzen :)

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: VW Bus Restorasyonu
« Yanıtla #27 : 23 Şubat 2008, 10:39:15 »
etrafa önerceğine bi alo desene adama kuzen :)

ya 2 gün önce sen demedin mi napcan karavanı die? Karavanla müşteri mi gezdirilir die?