Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 1.4 TSI 140 HP GOLF VII 2012 yılından itibaren geliştirilerek tekrardan üretimde  (Okunma sayısı 11736 defa)

Çevrimdışı battal gazi

  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
Arkadaşlar bildiğiniz üzere 2007 yılından 2009 yılı sonuna kadar Volkswagen 1.4 tsı 140 hp motorlarını jetta ve golfte kullanmıştı,o dönemde 2 tez ortaya atılmıştı;
1. tez: Müşteriler 1.4 tsı 122 hp yi güçlü ekonomik  ama yetmez 1.4 tsı 170 hp'yi güçlü yeter ama çok yakabilir gibi çekincelerinden ötürü ikisini ortası olan 1.4 tsı 40 hp'yi yoğun olarak hem güç hemde ekonomi olarak çok tercih etmesi 122 hp'nin 200 tork 140 hp nin 220 tork ve 170 hp'nin 240 tork ayrıca 122 lerden farklı olarak 140 ve 170,160 hp motorların kompresör(süpercharger) destekli olması daha atak ve daha seri olmasının yanında turbo boşluğununda yaşanmaması,bu anlattıklarımında tam ortası 140 hp olduğundan dolayı Volkswagen müşterilerin genelde 140 hp'ye yönelmesinden satış stratejisi olarak bu hp'yi üretmemesi,sonrasında ise 2 seçenek koyarak 122 hp ve 160 hp güçte olan motorları satarak ekonomi isteyenlere 122 hp güç isteyenlere 160 hp satarak iki sitildede başarılı olmuştur,her ikisini isteyenler ikisinide zevklerinden mahrum kalmışlardır.


2. tez ise 140 hp motorların sorun çıkarmış olduğu varsayımından Volkswagen bu motoru üretmiyordu iddiası bu iddia ise çok komik sebebi ise;tsi motorlar 1.4 versiyonda 122 hp hariç hep aynı mantık hiç bir farklılık yok,1.4 tsi 140-150-160-170-180 hp(tiguan,scirocco,golf,polo,passat,jetta) olanların tek farkı tork ve hp değeri geri kalan her yanı aynı,çift şarjlı turbo&kompresör beslemeli motor.

Yeni nesil golfte kullanılan motor 30 tork artırılmış birde bluEmotion teknolojisi yerleştirilmiş bu artısı,eksisi ise yeni golfte 250 torka dayanıklı kuru tip 7 ileri dsg kullanılmış,eski nesil golf ve jettada kullanılan 140 hp tsi'lerde ise 6 ileri ıslak tip 350 torka dayanıklı dsg kullanılmıştır.

Ayrıca bir noktaya değinmeden yapamıyacağım;Yeni golf 1.4 tsı 140 hp 250 tork bu araç çok plaka okutturur arkasından.Çok şık bir tasarım olmuş golf VII.
« Son Düzenleme: 01 Kasım 2012, 14:59:21 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı barut

  • Şehir
    İzmir
o ne kadar uzun cümle olmuş öyle başım döndü valla

1.4 tsı 140 hp daha ne olsun bundan iyisi şamda kayısı derler

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
140HP dönmü ama Pir döndü
BMT yani bluemotion teknolojisi ile 1.2 tsiden bile düşük yakıt tüketimi olmaz bu kadar.

1.4tsi 140hp ACT BMT DSG start/stop
benzin 4,60tl
Ş.içi 5,8  26,7krş/km
Ş.dışı 4.1  19krş
Karma 4,7lt   22krş

BU RESMEN BENZİNLİ DEVRİMİ. 5Tl yaklaşan benzinle hemde.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

doğru söylüyorsun ama genede ilk üretim alınmaz diye düşünüyorum illaki eksikleri çıkar bakalım zaman ne göstereçek

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
İlk üretim risk her zaman ama teknoloji mükemmel.
ACT = sabit gidilen hızlarda 2silindiri kapatı diğerlerinin sübaplarını değişken olarak ayarlıyor mükemmel.
BMT = Biline start/stop

ACT sadece şimdilik 140HP de Sonuç mükemmel. 9lt den 5,8lt ye. Bu zamanla Tsi 1.2 105ps, 1.4 122Ps, Tdi 105Ps e uygulanacaktır sonuçlar çok ilginç olacak. VW TSİ ye 5sene önce geçti pageout, ford, opel Turbo benzine geçmişken ACT uçurum yaratacak resmen.

1.2TSi Şehir içi ACT+BMT ile 4,5lt olursa kimse şaşırmasın.
« Son Düzenleme: 05 Kasım 2012, 22:02:07 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

BMT nin anlami BLUE MOTION TEKNOLOJISI anlamina gelmiyor muydu

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
BMT: BLUE MOTION start/stop ve enerji geri kazınımına dayalı
ACT: Silindir kapama teknolojisi+valf konrolü

Yeni 140HP galiba 122Hpnin yeni versiyonu imiş yani tek turbolu
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di